Bezig voor nr. 1, wie nog meer???

28-06-2007 11:46 4 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hallo,

Sinds december zijn wij bezig voor een eerste wondertje.

Helaas tot nu toe zonder resultaat. Moet eerlijk zeggen dat we in begin dachten "ach, we zien wel" maar dat nu iedere maand spannender word en de teleurstelling groter. En stiekem komt af en toe de angst ook wel een beetje opzetten.

Inmiddels zit ik ook steeds uit te rekenen wanneer de eisprong moet zijn etc.etc. Ik heb een hele keurige cyclus van 28/29 dagen dus zeer regelmatig en dat vanaf het begin af aan eigenijk al.

Ik ben wel een beetje bang om in het traject van temperaturen e.d. terecht te komen omdat ik bang ben dat het een beheersing word.

Maar vooralsnog probeer ik vol te houden dat het gewoon leuk en spannend is.

Omdat niemand weet dat we ermee bezig zijn kan ik deze ervaring met niemand delen dus lijkt het me leuk af en toe hier wat te "kletsen"
Alle reacties Link kopieren
Hoi,



Er zijn hier verschillende topics waar meiden met elkaar praten die pas gestopt zijn met de pil. En je bent nog maar een half jaartje bezig joh! Is echt niet lang hoor! Gewoon genieten van het klussen en afwachten (weet het, is soms moeilijk), dat temperaturen etc. komt allemaal nog wel!



Succes met zwanger worden!
Alle reacties Link kopieren
Hoi sidenmick,



Er zijn inderdaad meerder groepjes die over het wel en wee van zwanger worden praten. Ik zit in een heel leuk groepje, :D en we zoeken nieuwe schrijfsters. Dus als je zin hebt..



Je vindt ons hier:

Pas gestopt met de pil - we zoeken nieuwe schrijfsters!
Alle reacties Link kopieren
Ik snap wel een beetje wat je bedoelt hoor met dat het je leven kan gaan beheersen als je gaat temperaturen enzo..



Ik ben vanaf januari 2007 bezig en ben nog steeds niet ongesteld worden...

Heb ondertussen wel een primolut-kuurtje gehad en al een keer bij de gyn geweest. Op de echo viel toen niets geks te zien..



Een half jaar bezig zijn is op zich nog niet zo heel erg lang, maar als je er zelf mee bezig bent, vind ik het soms wel lang...

Ik wacht al 5 maanden op mijn eerste ongesteldheid...

En dan zijn 5 maanden toch wel lang hoor...



Nou..ik hoop dat het binnenkort raak mag zijn voor jullie!!!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven