vtech camera

17-10-2017 23:49 9 berichten
Alle reacties Link kopieren
Mijn dochter van 7 wil al 2 jaar voor sinterklaas héél graag een camera van vtech. Nou ben ik daar zelf niet zo erg van (liever n cameraatje met kwalitatief goede foto's), maar zij vindt de camera functie leuk omdat je ook foto's kan bewerken, spelletjes kan doen, enz.
Ik wil er dus een keer serieus naar gaan kijken of we haar zoiets gaan geven.
De volgende 3 opties lijken me wel wat voor haar;
- de vtech Flix
-VTech Kidizoom selfie camera
- de vtech kidizoom duo

Hebben jullie ervaring met 1 van deze (of meerdere) toestellen? En wat zijn de ervaringen?

Alvast bedankt voor de reacties :-)
Alle reacties Link kopieren
Verkapte tvp

Mijn dochter is binnenkort jarig (wordt dan 6) en ik had dezelfde opties als jij voor haar in gedachten behalve ipv de selfie had ik dan de vtech kidizoom acton cam 180. Die had haar voorkeur, omdat je dan tijdens zwemmen/fietsen etc. ook kan vloggen en je kunt er nog steeds leuk foto's mee bewerken.
Op o.a. bol.com staan redelijk veel reviews van genoemde camera's.
Alle reacties Link kopieren
Mijn ervaring is dat die Vtech apparaten niet lang leuk zijn. Het blijft speelgoed.

Een iPad of iPod met dezelfde functies en mogelijk meer, is leuker.

Je hoeft er niet direct allerlei Apps op te zetten. Wat er op staat is leuk, wat er later nog bij kan in de tijd is nog leuker.
Alle reacties Link kopieren
Ik lees ook mee. Zoon wordt zaterdag zeven en wou graag een vlogcamera. De echte zijn ontzettend duur en ik zag dus ook die actioncam van vtech.
Alle reacties Link kopieren
Ik zou gewoon opzoek gaan naar een normale goedkope camera met videofunctie. Die camera's van Vtech liggen binnen de korste keren in de hoek. Of je zou tweedehands er eentje moeten kunnen vinden voor een heel klein prijsje.
You can breathe, you can blink, you can cry. Hell, you’re all gonna be doing that.
Alle reacties Link kopieren
Bedankt voor de reacties!
Ik snap de reacties over n gewone camera wel, zo denk ik er eigenlijk ook over. ..maar ze blijft een camera van vtech vragen. .niet dat ze persé moet krijgen wat ze wilt maar ik wil hier toch wel serieus naar kijken, vandaar mijn vraag of iemand ervaring heeft met 1 van de 3 toestellen
Alle reacties Link kopieren
Onze dochter heeft al anderhalf jaar een roze vtech kidizoom.
Ze speelt er echt heel vaak mee.
Een gewone camera zijn ze nog niet voorzichtig genoeg mee.
Deze is al best vaak gestuiterd maar dort het nog prima.
Is hier echt een goede aanschaf geweest.
Ik was in het begin wel bang dat de batterijen snel op zouden zijn, maar dat valt mij echt heel erg mee.
Heb deze maar 1 of 2x vervangen.
Alle reacties Link kopieren
Mijn zoon heeft hem denk al 4 jaar. De kwaliteit van de foto's is inderdaad niet top maar de camera is makkelijk te bedienen. Kan tegen een stootje. Ze pakken hem toch snel om even mee te spelen. Doordat hij zo log is kunnen ze hem ook beter vasthouden. De camera ging ook vaak mee op pad.

We hebben de kinderen ook een oude camera gegeven die in gebruik echt niet ingewikkeld was. Maar ze vonden het toch echt minder leuk. Ding was ook zo kapot omdat ze hem perongeluk lieten vallen.

Ik zou hem zo weer kopen.
Ik had er van de zomer ook een topic over geopend;
kinderen/vtech-kidizoom-of-een-andere-c ... #p27286662

Inmiddels heeft dochter de kidizoom voor haar 4e verjaardag gehad. Ze vindt het erg leuk en maakt overal foto's van. Ze pakt de camera elke dag wel even op.

Maar ze is 4 geworden. Bij een 7 jarige zou ik voor een gewone camera gaan. Puur omdat deze dan al snel te kinderachtig is en zoals in dat andere topic ook werd geopperd; voor spelletjes hebben ze vaak een tablet/iPad.

Succes met je keuze.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven