Entertainment alle pijlers

Dick & Angel (verbouwen een kasteel)

08-01-2018 22:12 106 berichten
Alle reacties Link kopieren
Kijkt iemand?

Dit is al het derde seizoen, ik vind ze zo leuk die twee. Verbazingwekkend wat ze al voor elkaar hebben gekregen. Ik viel net in het begin van de eerste aflevering van het nieuwe seizoen!

Dick maakt zich zorgen over de eventuele vervanging van het dak, en Angel koopt ondertussen een verroest busje op Ebay. Heerlijk :heart:
"It does not do to dwell on dreams, and forget to live."
Welke zender?
Alle reacties Link kopieren
Is het er weer op?? Hoezo derde seizoen. Anderhalf jaar terug ofzo keek ik ook en was het van de een op de andere dag van de buis verdwenen.. :( Ik ga kijken!!
ditjedatje wijzigde dit bericht op 08-01-2018 22:19
Reden: Spelfout
11.03% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren
Theamuts schreef:
08-01-2018 22:17
Welke zender?

RTL 4
"It does not do to dwell on dreams, and forget to live."
Wát een mensen
Alle reacties Link kopieren
Ah bijna afgelopen..
Alle reacties Link kopieren
ditjedatje schreef:
08-01-2018 22:19
Is het er weer op?? Hoezo derde seizoen. Anderhalf jaar terug ofzo keek ik ook en was het van de een op de andere dag van de buis verdwenen.. :( Ik ga kijken!!

Mijn 'gids' zegt dat. Maar ik heug me ook dat het een tijd terug 2 seizoenen achter elkaar waren dus het kan best kloppen.

Ze laden net het busje van de trailer en het knalt tegen een 'outhouse' aan... Oh dear... :facepalm:
"It does not do to dwell on dreams, and forget to live."
Dit zijn wel degelijk nieuwe afleveringen.
Alle reacties Link kopieren
Theamuts schreef:
08-01-2018 22:26
Dit zijn wel degelijk nieuwe afleveringen.

Voor mij wel iig.

Ik vind haar jaloersmakend creatief.

Nou volgende week meer! :hello:
"It does not do to dwell on dreams, and forget to live."
LunchLover schreef:
08-01-2018 22:28
Voor mij wel iig.

Ik vind haar jaloersmakend creatief.

Nou volgende week meer! :hello:
Zeker, mooi kunstenaarsstel is het :-)
Zijn de eerdere siezoenen nog ergens terug te kijken?
Alle reacties Link kopieren
Taralina schreef:
08-01-2018 22:34
Zijn de eerdere siezoenen nog ergens terug te kijken?

Geen idee, misschien bij RTL XL premium (waar je voor moet betalen per maand)?
"It does not do to dwell on dreams, and forget to live."
Alle reacties Link kopieren
Was weer heerlijk om te zien! Aftellen naar de volgende aflevering.

Ben blij dat ik gisteren een voorstukje zag want ik had het niet willen missen. Hoeveel afleveringen zijn er?
Alle reacties Link kopieren
Ontzettend leuk stel, ik heb vorig seizoen genoten van hun 'avonturen' in hun nieuwe stulp. Zij is zo creatief en leuk en een apart typ, hij zo'n brombeer met zijn zeiksnor (brrrrrrrrrr...) maar die twee zijn zo gek op elkaar, heerlijk.
Het was ineens van de buis verdwenen en ik was afgelopen week blij verrast dat het programma weer ging beginnen. Ik ga kijken!
Alle reacties Link kopieren
LunchLover schreef:
08-01-2018 22:28


Ik vind haar jaloersmakend creatief.



Inderdaad! ik zit er met open mond naar te kijken, en het lijkt zo gemakkelijk!
en me vriend die wilt ook nog wat zegge
Alle reacties Link kopieren
Ja ik kijk ook! Vind het zo leuk.
Alle reacties Link kopieren
Hier ook een fan. Ze zijn zo lief voor elkaar. Zelfs de sporadische keren dat ze op elkaar mopperen verdwijnen die pretlichtjes in hun ogen niet. En ik vind het bewonderenswaardig hoe ze omgaan met tegenslagen. Niet kapot te krijgen die twee.

Angel verzint het ene creatieve plan na het andere, waarop Dick sputtert dat het teveel tijd en geld kost. De volgende scene zie je hem blijmoedig aan het werk, want ja.. het vrouwtje vindt het mooi. :D
Ik vind hier dingen van.
Alle reacties Link kopieren
Sabeltandcavia schreef:
09-01-2018 09:49
Hier ook een fan. Ze zijn zo lief voor elkaar. Zelfs de sporadische keren dat ze op elkaar mopperen verdwijnen die pretlichtjes in hun ogen niet. En ik vind het bewonderenswaardig hoe ze omgaan met tegenslagen. Niet kapot te krijgen die twee.

Angel verzint het ene creatieve plan na het andere, waarop Dick sputtert dat het teveel tijd en geld kost. De volgende scene zie je hem blijmoedig aan het werk, want ja.. het vrouwtje vindt het mooi. :D

:flirting:
Ja, ze zijn zo leuk met elkaar. Ik weet niet goed waarom ik ze echt veel leuker vind, dan die figuren uit ik vertrek...
Als klagen telde als werk, dan had mijn ex zich ook moeiteloos een Mercedes kunnen veroorloven.
Alle reacties Link kopieren
dianaf schreef:
09-01-2018 13:21
:flirting:
Ja, ze zijn zo leuk met elkaar. Ik weet niet goed waarom ik ze echt veel leuker vind, dan die figuren uit ik vertrek...

Ja echt he! Hoewel ik in de eerste aflevering het 'ik vertrek gevoel' van oh mijn god dit kan toch alleen maar has-ke mis gaan wel had. Maar dat was ik al vrij snel kwijt. Nu denk ik bij zo'n aankoop van een roestige bus die ook nog van de trailer dondert en een enorme deuk oploopt: 'Agh dat fixt Dick wel joh'. En dat denk ik bij Ik Vertrek echt NOOIT :rofl:

Ze zijn zo schattig samen. Ik weet niet wat het is. Maar... :flirting:
"It does not do to dwell on dreams, and forget to live."
Ik vind ze zo leuk en wat wordt het mooi.
Wel echt onvoorstelbaar dat je na 3 jaar nog geen woord Frans spreekt.
Alle reacties Link kopieren
Moiren’ schreef:
09-01-2018 16:08
Ik vind ze zo leuk en wat wordt het mooi.
Wel echt onvoorstelbaar dat je na 3 jaar nog geen woord Frans spreekt.

Dat viel toch wel mee of bedoel je Angel?
Als klagen telde als werk, dan had mijn ex zich ook moeiteloos een Mercedes kunnen veroorloven.
Alle reacties Link kopieren
Angel kon niks in het Frans zeggen tegen de kinderen op het partijtje. Lijkt mij ook erg lastig communiceren op school met de juf/meester en andere ouders als je niet wat basis Frans kent...

Waar halen ze toch elke keer die Engelse werklui vandaan? Ze zitten midden in Frankrijk :huh:
Alle reacties Link kopieren
oesje1 schreef:
10-01-2018 11:22
Angel kon niks in het Frans zeggen tegen de kinderen op het partijtje. Lijkt mij ook erg lastig communiceren op school met de juf/meester en andere ouders als je niet wat basis Frans kent...

Waar halen ze toch elke keer die Engelse werklui vandaan? Ze zitten midden in Frankrijk :huh:

Nou ja, als ik zo ik vertrek zie, dan zitten er ook een heleboel Nederlandse klusjes mannen. ;-D
Als klagen telde als werk, dan had mijn ex zich ook moeiteloos een Mercedes kunnen veroorloven.
ditjedatje schreef:
08-01-2018 22:19
Is het er weer op?? Hoezo derde seizoen. Anderhalf jaar terug ofzo keek ik ook en was het van de een op de andere dag van de buis verdwenen.. :( Ik ga kijken!!
Inderdaad dat was het tweede seizoen. Ze hebben mazzel met dit programma want met dat geld kunnen ze het kasteel renoveren. Dat kasteel mag je wel volledig als hotel gaan gebruiken inclusief bruiloften,seminairs etc want anders valt het niet te onderhouden en de vaste lasten zijn gigantisch.
Alle reacties Link kopieren
Fantastisch stel en fantastisch kasteel. Zo knap hoe ze dat doen! En enorm goede stijl hebben ze inderdaad.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven