Entertainment alle pijlers

All together now, wat vond je ervan?

04-05-2019 14:15 14 berichten
Alle reacties Link kopieren
Gisteravond de eerste aflevering, ik vond het op zich wel een leuk programma, is weer eens iets anders dan TVOH, al weet ik niet of ik elke vrijdagavond trouw aan de buis gekluisterd ga zitten.

En die jongen die samen met zijn zus zong, ik ken die gast ergens van, maar ik kan hem niet meer plaatsen, ik weet nog wel dat ik me enorm stoorde aan die enorme grijns op zijn gelaat, gisteravond ook weer.

Afijn wie heeft er ook gekeken en wat vond je ervan?
Uiteindelijk kiest iedereen voor zichzelf
Ik vind het concept leuk, maar vond het om de een of andere reden saai en traag. Het kon me niet boeien. Zijn halverwege weggezapt
Ik heb dat andere zangprogramma half/half gezien met die BNN-ers die iets gaan zingen. Vond eigenlijk alleen de laatste zangeres goed (ze zong California Dreaming)
Alle reacties Link kopieren
Ik heb vanmorgen teruggekeken en vond het leuk. Weinig reklame en geen gedoe dat je weken lang op een winnaar moet wachten. Ik kijk daarom al jaren niet meer naar zulke shows. Het is een beetje typetjes (zowel deelnemers als jury) kijken en daar hou ik wel van.
Ik dacht die jongen ook te (her)kennen en vroeg me af of ik ooit les van hem heb gehad misschien maar dat is niet zo. Wie het weet mag het zeggen!
De winnares deed het leuk, leuke vrouw en goede nummers.
Alle reacties Link kopieren
Manlief herkende die man die met z'n zus zong! Hij heet Jeffrey en heeft een aantal jaar geleden meegedaan aan x factor met een nummer van Acda en de Munnik.

Verder vond ik het idee wel grappig, maar ook een beetje saai. Wel lekker weinig reclame!
Alle reacties Link kopieren
Ik vindt het een belachelijk programa,
In engeland waar zij aan preveren dat het zo goed gekeken wordt is een grote leugen,
Daar wordt het gezien als een kopie van poppen show (Muppet show al together)
Dus zo oud als het maar kan.
Dus een nieuw concept aan mijn hoela.
Ik vond het leuk, vooral de malle types in de jury. Ik zag René Karst al!
Alle reacties Link kopieren
Ik vond het leuk behang. Die Rotterdamse operazangeres was grappig!
Je moet erop te vertrouwen dat als hij bij je weg wil, hij heus wel weggaat. En tot die tijd is hij vrijwillig bij je. (Murrmurr)
Alle reacties Link kopieren
ik vond het niet zo. ben halverwege in slaap gevallen. dat zegt mij genoeg
Don't cry, buy a bag and move on.
ik heb het gehad met alle talentenshows, allemaal.
Ik vond dit een leuk concept. Gezellig Kijkt goed weg. Groot voordeel: geen gezwets en onnodig tijdrekken. Niet te bekende mensen qua kandidaten. Een paar elementen blijven me storen: waarom geven concurrenten elkaar knuffels? Moet dat? Een handje is toch prima. En behalve die theaterdirecteur was iedereen vrij kritiekloos. Als ze iets niet mooi vonden 'was het niet hun smaak'. Joh, wees eerlijk.
Het lijkt qua selectie alsof niet iedereen zomaar er kan komen zingen, dat je eerder gevraagd moet worden om mee te doen en de selectieprocedure zoals altijd weer onduidelijk is. Ik mis dat van de eerste Idols series, dat je alle niveaus had. Daar zat óók een selectieronde voor, maar je had tenminste toch een redelijke afspiegeling van wat er op zo'n programma af komt.
Ik vind het wel leuk zit nu de herhaling te kijken. Weer eens wat anders!
Alle reacties Link kopieren
viva_mama schreef:
04-05-2019 14:42
Manlief herkende die man die met z'n zus zong! Hij heet Jeffrey en heeft een aantal jaar geleden meegedaan aan x factor met een nummer van Acda en de Munnik.
Dan zal ik dat gezien hebben denk ik. Jij bedankt voor het melden en bedank je man van me voor z’n goede geheugen!
Die Jason heeft mee gedaan met Andre Hazes. Jason Bouman of zo.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven