Entertainment alle pijlers

Formule 1

30-03-2007 21:19 25 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hallo wie is er net als ik een grote F1 fan, ik volg de formule 1 al jaren en zat 2 weken geleden helemaal klaar voor de eerste race van het seizoen. Voor het eerst weer bij rtl te zien.

Nu is de race mij goed verpest doordat er om de 5 minuten reclame was, gewoon echt overdreven.



wie heeft zich hier nog meer zo aan geergerd  !!!!!!!!!!!!!!!!
Alle reacties Link kopieren
Leg svp eens uit wat er nou zo leuk is aan F1? Ik vind het zo saaaai. Ze rijden tig rondjes en dan staat er een vent met een geblokte vlag en dat was het dan. Het meest opwindende schijnt de pitstop te zijn?



Bij de Dakar rally vallen tenminste nog dooien en heb je bende's terroristen die deelnemers ontvoeren en je 4WD jatten, veel spannender;)
Alle reacties Link kopieren
Nou je hoeft mij niet uit te leggen wat er leuk aan is hoor! :). En ik vind het ook superirritant dat er steeds reclame tussendoor is, echt heeel veeel! Ik ben voor Raikonen, hoop dat hij in zijn ferrari wereldkampioen wordt! Heb jij een favoriet TO?
Alle reacties Link kopieren
No offense, maar ik kan zo heerlijk in slaap vallen tijdens de Formule 1....dat geluid van die motors van die wagens en die rondjes...ik lig in echt no time te tukken, tot grote ergernis van mijn vriend, die het wel leuk vind. ;)



Soms ben ik geneigd op gewoon een stukje op te nemen, voor als ik een keertje 's nachts niet kan slapen, werkt beter dan een boek!
Alle reacties Link kopieren
Hier ook een grote fan en het was inderdaad zeer irritant die reclame! Zucht..... Hopelijk wordt er iets aan gedaan. Er gaat volgens mij een klachtenbrief o.i.d. naar RTL, op internet kan je je handtekening zetten.Mijn favoriet is trouwens Rubes Barrichello, al jaren!
Alle reacties Link kopieren
RubeNs bedoel ik natuurlijk! ;-)
Alle reacties Link kopieren


Leg svp eens uit wat er nou zo leuk is aan F1? Ik vind het zo saaaai. Ze rijden tig rondjes en dan staat er een vent met een geblokte vlag en dat was het dan. Het meest opwindende schijnt de pitstop te zijn?



Helemaal mee eens!

En dat geldt dus ook voor wielrennen, ze rijden maar hard achter elkaar aan! Of voetballen....ze rennen maar achter zo'n bal....
Alle reacties Link kopieren
Dus er gaat een klachtbrief naar rtl, waar kan ik die handtekening.

Ik dacht al zou nou niemand daar over klagen
Alle reacties Link kopieren
Ik vond die reclame juist wel goed geregeld, met dat kleine schermpje linksboven.
'It could be lupus'
Alle reacties Link kopieren
Beste RTL,



Met een groot gevoel van ontgoocheling heb ik zondag 18 maart 2007 samen met vele anderen fans naar de RTL GP Formule 1 uitzending gekeken op RTL7 - en dat met name door de overvloed aan reclame en de frequentie van de reclameblokken.



Net zoals menig andere Formule 1 fan hier in Nederland was ik een aantal jaar geleden teleurgesteld dat de Formule 1 uitzendrechten door SBS6 werden overgenomen omdat ik toentertijd met veel plezier de Formule 1 volgde op RTL5, waar de commentaar en de voorbeschouwingen uitstekend waren en de reclame niet storend was. En net zoals menig andere Formule 1 fan was ik dan ook blij te horen dat vanaf dit jaar RTL terug de Formule 1 zou uitzenden. Ik keek ernaar uit om terug van een uitstekende grand prix te kunnen genieten met zinvol commentaar, interessante voor- en nabeschouwingen en zonder storende reclame.



Echter de ontgoocheling kon niet groter zijn! Nog meer reclame dan bij SBS6 en alweer een vervelend belspel waardoor velen uit ergernis wegzappen! Op zich is het een verbetering dat de race min of meer nog kan gevolgd worden tijdens de reclameblokken dankzij de splitscreen methode, maar een reclameblok elke acht à tien minuten is echt veel te veel, zeker als je dit vergelijkt met de SBS6 live-uitzendingen waar geen reclame te zien was tijdens de race!



Ik begrijp dat uw zender vanuit een commerciëel oogpunt werkt, en in tegenstelling tot SBS6 dankzij een Luxemburgse licentie toestemming heeft om tijdens live-uitzendingen reclame te tonen, maar de afgelopen race was op RTL7 geenszins aangenaam om te volgen door de veelvuldige reclameblokken. Velen onder ons, zijn dan ook halverwege de race overgeschakeld naar één van de alternatieve zenders zoals de Belgische zender Canvas, of de Duitse zender RTL om de reclames te vermijden.



Ik wil u erop wijzen dat de meesten onder ons van mening zijn dat de voor- en nabeschouwing een stuk verbeterd zijn ten opzichte van de uitzendingen verzorgd door SBS6. Ik hoop dan ook dat u mijn teleurstelling en de teleurstelling van alle anderen die deze petitie tekenen in het huidig reclamebeleid in gedachte houdt wanneer u beraadslaagt over mogelijke alternatieven voor de huidige opzet van de reclameblokken bij de volgende Grand Prix'.



Met vriendelijke groeten,

Ondergetekende,

d
Alle reacties Link kopieren
Hier nog een grote Formule1 fan, kijk al jaren met heel veel plezier, ook ik heb me groen en geel geergerd aan de reclame brbrbbr, dat schermpje ernaast maakt het wel wat aangenamer maar toch... Ben al sinds jaar en dag voor McLaren en helemaal anti Ferrari maar heb nu een big problem want mijn grote held Kimi Raikonnen rijd nu voor Ferrari hellupppp . Het is weer aftellen nog 7 dagen tot Sepang heerlijk...
Alle reacties Link kopieren
Ik ben zelf groot fan van alonso, ik ben ook anti ferrari. Maar alonso ik ook over gestapt dus ik duim stiekem ook nog wel een beetje voor renault.

Maar ik hoop dat ze die reclame volgende week wel wat aanpakken want dit is niks zo
Alle reacties Link kopieren
Iemand die kwalificatie gezien :)
Alle reacties Link kopieren
Ja, ik heb gekeken, ben er alleen niet blij mee voor Rubens, 19e.... :-( Ben erg benieuwd wat het straks gaat worden. Ik zit morgenochtend weer voor de buis.
Alle reacties Link kopieren
Nou geef mij maar Fisichella...
Alle reacties Link kopieren
Hulde voor Alonso... Kimi 3 ik ben tevreden hihi. Maar die Hamilton die is toch wel super, heerlijk voor die jongen wat een talent, sta nog op de foto met hem vorig jaar op de Marlboro Masters, leuke vent om te zien. :)
Alle reacties Link kopieren
Toch netjes van Rubens, van 22e naar 11e plaats! :)
Alle reacties Link kopieren
Toch netjes van Rubens, van 22e naar 11e plaats! :)
inderdaad heel goed, ik zie Rubens graag rijden het is een prima coureur, hij kan zich nu goed bewijzen en hoeft niet de underdog te spelen zoals bij Ferrari
Alle reacties Link kopieren
Precies loislane, weg uit de schaduw van Schumacher en lekker rijden zoals ie zelf wil. En, zondag een plekje voor Jenson Button! Jammer dat de auto tegenzit. Als het goed is gaat Honda in Canada een andere wagen gebruiken. We wachten het af. Ik hoop dat Rubens het snel beter gaat doen, verdient ie als coureur!
Alle reacties Link kopieren
Yesss, nog meer Barrichello fans  :)



Sinds hij de GP van Brazillie (z'n eerste) van 2000 heeft gewonnen, is hij mijn held. Het was een prachtige inhaal race waar hij, zoals ook afgelopen weekend, als laatste startte, uit de pits. Het regende van start tot finish en Rubens was los. Heerlijke inhaalacties en een supergaaf podium, zo emotioneel... *hier bij mij thuis iig wel*.



En zowaar is er dit jaar een Rubens-concurrent opgetrede in de naam van Lewis Hamilton. Hihi, laat hem Alonso maar lekker het vuur aan de schenen leggen, hij is goed, hij is beter en hij word de coureur van dit seizoen.



En voor Barrichello dan nog een liedje op de MP3 afspelen: Kaiser chiefs - Ruby Ruby Ruby:D
Alle reacties Link kopieren
Whaaaaaaa, ik bedoelde niet Brazilie, maar Hockenheim....



Was het maar waar, dan was het nog mooier geweest. :)
Alle reacties Link kopieren
Nou ik hoop dat alonso komend weekend weer wint, ik vind hem ecgt geweldig nu maar duimen dat hij dit jaar weer wereld kampioen wordt, en de naam van ene m schumacher laat vergeten
Alle reacties Link kopieren
We hebben weer een mooie startopstelling, ben er helemaal klaar voor, meiden veel plezier met de race en dat de beste mogen winnen :P
Alle reacties Link kopieren
Was weer een leuke/spannende race. Op veel plekken onderlinge gevechten. Jammer voor Rubens, had hem graag wat hoger zien eindigen. Wel weer spannend voor de stand nu: Alonso, Hamilton en Raikkonen allemaal 22 punten. Helaas is het weer even wachten voor de volgende race, 13 mei pas weer...
Alle reacties Link kopieren
hey dames, zijn we er weer klaar voor, heeft mij te lang geduurd dus ik ben er wel weer aan toe :) dat de beste mogen winnen zondag, eerst de F1 kijken en dan pas moederdag vieren.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven