Entertainment alle pijlers

kan geen foto's meer kijken hier!

16-08-2007 08:04 5 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hoi,

Ik ben net terug van vakantie en zie dat de site van Viva is veranderd! Moet er nog wel aan wennen, alleen ik vond het hardstikke leuk om de foto's te bekijken van het topic van de sterren....maar ik zie geen foto's!!!! Moet ik iets veranderen ofzo? Hoop dat iemand mij kan helpen hiermee!



Groetjes Corina :cry:
Alle reacties Link kopieren
jacokimi schreef op 16 augustus 2007 @ 08:04:

Hoi,

Ik ben net terug van vakantie en zie dat de site van Viva is veranderd! Moet er nog wel aan wennen, alleen ik vond het hardstikke leuk om de foto's te bekijken van het topic van de sterren....maar ik zie geen foto's!!!! Moet ik iets veranderen ofzo? Hoop dat iemand mij kan helpen hiermee!



Groetjes Corina :cry:


De foto's die er eerst stonden staan er idd niet meer. Vind ik ook enorm jammer.

Als je nu een plaatje wilt plakken doe dan dit (erg omslachtig maar het is niet anders).

-ga naar het plaatje

-druk met je rechtermuis op eigenschappen

-kopier daar de link in zijn geheel

-keer terug naar deze site

-klik het 5de van rechts icoontje aan (schilderij)

-dan zie je een klein bericht, verwijder daar de http// en kopieer dan de link en druk op ok

-ga vervolgens naar bekijk bericht (zo weet je iig of het plaatje is gelukt)

-verstuur dan het bericht als het plaatje er staat.



Hopelijk is het zo duidelijk en anders ga je naar de viva-pijler en stel je de vraag nogmaals.

Groetjes, Steph (die er ook van baalt)
Alle reacties Link kopieren
Hoi hoi,

Bedankt voor je antwoord! Maar ik moet toch wel de foto's kunnen zien die de laatste dagen zijn gepost?



Ik ga maar even naar de pijler!



Groetjes corina
Alle reacties Link kopieren
Heb het nu dus pas door! Krijg ze allemaal te zien!
Alle reacties Link kopieren
steph schreef op 16 augustus 2007 @ 09:12:

[...]



De foto's die er eerst stonden staan er idd niet meer. Vind ik ook enorm jammer.

Als je nu een plaatje wilt plakken doe dan dit (erg omslachtig maar het is niet anders).

-ga naar het plaatje

-druk met je rechtermuis op eigenschappen

-kopier daar de link in zijn geheel

-keer terug naar deze site

-klik het 5de van rechts icoontje aan (schilderij)

-dan zie je een klein bericht, verwijder daar de http// en kopieer dan de link en druk op ok

-ga vervolgens naar bekijk bericht (zo weet je iig of het plaatje is gelukt)

-verstuur dan het bericht als het plaatje er staat.



Hopelijk is het zo duidelijk en anders ga je naar de viva-pijler en stel je de vraag nogmaals.

Groetjes, Steph (die er ook van baalt)
Het is even wennen, maar het lijkt omslachtiger dan het is. Helaas lukt het niet meer door simpel te kopiëren en te plakken.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven