Hardlopers, medailles laten graveren?

06-06-2017 19:02 7 berichten
Alle reacties Link kopieren
Vraagje aan de hardlopers hier.. Laten jullie bij wedstrijden jullie tijd in de medaille graveren?
Alle reacties Link kopieren
Nee.
Ik schrijf het zelf op een stickertje en plak dat op de achterkant.
What a nuanced anxiety
Nee, dat doe ik niet. Meestal neem ik niet eens een medaille aan, ook niet voor de langere wedstrijden. 't shirts en andere goodies neem ik ook niet aan. Wat moet je met al die dingen.
Alle reacties Link kopieren
Nee, En als er een mogelijkheid is om tegen korting op inschrijving voor niet een medaille te kiezen ga ik voor die optie. Alleen aan een gewonnen medaille omdat ik een podium plaats heb gewonnen hecht ik waarde. Hoewel ik de medailles van hele marathons/ultra's dan wel weer leuk vind als aandenken maar het is toch niet compleet omdat er veel marathon's/ultra's zijn waar je geen medaille krijgt . Dus vink ik het daar ook niet aan bij inschrijving als het op inschrijfkosten kan besparen want compleet is het toch niet.
Houd wel een overzicht bij voor mezelf van gelopen wedstrijden en uitslagen. Althans de laatste jaren.
Alle reacties Link kopieren
Nee. Zo belangrijk is het allemaal niet.

Bij de grote loopevenementen krijg je meestal een medaille waar de datum/ jaar al ingegraveerd staat.
Nee.

Hoezo eigenlijk?
Alle reacties Link kopieren
Nee. Ik heb wel al mijn rugnummers bewaard en daar de tijden op geschreven.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven