Bluetooth oordopjes of koptelefoon?

01-07-2017 11:32 4 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hallo!

Ik sport al jaren met oordopjes met draad maar die draad zit toch erg in de weg.
Nu ben ik opzoek naar Bluetooth oordopjes of een koptelefoon maar weet niet zo goed wat ik nu moet gaan kiezen. Er is zoveel keus en ik wil natuurlijk wel goed geluid en niet al te duur(max 90)
Ik heb nu in ear oordopjes van sennheiser en die hebben goed geluid maar bluetooth van sennheiser zijn veels te duur.
Ik twijfel ook of ik een koptelefoon ga kopen of in ear oordopjes (fitness)


Wie sport er hier nog meer met bluetooth oordopjes of koptelefoon?
Hoe is de bluetooth verbinding?stabiel of niet?
Alle reacties Link kopieren
Ik heb een bluetooth koptelefoon, niet eens een heel erg dure. Hij is vrij licht en zit gewoon op mijn oren, de in-ear dingen gaan bij mij na enige tijd toch zeer doen. Ik kan er gewoon mee joggen, springen, wat dan ook. Ben er heel tevreden mee. Ik laad hem via usb op of via een kabeltje en hij kan uren mee.
Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat ook een ander niet.
Alle reacties Link kopieren
Ik neig ook naar een koptelefoon. Aan de oordopjes zit een snoertje wat langs je nek gaat en ben bang dat dat snel kapot gaat.
Oordopjes met draad gaan ook niet zo lang mee,snel kabel breuk in.
Alle reacties Link kopieren
Ik heb Nokia bluetooth dopjes, de BH 111.
Deze Afbeelding
Er zijn ook andere kleuren hoor. De blauwe zijn maar 16 euro.

Ik vind het superhandig met sporten of schoonmaken. Alles waarbij een snoertje in de weg zit. Er komt goed geluid uit, ik heb er zelf trouwens wel iets betere oordopjes ingeplugd dan de meegeleverde (normaal stekkertje) die had ik nog liggen. Je kan er elk koptelefoontje indoen dat je maar wil. En je kan er ook je telefoon mee opnemen, en er voor- en achteruit mee zappen door je muziek.

Snoertje loopt inderdaad van je oren naar het clipje (dat klem ik aan de boord van mijn t-shirt en het weegt niks) maar dat is bij mij nog nooit kapot gegaan. En hij gaat lang mee, ik heb hem al jaren.
.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven