Entertainment alle pijlers

The Passion 2017

13-04-2017 16:33 460 berichten
Gaan we trashen vanavond?



Is het wat, The Passion? Ik kijk nooit.
Alle reacties Link kopieren
ok, beslissing genomen.



ik ga niet live kijken op het wilhelminaplein (in de volksmond: het zaailand)
Altijd erg leuk. Ik ken alleen de meeste zangers van vandaag niet. Alleen die gast van Idols (?) en Van Velzen. Lijkt me niet echt een geloofwaardige Judas, maar goed


Hoelaat begint het vanavond?
Alle reacties Link kopieren
Ik ga zeker kijken vanavond!
Ik vind het een pretentieus, overhyped spektakel dat weinig met het bijbelverhaal te maken heeft.
Jeroen van koningsbrugge was de beste judas tot nu toe, vind ik.
Alle reacties Link kopieren
Ik vind het zooo tenenkrommend doorgaans. Nog erger dan de panda-hype.
Les temps sont durs pour les rêveurs...
De afleveringen met Sieb en Jan Dulles vond ik het best. Van die laatste heb ik zelfs gratis een cd gekregen van de EO
Alle reacties Link kopieren
quote:Rusticaa_ schreef op 13 april 2017 @ 16:40:



Hoelaat begint het vanavond?20:30
Alle reacties Link kopieren
Ik vind het ook een zwaar overschat fenomeen. ZO geweldig is het toch ook weer niet? Het is gewoon een stukje musical.

(en ik houd niet van musicals) (en ik ben ook niet gelovig/ heb niks met jezus)



Maar omdat het in onze hoofdstad is, ga ik toch kijken op tv
Iedereen vlamt op zijn eigen moment.
quote:nerdopviva schreef op 13 april 2017 @ 16:41:

Ik vind het een pretentieus, overhyped spektakel dat weinig met het bijbelverhaal te maken heeft.Daarom is het ook zo trash-waardig, omdat het zo afschuwelijk is
Er worden rond de 20.000 mensen verwacht in Leeuwarden en daar ga ik niet tussen staan.

Ondanks dat het op 5/10 min fietsen van mijn huis is ga ik mooi voor de tv zitten
Alle reacties Link kopieren
Ik ben er nu wel klaar mee, elk jaar een herhaling van stappen BAH!
Ontbijt: Een Smoothie banaan Lunch: Een cracker/avocado en guinoa salade Diner:57 pizza broodjes,13 donuts,2 bakken gefrituurde kipkluif, 9 Rosé
quote:Eindeloos schreef op 13 april 2017 @ 17:03:

Ik ben er nu wel klaar mee, elk jaar een herhaling van stappen BAH!



Eens.

Het eerste jaar was leuk, het tweede ook nog wel, daarna niet meer echt. De zangers worden ook steeds onbekender heb ik het idee.
Oh, ik vind Dwight echt een gewéldige zangert, dus ik ga kijken.

Ik ben ook niet vies van een stukje kitsch. Vind het hoge Nick&Simon en Borsato gehalte in de nummers altijd wel erg jammer (maar wel weer heel trash waardig )
quote:Star schreef op 13 april 2017 @ 16:58:

[...]





Daarom is het ook zo trash-waardig, omdat het zo afschuwelijk is Dat dacht ik al Maar dan moet ik dus wel kijken. Ik vind dit zo mogelijk nog erger dan The Voice Kids.
He gelukkig, hier meer mensen die het niks vinden. Ik vind het ook een overhyped iets, ga ook niet kijken.
Ja ga zeker kijken!

Elske de Wall is echt een geweldige zangeres! Heb al een stukje gehoord van de repetitie gisteren op het zaailand. Hoop heel erg dat ze na vanavond eindelijk de landelijke bekendheid krijgt die ze verdiend!
Ik verheug me inderdaad ook op Elske!
Alle reacties Link kopieren
quote:-Isa- schreef op 13 april 2017 @ 17:07:

[...]





Eens.

Het eerste jaar was leuk, het tweede ook nog wel, daarna niet meer echt. De zangers worden ook steeds onbekender heb ik het idee.En weer eens met jou
Ontbijt: Een Smoothie banaan Lunch: Een cracker/avocado en guinoa salade Diner:57 pizza broodjes,13 donuts,2 bakken gefrituurde kipkluif, 9 Rosé
Alle reacties Link kopieren
Ik ga kijken. En hoop dat ze goed bij stem zijn
Alle reacties Link kopieren
quote:niekjeelastiekje schreef op 13 april 2017 @ 17:13:

Ja ga zeker kijken!

Elske de Wall is echt een geweldige zangeres! Heb al een stukje gehoord van de repetitie gisteren op het zaailand. Hoop heel erg dat ze na vanavond eindelijk de landelijke bekendheid krijgt die ze verdiend!Heel erg eens!!!
tsja.....
quote:Eindeloos schreef op 13 april 2017 @ 17:24:

[...]





En weer eens met jou

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven