waar kun je gezellig chatten zonder te willen daten

18-11-2007 09:11 14 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hallo,



ik ben niet zo'n kenner maar ik zit 's avonds nog wel eens achter de pc, manlief achter de buis naast me en dan verveel ik me wel eens. Het lijkt me wel leuk wat contacten op te doen van zowel vrouwen als mannen echter bij alles waar ik zoek lijkt het net alsof ik op zoek ben naar een date. Dat wil ik dus niet, maar gewoon praten over dingen die je bezig houden. Hoe vind ik zoiets, hebben jullie ervaring? Of een goede ervaring. Bedankt alvast. :)
Alle reacties Link kopieren
Als je op IRC zit (is al een oudje, maar nog steeds leuk) bijvoorbeeld met het programma MIRC, kan je eens inloggen op kanaal #dutchchat of #cafeetje of zo. Of anders gewoon op een online chatbox, die zijn er ook voor bepaalde niet-date gerichte hobby's of interesses.
Soep met ballen zal nooit met hetzelfde zijn
Alle reacties Link kopieren
bedankt hoor, ik zal even sneupen
Alle reacties Link kopieren
Maar helaas ook daar kun je last krijgen van ongewwilde reacties, het voordeel is wel dat ze niet jouw hotmail adres e.d krijgen..

& natuurlijk fora over van alles & nogwat.
Alle reacties Link kopieren
Heel vroegah maakte ik weleens gebruik van ICQ....wie kent dat nog? Lijkt wel wat op msn alleen veel breder zeg maar. Volgens mij bestaat het nog wel!
Alle reacties Link kopieren
Of gewoon zelf mensen zoeken waarvan je weet die willen gewoon gezellig babbelen meer niet.Die ook weten dat je geen date aan het zoeken bent.
Alle reacties Link kopieren
icq 6.xxxx is momenteel uit.. even kijken op sites als softpedia.com, zdnet.nl bij downloads of download.com
Alle reacties Link kopieren
dank voor jullie reacties! @ jannus 57: dat is nu eigenlijk het probleem, waar doe ik anders dan in real life gewoon leuke contacten op ? Of waar kan je gewoon, als je geen zin hebt om tv te kijken of te surfen even een bezoekje virtueel brengen. Maar ik ben al weer even verder. Ik ben een digibeet dat speelt ook mee maar met google kom ik verder ;-)
Alle reacties Link kopieren
@marcelle: verschillende fora, & sites met posting pagina's dus..



het hangt er gewoon vanaf wat je intresses zijn, msn chatrooms & via clubs.nl



Zaols gewoonlijk wel uitkijken wat je over jezelf vertelt e.d..
Alle reacties Link kopieren
@ Rouke: ik zal me er vanavond even in verdiepen, bedankt dat je de moeite neemt me even op weg te helpen. Het gaat er gewoon om dat ik leuke contacten wil opdoen zonder gelijk al de vraag te krijgen of ik de webcam aan wil zetten of wat ik aanheb snap je? bedankt !
Alle reacties Link kopieren
marcelle schreef op 19 november 2007 @ 22:48:

dank voor jullie reacties! @ jannus 57: dat is nu eigenlijk het probleem, waar doe ik anders dan in real life gewoon leuke contacten op ? Of waar kan je gewoon, als je geen zin hebt om tv te kijken of te surfen even een bezoekje virtueel brengen. Maar ik ben al weer even verder. Ik ben een digibeet dat speelt ook mee maar met google kom ik verder ;-)
Ik weet in ieder geval wat je niet wil.Je kan mij ook op msn gooien als je wil hoor.Geen probleem mee.
Alle reacties Link kopieren
8-P @jannus: dat is een heel leuk aanbod van je maar hoe kom ik dan aan je adres? Via een viva angel? Ik zit meestal op het beauty- relatie forum maar heb verder nog geen directe contacten gelegd
Alle reacties Link kopieren
marcelle schreef op 20 november 2007 @ 19:37:

8-P @jannus: dat is een heel leuk aanbod van je maar hoe kom ik dan aan je adres? Via een viva angel? Ik zit meestal op het beauty- relatie forum maar heb verder nog geen directe contacten gelegd




ccpttrt@dds.nl voor msn dan.Is ook mijn gewone email.



i
Alle reacties Link kopieren
[quote]marcelle schreef op 20 november 2007 @ 07:44:

@ Rouke: ik zal me er vanavond even in verdiepen, bedankt dat je de moeite neemt me even op weg te helpen. Het gaat er gewoon om dat ik leuke contacten wil opdoen zonder gelijk al de vraag te krijgen of ik de webcam aan wil zetten of wat ik aanheb snap je? bedankt ![/quote]





Probeer SecondLife, wel zo handig als je behoorlijk goed met de Engelse taal overweg kunt, maar vroeger stikte het er van de Nederlanders.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven