Gescheiden kind 11 krijgt zelfde kerstkado

25-12-2018 00:04 11 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ben gescheiden heb kind vsn 11 en heb coouderschap.
Dilemma hebben niet echt afgestemd voor kerst....ik had als kado nintendo switch in gedachten om te geven. Kerstavond is mijn zoon bij vader. Krijg net foto wat blijkt hij heeft daar ook nintendo switch gekregen...
Oeps...die van ons kan nog terug
Twijfel eraan of het leuk is dat hij bij beide zelfde krijgt wat mijn ex overigens niet uitmaakt..
Hoe zouden jullie hiermee omgaan?

Gr R
Alle reacties Link kopieren
Fijn voor hem.
Als het spel een succes is, hoeft hij het niet mee te slepen van het ene adres naar het andere.
Ik zou jouw nintendo switch terugbrengen en het geld gebruiken voor spellen.
Alle reacties Link kopieren
Mag hij van vader de nintendo meenemen naar jou? Zo ja zou ik spelletjes ofzo voor hem halen of met zoon overleggen wat hij dan zou willen hebben.
kia・ora wijzigde dit bericht op 25-12-2018 00:14
4.50% gewijzigd
Just because you have the emotional range of a teaspoon doesn’t mean we all have.
Alle reacties Link kopieren
Ik zou met kind overleggen. Hij is 11, je kunt het vast uitleggen. Kan hij zelf meedenken of hij twee dezelfde wil of liever iets anders (en volgende keer maar weer overleggen maar dat had je vast zelf al bedacht).
Alle reacties Link kopieren
Kan hij de Nintendo Switch die hij van je ex krijgt makkelijk meenemen van de een naar de ander? Zo ja, dan zou ik het geld inderdaad besteden aan extra spellen, of een Intertoysbon zodat hij zelf spellen kan uitzoeken.
Don't waste your time on jealousy,
Sometimes you're ahead, sometimes you're behind.
Alle reacties Link kopieren
Switch is heel makkelijk mee te nemen. Zou de 2e swith terug brengen en mooie meeneemkoffer en spellen kopen van het geld. Of extra controllers erbij kopen, zodat je met 4 tegelijk kan spelen.

Maar overleg inderdaad met zoon, dan weet je gelijk wat het juiste is.
Ik neem aan dat als hij die Nintendo Switch heeft gekregen hij die ook mee mag nemen naar jou? Ik zou dus jouw Switch ruilen en een opbergkoffertje of extra spelletjes kopen.
Alle reacties Link kopieren
Switch kun je heel makkelijk vervoeren. Je kunt het zelfs van het stroom af mee spelen. Dus zou iets anders halen!
Je kwam toch nooit meer op dit forum? Met je ge’k’ :wtf:
Alle reacties Link kopieren
Gescheiden kind? :sarcastic:
De zachte krachten zullen zeker winnen.
H. Roland Holst

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven