Entertainment alle pijlers

Madeleine McCann

07-08-2007 15:58 6 berichten
Ik had geen zin om in deze 'zooi' het oude topic te zoeken, weet nieteens of dat topic nog bestaat. Dus dan maar zo:



http://www.nu.nl/news/118...eid_ouders_Madeleine.html





Beetje flauw om nu te zeggen: goh, ik dacht al zoiets. Maarre, wie waren ook alweer degenen die zeiden dat het walgelijk was dat ik alleen al het idee ópperde? Wie was ook alweer degene die zei dat dat zieke gedachtes waren?



Wederom: I rest my case
Alle reacties Link kopieren
Weet je Fleurtje, gek he? maar van de week was er weer iets over Maddy op tv en het schoot me als eerste te binnen, stel dat de ouders iets meer weten?? ik drukte gelijk die gedachte weer weg en dacht, ik mag zo helemaal niet denken, raar he? Maar ik was toch niet de enige, zo zie je maar....
Alle reacties Link kopieren
Ik las net op de site van de telegraaf dat de fristi op dat terras niet van Maddy was. Ze is het dus niet geweest...

Ik vrees het ergste. Voor 14 augustus zou bekend worden hoe het zit met de bloedsporen op de muur.
Alle reacties Link kopieren
ja zeg, laten we eens een nieuw onderwerp maken... want het oude staat maar liefst twee topics onder het nieuwe...

daarbij, hoort dit niet op actueel?



geen wonder dat het 'nieuwe forum' een zooitje wordt op deze manier.... ;-)





sorry hoor, ikke vreselijk in zeik modus vandaag, en heb de uitknop nog niet gevonden. :-|
Ja, ik had gister geen zin om in die zooi die forum heet, dat oude topic te zoeken. Bij de eerste keer kijken stond het oude topic er niet onder, bij de tweede keer wel. maar ja, toen was het leed al geschied :-)
Alle reacties Link kopieren
Ik vind het nieuwe forum ook geen verbetering. Onoverzichtelijk ook.

Ach ja,zo'n ramp is een nieuw topic ook weer niet toch?

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven