Entertainment alle pijlers

HayDay topic

23-08-2019 09:43 22 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hallo,

Zijn er hier nog meer dames die HayDay spelen? Tegenwoordig heb je je eigen ID dus is het gemakkelijker om buren toe te voegen.

Ben benieuwd of hier nog meer verslaafden zitten, haha!
:byee:
Toen ik 's nachts als ik moest plassen mijn tomaten ging oogsten wist ik dat het tijd was om te stoppen :-D
Alle reacties Link kopieren
Hahahah. Oh dat is wel heel erg ja!

Nooit weer gespeeld daarna?
Alle reacties Link kopieren
Nee, ben wel verslaafd aan Landleven aan Zee. Ik ken HayDay niet maar begrepen dat het vergelijkbaar is?
Ik ben verantwoordelijk voor wat ik schrijf, niet voor wat u leest.
Alle reacties Link kopieren
Present.haha
Sinds 2 jaar speel ik dagelijks hayday. Echter kan ik tijdens vakanties en op mijn werk,prima zonder. Het is meer een momentje van rust. Even afzonderen van alledaagse drukte
Alle reacties Link kopieren
mevrouwiglesias schreef:
23-08-2019 10:10
Nee, ben wel verslaafd aan Landleven aan Zee. Ik ken HayDay niet maar begrepen dat het vergelijkbaar is?
Oei ik ken Landleven aan Zee eigenlijk niet, dus ik weet het niet!
Alle reacties Link kopieren
elmoni schreef:
23-08-2019 10:24
Present.haha
Sinds 2 jaar speel ik dagelijks hayday. Echter kan ik tijdens vakanties en op mijn werk,prima zonder. Het is meer een momentje van rust. Even afzonderen van alledaagse drukte
Leuk! Welk level ben je?

Ik speel sinds 2013 (sinds de start op Android), maar ik speel soms een hele tijd niet en dan weer dagelijks. Het is voor mij ook echt even een momentje van ontspanning, heerlijk.

Welk level ben je?

Ik ben nu net level 112 en mis zo nu en dan wel wat uitdaging. Zou leuk zijn als we weer eens wat nieuwe producten/machines/gewassen krijgen en de tijd van de jam machine wat korter wordt. :nooo:
Ik ben level 89, speel al jaren. De uitdaging is er alleen uit.
Alle reacties Link kopieren
Manta schreef:
23-08-2019 10:37
Ik ben level 89, speel al jaren. De uitdaging is er alleen uit.
In het dorp moest je vorig seizoen 250 kippen, dat was wel uitdagend. Maar voor veel was het te hoog gegrepen, dus nu hoef je er maar 100. Wij hadden die 100 al naar een paar dagen.
Dan is de uitdaging inderdaad snel weg weer.

Ik heb nog wat land uit te breiden en wat onderdelen van de stad, dus daarmee 'daag' ik mezelf maar uit.
mevrouwiglesias schreef:
23-08-2019 10:10
Nee, ben wel verslaafd aan Landleven aan Zee. Ik ken HayDay niet maar begrepen dat het vergelijkbaar is?
Ik heb landleven aan zee een tijd gespeeld. Vind er niks meer aan. Zit nu een tijd bij Township
Alle reacties Link kopieren
Present ... Level 137 dus doe het al aardig wat jaartjes en met periodes ook veel. Nu sinds de vakantie weer op laag pitje.
Probleem is dat er in de buurt waarbij ik ben een aantal mensen zitten die het naar mijn mening iets te serieus nemen allemaal, waardoor bij de derby vaak kibbel ontstaat. Ik doe het voor mijn lol en heb er geen zin in dat het een moetje wordt. Dus vandaar dat ik de laatste tijd wat minder speel.
Even if you are on the right track, you will get run over if you just sit there.”
Alle reacties Link kopieren
Ja! Was eerder leuk tijdverdrijf tijdens nachtdiensten. Maar die mag ik niet meer draaien ivm gezondheid. Dus nu overdag maar de monenten zoeken.
Mis ook uitdaging.. m.i kan er nog wrl wat bij. Alhoewel ik het dorp/vallei ook wel leuk vind.
Alle reacties Link kopieren
wij speelden dit spel een paar jaar met de familie. we wonen ver bij elkaar vandaan, en dan was dit wel grappig. en inderdaad, hersenloos vermaak.
ik heb het nu al een tijdje niet gespeeld, want voor mijn gevoel heb ik het spel uitgespeeld. geen uitdaging meer. maar zo nu en dan pak ik het toch nog even erbij.
k zit in level 138, met 9 miljoen munten.

de derby vond ik met z'n allen wel grappig om te doen maar die nieuwe opdrachten (het dorp ofzo?) trekt me niet.

in totaal wel een leuk spel :-)
The past may be in tatters
But today is all that matters
Alle reacties Link kopieren
belgali schreef:
23-08-2019 10:56
Present ... Level 137 dus doe het al aardig wat jaartjes en met periodes ook veel. Nu sinds de vakantie weer op laag pitje.
Probleem is dat er in de buurt waarbij ik ben een aantal mensen zitten die het naar mijn mening iets te serieus nemen allemaal, waardoor bij de derby vaak kibbel ontstaat. Ik doe het voor mijn lol en heb er geen zin in dat het een moetje wordt. Dus vandaar dat ik de laatste tijd wat minder speel.
Ohja dat is erg jammer als je dan niet op 1 lijn zit. Wij hadden ook altijd veel gekibbel en zijn zelf een buurt begonnen met de 'fanatieke derby spelers'. Het is bij ons niet verplicht trouwens, maar wel uitzetten als je niet mee doet. Afhankelijk van het type derby en of ik zin heb, doe ik er aan mee.
Laatst kwam er iemand bij de buurt en die konden we niet zo goed pijlen, maar ze was het er wel mee eens en deed ook actief mee in de chat, regels goed uitgelegd etc. Alleen maar 320 taken en ook een tiende taak doen. Haar eerste taak liet ze verlopen en daarna pakte ze 1 van 200 punten, want dan hadden we toch wat punten. Tsja, dat is dan wel echt balen als je met een vast groepje altijd fanatiek bent.

Maar goed, op 1 lijn zitten dus, dat is een beetje het hele punt :D
Alle reacties Link kopieren
Ik was al op zoek naar een topic hierover. Ik ben pas een maand geleden begonnen en totally verslaafd.

Ik zit nu in level 39. Ik heb net de bijenkorf
Alle reacties Link kopieren
Leuk! De bijen zijn een leuke toevoeging vind ik.
Alle reacties Link kopieren
Ja grappig vind ik ze, duren ook niet zo lang :-D :-D :-D
Alle reacties Link kopieren
Ik speel ook weer actiever nu. Jullie ook?

Vergeet de cadeautjes op Greg's boerderij niet!
Alle reacties Link kopieren
Ik ben level 101. Zit in een leuke buurt, die elkaar helpt. Ik vind het dorp wel leuk, maar probeer eigenlijk de dieren in de stad te verzamelen. Iemand uit mijn buurt heeft de zebra 🦓 (Mijn lievelingsdier) maar daar ben ik nog lang niet.

Boerderij was van mijn vriend, nu speel ik erop en soms onze dochter. Zij geeft de dieren grappige namen.
Alle reacties Link kopieren
_melon schreef:
03-12-2019 11:34
Ik speel ook weer actiever nu. Jullie ook?

Vergeet de cadeautjes op Greg's boerderij niet!
Ik speel sinds augustus nu, zit nu in level 61. Ik vind het nog steeds leuk, meestal raak ik bij spelletjes op een gegeven moment verveeld. Maar dit blijft leuk. Ik zit inmiddels ook in een fase dat ik niet constant platzak ben als ik een machine koop :cheer2:
Alle reacties Link kopieren
Er is een update vandaag! Nieuwe gewassen, machines, producten en 2 nieuwe derby's.
Alle reacties Link kopieren
Ja zoveel nieuwe dingen! Ben gewend dat je elke keer kan wennen, 1 nieuw apparaat ofzo maar dit was opeens wooop.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven