Entertainment alle pijlers

Ongevraagd rotzooi op je TV

13-12-2018 13:55 35 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ik wilde een discusie starten,
Dat je moet betalen voor het doorgeven van die comerciele rotzooi,
Ik wordt gewoon gedwongen om blokkeringen op tv kanalen zetten, Maar moet wel gewoon betalen voor de rotzooi.
Ik ben een grote voorstander dat je zelf bij je provider kan bepalen wat je voor TV zenders je wilt hebben, en daar voor te betalen.
Gevolg dat waarschijnelijk deze comerciele rotzooi minder inkomsten krijgen als je niet wil hebben.
Want je betaalt nu voor een gemiddelde active tv pakket ca 29,50
Als je zelf bepaalt wat je wilt hebben kan dat wel zakken tot 5,00.
Loep.

Afbeelding
Alle reacties Link kopieren
Koekoek :@@:
Always look on the bright side of life
Je kan ook

Je tv verkopen
Je abonnement opzeggen
Zelf een bedrijf beginnen met dit businessmodel
Alle reacties Link kopieren
Je kan natuurlijk ook gewoon je tv abonnement opzeggen en via internet alleen ned 1/2/3 kijken, niemand verplicht je om te betalen voor tv :lightbulb:
Star² schreef:
13-12-2018 13:59
Loep.

Afbeelding
Meer dat gifje is niet nodig. :rofl:
Alle reacties Link kopieren
Anders kijk je gewoon toch alleen netflix ofzo?
Alle reacties Link kopieren
Aapie87,
Ik wilde toch even zeggen dat als je provider account wil hebben,
daar altijd een interactive tv abonnament aan vast zit,
Dus je kan niet zelf bepalen waar naar kijkt,
Want je ca 77 zenders in mik geschoven.
Alle reacties Link kopieren
Ik dacht dat het over stof of andere rommel op de tv ging, zoals vroegah die grote bakken waar dan van alle soorten beeldjes of zo op werden gezet.

TO, je kan je tv-abonnement ook stopzetten en alleen nog maar youtube-filmpjes van katten of baby's kijken :lightbulb:
MonicaG schreef:
13-12-2018 14:11
Ik dacht dat het over stof of andere rommel op de tv ging, zoals vroegah die grote bakken waar dan van alle soorten beeldjes of zo op werden gezet.
dat dacht ik ook.
pcredding schreef:
13-12-2018 14:09
Aapie87,
Ik wilde toch even zeggen dat als je provider account wil hebben,
daar altijd een interactive tv abonnament aan vast zit,
Dus je kan niet zelf bepalen waar naar kijkt,
Want je ca 77 zenders in mik geschoven.
Provider van wat?

Internet? Er zijn bedrijven die alleen internet aanbieden hoor.
Alle reacties Link kopieren
Niemand verplicht om een tv abonnement te nemen, alleen internet kan ook.
ik geef mn bek ook maar een douw
Alle reacties Link kopieren
Madeliefjees schreef:
13-12-2018 14:20
Niemand verplicht om een tv abonnement te nemen, alleen internet kan ook.
Dit dus. Je kiest er zelf voor om te kijken, TO.
¡Apagando las luces!
Op zich heeft TO natuurlijk best een punt. Als je een televisieabonnement wilt dan heb je slechts keuze uit twee of drie best prijzige pakketten, waarbij je wordt opgezadeld met een hele rits zenders die je helemaal niet wilt. En de zenders die je wél wilt zitten uiteraard in het duurste pakket.
Veel beter zou het zijn als je zelf een pakket kunt samenstellen, maar daar willen de providers niet aan want dat is niet in hun voordeel.
En dat je zenders tot je beschikking hebt betekent niet dat je er naar MOET kijken he. Je hoeft er niet langs te zappen. of je moet die commerciele rotzooi stiekem toch meeslepend vinden
Alle reacties Link kopieren
Wij hebben ook alleen internet en kijken dan tv via NL Ziet en Netflix. Maar je kunt natuurlijk ook via Uitzending Gemist kijken. Dan heb je alleen NPO en kost je niks extra.
Alle reacties Link kopieren
Voor NPO1, 2 en 3 heb ik digitenne. Niet ideaal, maar het werkt. Was een eenmalige investering van iets van EUR 60,00. Voor de rest uitzendinggemist en Netflix. Ik weiger te betalen voor zenders waar ik niet naar wil kijken.
Dahlia74 schreef:
13-12-2018 14:27
Voor NPO1, 2 en 3 heb ik digitenne. Niet ideaal, maar het werkt. Was een eenmalige investering van iets van EUR 60,00. Voor de rest uitzendinggemist en Netflix. Ik weiger te betalen voor zenders waar ik niet naar wil kijken.
NPO plus is ook fijn en niet heel duur dacht ik. NL ziet, kan je nog meer kijken en ook niet duur.

En dan met Netflix en internet zou ik al blij zijn. Het is dat ik minimaal 80-100 Mbit wil gegarandeerd en dus bij Ziggo nog het beste uit ben qua prijs. En mijn ooit gescheiden internet en aparte tv abbo bij hen is samengevoegd en nergens goedkoper alleen dat internet kan vinden.

Maar als TO het allemaal zo erg vind, kan hij wel gewoon internet nemen en de tv uit het raam mieteren.

Of gewoon geen TV kijken.
Star² schreef:
13-12-2018 13:59
Loep.

Afbeelding
:-D
Alle reacties Link kopieren
Onder een steen kruipen en daarop je autobiografie beitelen.
Lucifer2018 schreef:
13-12-2018 14:31
Het is dat ik minimaal 80-100 Mbit wil gegarandeerd en dus bij Ziggo nog het beste uit ben qua prijs. En mijn ooit gescheiden internet en aparte tv abbo bij hen is samengevoegd en nergens goedkoper alleen dat internet kan vinden.
Ligt natuurlijk ook aan waar je woont, maar wij hadden om dezelfde reden ziggo. Veel problemen mee gehad en overgestapt naar tele2 extra internet. Staat tot 100 mbit, wij hebben altijd rond de 100 mbit snelheid gemeten met de ps4. Als dat voldoende is, kost maar 32 euro per maand...

Sindsdien ook nooit meer problemen gehad met internet.
Alle reacties Link kopieren
Star² schreef:
13-12-2018 13:59
Loep.

Afbeelding
:HA:
Behold, the field in which I grow my fucks. Lay thine eyes upon it.. thou shalt see that it is barren!
Wij hebben alleen netflix. En kijken soms via uitzending gemist.
Alle reacties Link kopieren
Die mogelijkheid is er gewoon...en je kunt bij elke serviceprovider enkel internet nemen voor zover ik weet.

Betreffende dat stukje tv moet ik even nadenken hoe dat ook weer noemde...gezien dit bij mijn vorige werkgever een gedeelte was van een onderdeel van hun....mocht ik het weten kom ik er op terug.
yourlocalhero schreef:
13-12-2018 15:05
Die mogelijkheid is er gewoon...en je kunt bij elke serviceprovider enkel internet nemen voor zover ik weet.

Betreffende dat stukje tv moet ik even nadenken hoe dat ook weer noemde...gezien dit bij mijn vorige werkgever een gedeelte was van een onderdeel van hun....mocht ik het weten kom ik er op terug.
Nee hoor, bij Ziggo niet.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven