Entertainment alle pijlers

Ik mis Evelien

28-11-2018 14:47 11 berichten
Ik zou zo heel erg graag weer eens de afleveringen van Evelien terug willen zien maar na een zoektocht op internet ben ik niet veel wijzer geworden. Eventjes dacht ik dat het me gelukt was via mijnseries maar ook dat bleek niet de manier te zijn.
Natuurlijk zou ik een DVD kunnen kopen via Marktplaats maar ik heb geen dvd-speler en kijk toch het allerliefst via mijn laptop.

Is er nog een mogelijkheid om Evelien terug te kijken via het www. die ik bijkans over het hoofd heb gezien?
https://www.net5.nl/programmas/evelien/

Hier?

Oh..meh. Dat leidt tot niks.

Op Youtibe zag ik ze ook staan.
Pipistrello schreef:
28-11-2018 14:59
https://www.net5.nl/programmas/evelien/

Hier?

Oh..meh. Dat leidt tot niks.

Op Youtibe zag ik ze ook staan.
Op youtube heb ik ook al gekeken maar kwam maar op 1 kort (intro) filmpje terwijl ik zocht naar een scene van Evelien met haar moeder Agnes ( geweldige rol vertolkt door Olga Zuiderhoek :heart: )
Als de serie binnenkort op Videoland zou komen wil ik er nog wel een kort abbo tegenaan gooien.
Alle reacties Link kopieren
ken je niet iemand de de dvd box heeft die m even voor je zou kunnen rippen oid?

of je doet echt ouderwets (als je dus iemand kent) en je leent de box én de dvd speler
Pinda-Kaas schreef:
28-11-2018 15:09
ken je niet iemand de de dvd box heeft die m even voor je zou kunnen rippen oid?

of je doet echt ouderwets (als je dus iemand kent) en je leent de box én de dvd speler
Nee, helaas :(

Als het gemis obsessieve vormen gaat aannemen koop ik een dvd-speler én de dvd box van Evelien :D maar eerst probeer ik het nog even zo, tenslotte; álles is toch op internet te vinden? Maar waarom dan de afleveringen van Evelien niet (6)
Alle reacties Link kopieren
ik kan ze ook echt niet vinden, en ben meestal wel een goede speurder

ik wil ze nu namelijk ook kijken haha (maar denk dat ik maar het boek uit de kast pak)

je kan voor 2 tientjes een dvd speler met usb aansluiting kopen die je aan je laptop kan hangen trouwens
Pinda-Kaas schreef:
28-11-2018 15:20
ik kan ze ook echt niet vinden, en ben meestal wel een goede speurder

ik wil ze nu namelijk ook kijken haha (maar denk dat ik maar het boek uit de kast pak)

je kan voor 2 tientjes een dvd speler met usb aansluiting kopen die je aan je laptop kan hangen trouwens
O ja, het boek moet ik ook nog ergens hebben :lightbulb:

Zo'n laptop had ik maar helaas is de stekker vermorzeld tussen kast en muur, dacht daarna toen nog van dat er toch zoveel op internet is te zien aan films en daarom een dvd-speler inmiddels ook tot de overbodige ouderwetse middelen was gaan behoren. In de kringloop zullen ze ook nog wel staan, toch maar eens daar tussen gaan snuffelen.
op marktplaats kosten deze dvd's een paar euro.
Zo heb ik een paar jaar geleden een dvd speler gekocht in een aanbieding bij de Media markt voor €15
Komt zo af en toe weer van pas.
ouwewijsneus schreef:
28-11-2018 15:49
op marktplaats kosten deze dvd's een paar euro.
Maar ze heeft geen dvd speler dus :biggrin:
Pipistrello schreef:
28-11-2018 15:56
Zo heb ik een paar jaar geleden een dvd speler gekocht in een aanbieding bij de Media markt voor €15
Komt zo af en toe weer van pas.
Mediamarkt sla ik over, al twee keer meegemaakt dat ik iets wilde kopen wat niet voorradig was en het aangeboden showmodel niet met korting mocht overnemen. Zonder korting kon het uiteraard wel :|

Maar natuurlijk wel bedankt voor het meedenken :)

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven