Entertainment alle pijlers

Criminal Minds

10-03-2019 00:19 9 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hallo allemaal,

niet een heel groot probleem maar misschien iemand die een tip heeft :)

Ik ben een paar weken geleden begonnen met het kijken van de serie Criminal Minds op Videoland. Ik vind het erg leuk maar zag gisteren ineens dat de serie nog maar tot 31 maart beschikbaar is. Ik ben nu net begonnen aan seizoen 2 en het zijn in totaal 13 seizoenen, dat ga ik deze maand niet meer redden.

Voor zover ik het kan zien is het nergens anders online beschikbaar, ik wil het niet illegaal downloaden. Ik zou de serie dus wel graag af willen zien, de DVD's zijn te koop maar dat is relatief duur en dan heb ik weer een hoop DVD's die ik niet nog een keer zal gaan kijken.

Heeft iemand een tip waar ik de serie verder kan zien? Het liefst zou ik een constructie hebben waarbij ik een bedrag betaal om ze online te zien maar zover ik weet bestaat dat niet.
Alle reacties Link kopieren
de serie staat ook op ziggo go.
Alle reacties Link kopieren
missbrice schreef:
10-03-2019 00:23
de serie staat ook op ziggo go.
Oh, dat is mooi! Ik heb zelf alleen geen Ziggo maar KPN. Ik heb eerder gekeken naar een abonnement op HBO maar dat kan alleen als je bij Ziggo zit. Ik ga het onderzoeken, Thanx!
Alle reacties Link kopieren
Ik heb ook KPN, daar staan ook alle seizoenen op!
Bij on demand onder series van ABC studios
Alle reacties Link kopieren
diedietje schreef:
10-03-2019 00:33
Ik heb ook KPN, daar staan ook alle seizoenen op!
Bij on demand onder series van ABC studios
Dat is een goede tip, ik wist niet eend dat dat bestond! Ik kan de serie zo snel niet vinden maar ga me erin verdiepen.
Alle reacties Link kopieren
Ze komen vanaf ik geloof oktober wel weer allemaal terug op Videoland.
14 of 15 seizoenen staan ook gewoon op internet. Gratis.
Bij Ziggo is het ook vaak zo dat ze op een zeker moment er even een paar maanden af zijn, maar als er dan een nieuw seizoen wordt toegevoegd alle eerdere seizoenen ook weer mee beschikbaar komen.

Dat was hier met Criminal Minds en ook met Greys Anatomy.
Alle reacties Link kopieren
Bedankt voor de tips allemaal! Ik wacht af of de serie terug komt op Videoland en anders kan ik het inderdaad via KPN on demand kijken.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven