Kledingstress!!!!!

27-06-2007 18:36 11 berichten
Alle reacties Link kopieren
Eind augustus gaat mijn zusje trouwen. Helemaal super, maar het brengt voor mij gelijk wat kledingstress met zich mee. Het gaat een bruiloft worden met alles er op en er aan. 's Avonds ook groot feest waar de heren worden verwacht in smoking. Kijk en daar heb je het probleem. Waar kan je leuke gelegenheidskleding vinden? Ben tegen die tijd 25 weken onder weg. Het liefste zou ik iets huren, maar geen idee of dat mogelijk is.

Alle tips zijn welkom van verhuur tot goedkope oplossingen.
Alle reacties Link kopieren
.
Haha, ik heb dat vorig jaar geprobeerd, feestelijke positiekleding huren. Not a chance. Heb wel een mooie jurk gezien in een winkel in Buitenveldert, maar uiteindelijk ging het hele feest niet door.

Maar goed, feestelijke positiekleding vond ik best moeilijk. Vida Vita heeft wel veel wat daar voor door zou kunnen gaan, niet mijn smaak, maar een groot gedeelte van het forum vindt het prachtig, dus ik zou het daar es proberen.

Het merk Queens Mum (?) heeft ook mooie kleren.
Alle reacties Link kopieren
Hi,

Ik had vier weken terug hetzelfde probleem, bruiloft met dresscode. Wilde niet al te veel geld uitgeven dus vida vita viel al af (hoewel die wel mooie spullen hebben). Ook noppies en zelf mamalicious hebben trouwens wel wat cocktail achtige spullen het is alleen even zoeken. Heb uiteindelijk bij H&M een zwarte jurk gekocht. Niet speciaal positiemode maar met een halter en een hoge taille (empire). Onder de taille zat een plooi dus eigenlijk had het net zo goed wel positiekleding kunnen zijn maar voor de duidelijkheid: dat was het dus niet. Ik was 36 weken zwanger en de jurk zat perfect. Heb heel veel complimentjes gehad en dat voor maar 40 euro. Nou kan ik me voorstellen dat je meer geld uit wilt geven, het is tenslotte de bruiloft van je zus, maar dit is dus een optie en met mooie sieraden ook nog mooi aan te kleden. Hij is er in grijs (gemeleerd) of zwart, voor de volledigheid (het kan zo lastig zijn iets te vinden bij de H&M) het nummer op het label is 7711860 RN0101255 CA42271.

Huren is in elk geval geen echte optie heb alle verhuurbedrijven gebeld en ze hadden geen speciale positiekleding. Soms wel kleding die makkelijker op een zwanger lijf zou kunnen passen maar het blijft dan afwachten.

Succes
Alle reacties Link kopieren
Had twee jaar geleden ook hoogzwanger een bruiloft met dresscode. Ben toen ook eindeloos gaan zoeken, maar nee, weinig te scoren, en ik ben van nature al geen dennetje.

Uiteindelijk bij Cora Kemperman geslaagd. DIe hebben aparte, leuke (als je ervan houdt) en zeer rekbare kleding. Soort pyama-materiaal, maar dan mooi zeg maar! Ze zitten in elk geval in Utrecht op de lijnmarkt, en wie weet hebben ze wel een website.

Ik vind het redelijk goed betaalbaar, zeker voor een bruiloft, en de kwaliteit en kleur is en blijft mooi!!

Veel succes en op de dag zelf veel plezier!!!
Alle reacties Link kopieren
Alvast bedankt voor de tips. Ik weet dat ik er vroeg bij ben, maar ik woon in het buitenland. Hier is echt niks leuks te vinden op het gebied van kleding voor zwangere vrouwen. Ik ga over 2 weken nog 1 keer naar Nederland en kom dan pas weer met de bruiloft. Vandaar de stress!

Mochten er dus nog internetsites zijn of iets dergelijks dan zijn die ook welkom.

Ik ga ook zeker even bij wat winkels langs als ik in Nederland ben en zal de winkels die jullie noemde ook in de route opnemen.
Alle reacties Link kopieren
Ik heb een mooie zwarte jurk van king louie gekocht en doe dit binnenkort ook aan naar een bruiloft. mooie schoenen en sjaaltje en tas in bijpassende kleur (rood in mijn geval) en ik ben klaar!

jurk was zwart met wikkelband en niet van positiemode maar pas er nu met bijna zes maanden perfect in..



weet alleen niet waar ze overal dit merk verkopen: ik heb het in haarlem gekocht bij positiemodewinkel (hadden ze ook veel andere leuke dingen)


Ik heb een mooie zwarte jurk van king louie gekocht     



Ik wou het nét zeggen! Ik heb ook met zes maanden zwangerschap een King Louie-jurk aangedaan op een bruiloft. Zitten perfect (ook bij negen maanden trouwens, rekt gewoon mee).
Alle reacties Link kopieren
Toen mijn zusje ging trouwen heb ik een jurkje van Vero Moda gekocht. Was toen zo'n week of 26. Het weas een jurkje tot over mijn knieen met een anatal dunne laagjes voile stof. Onder de borsten wa shet gestikt en daardoor viel hij netjes over mijn buik heen. Het was een rode met witte stippen Leuk schoentje, kettinkje en haarbandje erbij en klaar was Bieb! Kon het jurkje pas ook nog aan (32 weken). heb hem wel een maatje groeter gekocht dan dat ik anders zou doen. maar ik was voor een euro of 30 geslaagd.



Voordeel is volgens mij wel dat veel jurkjes van onder de boezem wiujd worden deze zomer!



Wat eventueel ook een optie is: MArktplaats.
Ik denk als een een feestelijke jurk - of topje en rok uit een gewone collectie wat een beetje stretcht neemt, met leuke accessoires je al een heel eind komt, misschien met feestelijke buikband o.i.d.
Alle reacties Link kopieren
Kroko:

Trouwkleding



Waar woon je?

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven