Koeka voetenzak, maxi cosi zak, buggyzak.. Snap er niks van

18-03-2019 11:55 24 berichten
Alle reacties Link kopieren
Oke, dus een stomme vraag misschien, maar ik heb nog helemaal geen ervaring met babies.
Ik vind de Koeka voetenzakken erg mooi (en ja, ik ben het type dat het op uiterlijk uitkiest).
Maar ik snap dus echt geen reet van de verschillen overal tussen, en op de website staat vrij weinig info.
Wat is handig voor een mei kindje? Dus een lente en zomer baby?
Waarschijnlijk is het dan wat warm voor in de reiswieg/wandelwagen, of is het dan ook nog prettig?
Het fijnst zou zijn als het ook bruikbaar is voor in de buggy, als kind dus iets ouder is. Passen ze er dan nog in?

Wie helpt? :mrgreen:
-
Nou, ik heb er nooit eentje gehad of gebruikt ;-D

Volgens mij heb je ze pas nodig als je niet meer de wagenbak gebruikt.
Alle reacties Link kopieren
Die voor de buggy is een stuk groter dan voor de maxi Cosi dus die kan je niet door elkaar gebruiken. Ik ben wel fan van de maxi Cosi zak omdat je hem ook als slaapzakje in de kinderwagen kunt gebruiken en je baby zo in de zak op kunt tillen en bijvoorbeeld op schoot kunt houden als het fris is. Ook past hij in een babyschaal fietsstoeltje daar gebruik ik ze ook voor.
Alle reacties Link kopieren
Bedoel je dit model: https://www.wehkamp.nl/koeka-antwerp-vo ... lsrc=aw.ds?

Die is geschikt voor in de maxi-cosi (of autostoeltje groep 0 van een ander merk), want gaten voor de gordeltjes.

Mijn ervaringen:
Temperatuur: in de zomer veel te warm, dan liever een los dekentje. In najaar en winter prima.
Maat: paste hier tot ongeveer maat 68-74? Bij een mei baby past het dan dus nog net wel/ of al lang niet meer in de winter. Ik zou de gok niet nemen...
Wandelwagen/ reiswieg: kan wel, maar misschien ook veel te warm in de zomer. Wellicht is een lakentje en dekentje van koeka (als je dat mooi vindt) dan handiger