Entertainment alle pijlers

Hotel Rules spin off van House Rules

14-05-2019 13:19 14 berichten
Airen Mylene presenteert het NET5 programma Hotel Rules. In Hotel Rules gaan vijf koppels elkaars hotel of bed & breakfast flink verbouwen. De koppels gaan zonder dat ze elkaar kennen en met maar een paar hotelregels van de eigenaren aan het klussen. In elke aflevering overhandigt één stel de sleutels van hun eigen hotel aan de vier andere rivaliserende koppels. Wij volgen de felle strijd om de hoofdprijs van 25.000 euro.

Woensdagavond 15 Mei om 20.30 uur Net5

Team Blauw* Daan&Sarah* Garrelsweer
Team Geel* Roy&Daphne* Nijmegen
Team Rood* Lucas&Lorence* Lekkerkerk
Team Paars* Rinke&Liane* Liempde
Team Groen* Jerry&Ilse* Zeewole (de naturisten B&B)
anoniem_383152 wijzigde dit bericht op 16-05-2019 07:41
Reden: Aanvulling
18.58% gewijzigd
Het zal mij benieuwen. Volgens mij krijgen ze maar 4 (!) dagen, dat is toch niet te doen om dan ook echt afgewerkte kamers af te leveren? Bij HouseRules was het ook al zo slecht. In de Australische versie krijgen ze een volle week. Nog geen garantie voor een feilloze afwerking, maar toch een stuk beter te doen.
Als het een hotel is waarvan Herman Den Blijker de verbouwing heeft gedaan redt je het inderdaad nooit in een paar dagen tijd. Maar ik denk dat het meer een hotel of B&B betreft met 4 tot hooguit 8 kamers.
Ik vond het leuk! Eerlijk gezegd nog leuker dan House rules. De jury was ook leuker. Bertram Beerbaum,Interieur designer en Chantal Bonnamy de Hotel recensent.

Je kon wel zien dat de ondernemers meer kluservaring hadden door hun bedrijf.

Het Hotel in centrum Nijmegen van team Geel is al zo mooi gewoon zonde om te verbouwen.

Team Rood trapte af als eerste.Jong stel en door de erfenis van haar vader een prachtige boerderij als B&B in Western stijl.

Ik gok erop dat Team Paars er als eerste uitgaat aan het eind,Rinke begon al te huilen omdat ze de hele dag alleen aan de trap bezig was omdat haar tante met Sarah op inkooptocht was gegaan. Ze hebben ook alleen e trap gedaan en de muren geverfd. De rest bleef hetzelfde.Even nieuw inrichten en klaar. Van de 6000 euro hebben ze ook maar 2250 euro besteed gewoon zonde.

Team Groen kreeg het niet klaar. Wandtegels zaten er niet allemaal op,afzuigkap en lamp ontbrak Wel prachtige keuken en wandtegels. De gele muur vond ik niets aan.


Team Blauw en Geel hadden de slaapkamers. Beiden prachtig gemaakt en dus de hoogste cijfers.
Alle reacties Link kopieren
Ik begreep dat team Geel een extra locatie aan hun hotel had toegevoegd en dat ze dat gaan verbouwen.
Hotel Nijmegen van team Geel
https://www.deprince.nl/

Hun restaurant menu en revieuws
http://www.sixty-four.nl/menu

https://www.tripadvisor.nl/Restaurant_R ... vince.html
Wat een leuke western b&b! Alleen die zones vond ik ongelijk verdeeld want die hal hoefde nauwelijks wat aan te gebeuren en die keuken en woonkamer moesten door 1 stel gedaan worden. De 2 slaapkamers vond ik erg mooi geworden. Jammer dat ze zo weinig tijd krijgen en dat je ze niet uit shoppen ziet gaan.
Wel vind ik voor Nederland dit concept met B&B's beter dan met huizen.
En de jury is ook een stuk aangenamer!
Alle reacties Link kopieren
Ik ben nu de eerste uitzending aan het terug kijken, het lijkt me leuk allemaal.

Team paars, met de gekleurde lippen in stijl, lijken me niet heel stressbestendig
De vrouw van team geel vind ik een pinnig type en ook niet stressbestendig.

Je weet het nooit maar ik gok dat de finale zal gaan tussen blauw en geel.
Alle reacties Link kopieren
Was er deze week een aflevering?
Ik kijk altijd online terug maar ik zie alleen aflevering 1.
AnAppleADay schreef:
24-05-2019 10:01
Was er deze week een aflevering?
Ik kijk altijd online terug maar ik zie alleen aflevering 1.
Ja,elke woensdag.

Ik moet het ook nog kijken heb het opgenomen. Maar er waren zoveel nieuwe leuke programma`s dat ik uren nodig heb om alles terug te kijken. Ga ik meestal zondagmiddag lekker voor zitten.
Alle reacties Link kopieren
Ik las inderdaad net op fb dat Net5 problemen heeft met het online zetten.
Dus dat wordt nog even wachten voor mij.
Terechte winnaar: team blauw. Ik gun het ze van harte.

Team geel heeft zeker interieursmaak maar helaas ook een kutkarakter. Steeds die chagrijnige kop van haar met de armen stevig over elkaar heen.
Man man, wat hebben zij zich laten kennen.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven