Entertainment alle pijlers

Film 1 app vs Netflix

16-07-2018 22:29 15 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ik heb Netflix opgezegd, wij hebben een Kodi kastje in de woonkamer waar we alle films en series kunnen kijken, helaas begint het voetbalseizoen binnenkort weer, hierdoor ben ik vaak aangewezen op mijn tablet of tv in de slaapkamer, nu zie ik steeds vaker die reclame van Film 1 voorbij komen, voor €7.99 per maand onbeperkt films kijken, en zo op het eerste gezicht hebben zij de nieuwste films, eerder dan Netflix. Ik vind het filmaanbod van Netflix ietwat magertjes, en series kijk ik op mijn Kodi.
Wie overweegt er ook om Film 1 te proberen, en misschien wel Netflix opzeggen? Ik moet nog wel even uitvogelen of ik Film 1 via mijn chromecast kan streamen.
Uiteindelijk kiest iedereen voor zichzelf
Alle reacties Link kopieren
Ik zat daar ook aan te denken. Ik heb meestal het geduld niet om series te bingewatchen, dus ik gebruik Netflix vooral voor mijn kinderen en als ik zelf kijk kijk ik eigenlijk alleen naar films. En dat aanbod vind ik op Netflix niet veel soeps.

Dus ik ben ook benieuwd naar gebruikservaringen.
Am Yisrael Chai!
Alle reacties Link kopieren
fashionvictim schreef:
16-07-2018 22:45
Ik zat daar ook aan te denken. Ik heb meestal het geduld niet om series te bingewatchen, dus ik gebruik Netflix vooral voor mijn kinderen en als ik zelf kijk kijk ik eigenlijk alleen naar films. En dat aanbod vind ik op Netflix niet veel soeps.

Dus ik ben ook benieuwd naar gebruikservaringen.
Ah, mijn eerste medestander leuk!
Je mag bij Film 1 week gratis proef kijken, maar gezien het mooie weer i.c.m de schoolvakantie, zal ik er niet aan toekomen om optimaal gebruik te maken van die proefweek, films en series kijken doe ik voornamelijk in de herfst/wintermaanden, ik heb nu al 2 weken geen Netflix meer, maar ik mis het niet, afijn voor €7,99 vind ik die Film1 app wel het proberen waard.
Uiteindelijk kiest iedereen voor zichzelf
Alle reacties Link kopieren
Als dit hetzelfde aanbod als de gewone film 1 is. Vind ik het niets waard. Heel summier aanbod. Voor ons niks boven Netflix! En een kodi kastje is illegaal.
Alle reacties Link kopieren
Miskotto schreef:
16-07-2018 22:29
Ik heb Netflix opgezegd, wij hebben een Kodi kastje in de woonkamer waar we alle films en series kunnen kijken, helaas begint het voetbalseizoen binnenkort weer, hierdoor ben ik vaak aangewezen op mijn tablet of tv in de slaapkamer, nu zie ik steeds vaker die reclame van Film 1 voorbij komen, voor €7.99 per maand onbeperkt films kijken, en zo op het eerste gezicht hebben zij de nieuwste films, eerder dan Netflix. Ik vind het filmaanbod van Netflix ietwat magertjes, en series kijk ik op mijn Kodi.
Wie overweegt er ook om Film 1 te proberen, en misschien wel Netflix opzeggen? Ik moet nog wel even uitvogelen of ik Film 1 via mijn chromecast kan streamen.
Waar koop je die series dan voor je Kodi?
Alle reacties Link kopieren
Flashy schreef:
16-07-2018 23:10
Als dit hetzelfde aanbod als de gewone film 1 is. Vind ik het niets waard. Heel summier aanbod. Voor ons niks boven Netflix! En een kodi kastje is illegaal.


Ik heb volgens mij iets gevraagd over Film 1, maar goed speciaal voor jou.

KODI niet illegaal
KODI heeft hierdoor het imago van illegaal over zich heen gekregen. Iets dat niet het geval is. KODI is als mediaspeler-platform legaal. Verkoop van mediaspelers waarop KODI geïnstalleerd is, is derhalve toegestaan. Het zijn de tientallen add ons voor het illegaal streamen van films, series, muziek en tv-zenders die het negatieve imago van KODI veroorzaken. Naast de tientallen add ons met illegale content staan overigens veel meer add ons die mogelijkheden van de mediaspeler met legale onderdelen uit kunnen breiden. XBMC Foundation wil in de toekomst met een gericht beleid ervoor zorgen dat verkopers van voorgeïnstalleerde mediaspeler niet met de merknaam KODI de verkopen kunnen vergroten.
Uiteindelijk kiest iedereen voor zichzelf
Alle reacties Link kopieren
Ik zou mijn man op de tablet of in de slaapkamer voetbal laten kijken.
en me vriend die wilt ook nog wat zegge
Alle reacties Link kopieren
Miskotto schreef:
16-07-2018 23:54
Ik heb volgens mij iets gevraagd over Film 1, maar goed speciaal voor jou.

KODI niet illegaal
KODI heeft hierdoor het imago van illegaal over zich heen gekregen. Iets dat niet het geval is. KODI is als mediaspeler-platform legaal. Verkoop van mediaspelers waarop KODI geïnstalleerd is, is derhalve toegestaan. Het zijn de tientallen add ons voor het illegaal streamen van films, series, muziek en tv-zenders die het negatieve imago van KODI veroorzaken. Naast de tientallen add ons met illegale content staan overigens veel meer add ons die mogelijkheden van de mediaspeler met legale onderdelen uit kunnen breiden. XBMC Foundation wil in de toekomst met een gericht beleid ervoor zorgen dat verkopers van voorgeïnstalleerde mediaspeler niet met de merknaam KODI de verkopen kunnen vergroten.
Een kastje is niet illegaal, maar jij kijkt het in plaats van Netflix. En dit is wel illegaal.

Film 1 is gewoon ruk, echt super weinig aanbod.
Alle reacties Link kopieren
Ik zag het, je kan op de site zien wat het aanbod op dit moment op de app is. Dat is inderdaad niet veel en bovendien had ik het meeste al gezien. Dus geen Film1 voor mij.
Am Yisrael Chai!
Alle reacties Link kopieren
Klopt, wij hebben een aantal maanden film 1 gratis gehad.
En we hebben er echt weinig gebruik van gemaakt. Op het laatst nog wat films gekeken "omdat het gratis was" maar echt geen vervanger voor Netflix wat hier dagelijks aanstaat. Netflix is het meest bekeken bij ons. Gewone televisie kijken wij nog amper.
Alle reacties Link kopieren
Hmm ok, ik ga het aanbod eens nader bekijken, en aan de hand daarvan alsnog een beslissing maken.
Hoezo is het illegaal om Kodi te kijken in plaats van Netflix ?
Ik snap hem even niet.
Uiteindelijk kiest iedereen voor zichzelf
Wij hadden film1, opgezegd juist vanwege het ontbreken van nieuwe films. Teveel oude meuk, weinig blockbusters.
Alle reacties Link kopieren
Miskotto schreef:
17-07-2018 12:13
Hmm ok, ik ga het aanbod eens nader bekijken, en aan de hand daarvan alsnog een beslissing maken.
Hoezo is het illegaal om Kodi te kijken in plaats van Netflix ?
Ik snap hem even niet.
Hoe kom jij aan je series die je bekijkt?
Als dit via zo`n illegale plug in is, dan is het dus illegaal.
Als jij bijvoorbeeld een abonnement hebt op amazon prime oid mag het wel.
Geen idee of dit kan op zo`n kastje.
Alle reacties Link kopieren
film1 vonden wij ruk.. de films worden vaak herhaald en veel is domweg niet leuk om naar te kijken.. Wij blijven bij Netflix..
Alle reacties Link kopieren
http://www.measywinkel.nl/index.php?rou ... tion_id=39

kodi is op zich niet illegaal maar du moment dat je er films op gaat kijken is het 9 van de 10 x illegaal.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven