Entertainment alle pijlers

concerten "guuske" meeuwis

16-06-2007 13:37 10 berichten
Alle reacties Link kopieren
ik ga morgen naar t concert van "onze" guus!!!

zijn er gister al mensen geweest??

hoe vonden jullie T?

enne, veel plezier voor de mensen die vanavond gaan!!!
.
Alle reacties Link kopieren
Kon geen kaarten meer krijgen. Vond het ook niet zo super aangekondigd.

Ben wel fan van hem, maar niet van zijn fanclub. Wist dus te laat van de concerten.
Alle reacties Link kopieren
Ik ben gisteravond geweest. Het was in een woord GE-WEL-DIG! Ik ben echt een superfan van hem, ben 1 x eerder naar een optreden van hem in een feesttent geweest, en dat was ook echt een feestje. Mijn vriendin had VIP-kaarten gewonnen dus we zaten in een skybox met ons roseetje eerst relaxed te kijken, en naarmate het concert vorderde stond de hele box te hossen :D. Zó'n geweldige sfeer, ongelooflijk! Ook waren er gastoptredens, die waren súper. Het dak ging eraf, niet normaal meer. Als ik kaarten zou hebben, zou ik vanmiddag wéér gaan :P



Ik wens je héééééééél veel plezier vanmiddag!!!
Alle reacties Link kopieren
Ik ben echt Geen superfan bedoelde ik dus :D
Juffrouw Ooievaar, was het geluid in de vip boxen wel goed? Wij zaten in de bovenste ring, maar vond het geluid echt zwaar tegenvallen, heel slecht te verstaan. De tekst van zijn nieuwe liedjes heb ik niet kunne horen en ook zijn praatjes tussendoor niet...



Het was echter wel een echt feestje dat is zeker, dus ik heb ook een topavond gehad gister, alleen dus erg jammer van het geluid...
Alle reacties Link kopieren
Net als vorig jaar zijn wij gisteren ook weer geweest. Ik vond het erg gezellig en tot mijn grote verrassing als surprise-act Acda en de Munnik (waar ik dus écht fan van ben). Ondanks dat vond ik het toch een beetje tegenvallen, vorig jaar was beter. Maar ik heb toch een superleuke avond gehad.
Alle reacties Link kopieren
Het geluid was prima in de vip-boxen. Er was alleen wat vertraging met de schermen, en als Guus in zijn handen klapte, hoorde wij dat een halve seconde later, wat soms verwarrend was. Maar ik denk dat dat meer met de snelheid van het licht/geluid te maken heeft, en ben bang dat Guus daar niets aan kon doen :D



Vorig jaar was het leuker? Dan moet dat wel hééél fantastisch geweest zijn! Ik lachte me trouwens rot om ouwe knar Peter Koelewijn, geweldig. Nooit gedacht dat ik nog eens zo hard zou bléren dat ze nou eindelijk eens een keer van dat dak af moest komen :P
Alle reacties Link kopieren
En ook ik was er!!!!



Geweldig hoe een voetbalstadion kan veranderen in een feestje.
Iets wat vier dagen bloedt en niet doodgaat is niet te vertrouwen.
Alle reacties Link kopieren
Ik was er gisteren... veldplaatsen, geluid erg oké, blauwe lucht erg oké, sfeer erg oké, muziek erg oké ......



Ik vond 't leuk!!! :D



(ik ga alleen nooit meer met de auto. Ik heb er ruim anderhalf uur over gedaan voordat ik de parkeergarage uit was. Op zich nog wel geinig.... 4e verdieping, één auto met goede stereo, Guus-CDtje erin, raampjes open .... en voila, G-pressie in de parkeergarage! Er werd gezongen, gedansd en zelfs polonaise gelopen. Rare lui, die brabo's )
Ik geloof niet meer in sprookjes.
Alle reacties Link kopieren
Hee, let op je woorden he. Wij boeren schieten snel uit onze slof. Eh klomp
Iets wat vier dagen bloedt en niet doodgaat is niet te vertrouwen.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven