Outlook 2007 en exchange server issues

13-06-2012 15:53 9 berichten
Alle reacties Link kopieren
In mijn dagelijks werkzaamheden heb ik toegang tot vele agenda's in de outlook. In 2003 was dit geen probleem, maar sinds we over zijn naar een nieuwe exchange server en Office 2007 hebben we extreem veel problemen met deze manier van werken. Onze OST file van outlook is continue te groot doordat we die toegang hebben tot agenda's. Hij vult zich continu op, met als gevolg dat outlook crasht. Ondertussen zijn we heel handig geworden in het herstellen van de ost file, maar dat is niet de oplossing. Volgens onze IT afdeling de enige oplossing is de toegang beperken, maar dat betekent qua werkwijze dat we 10 jaar terug in de tijd gaan.



Mijn vraag is of iemand anders dit probleem herkent en hoe hebben jullie dat opgelost. Ik kan namelijk weinig online hierover vinden
Werk jij bij hetzelfde bedrijf als ik



Hier ontzettend veel problemen met agenda's + mailwisseling die soms 2 dagen duurt én Word+Excel+Adobe e.d. die lang blijven hangen..



Of je computer blijft hangen op de citrixverbinding
Alle reacties Link kopieren
Mail gaat hier nog redelijk, maar agenda is echt een drama.



IT jongens zeggen gewoon, nou dan moet je assistent maar gewoon weer bellen. Zeg man dat is zooooo 2000.... Ze willen dat we vlot en efficient werken, maar de tools ontbreken.



Maar ik lees online dat er veel issues zijn in combinatie met 2007 en exchange service. Vandaar dat ik dacht ik vraag het eens hier. Ik kan me niet voorstellen dat wij het enige bedrijf zijn dat dit probleem heeft (zoals onze IT heren zeggen)
Alle reacties Link kopieren
Huur eens een professional in!
.
Of ze maken een scriptje wat de files renamed bij een bepaalde size zodat ie zichzelf opnieuw aanmaakt.
Alle reacties Link kopieren
quote:x-oblak-x schreef op 13 juni 2012 @ 16:50:

Exchange 2010? Met SP1 moet dat beter gaaan. (Nu al SP2).

Verder is er veel wat je kan doen, `Compact` gebruiken, ` `archief,` export naar .pst, enz.

Hij moet vanzelf gaan stabiliseren.



Maar je hebt verder over een paar maanden al Office en Exchange 15.Thanks, ga ik doen. Alles beter dan terug gaan naar werkwijze van tig jaar geleden
Alle reacties Link kopieren
Krijg uitwisseling OST naar PST converter tool die een geweldige oplossing is voor de conversie van OST-bestand naar PST en een aantal andere formaten zoals: - EML / MSG / HTML / PDF en MBOX inclusief e-mail eigenschappen, zip bijlagen, journals, geplande taak en notities etc. OST naar PST-software verwijderde mapitems met succes en onderhoudt de mappenhiërarchie. Tijdens de conversie wordt het ook gemakkelijker om een groot PST-bestand in een klein PST-bestand (1 GB tot 5 GB) te splitsen.
Alle reacties Link kopieren
Cutlerwilliams schreef:
01-06-2018 11:09
Krijg uitwisseling OST naar PST converter tool die een geweldige oplossing is voor de conversie van OST-bestand naar PST en een aantal andere formaten zoals: - EML / MSG / HTML / PDF en MBOX inclusief e-mail eigenschappen, zip bijlagen, journals, geplande taak en notities etc. OST naar PST-software verwijderde mapitems met succes en onderhoudt de mappenhiërarchie. Tijdens de conversie wordt het ook gemakkelijker om een groot PST-bestand in een klein PST-bestand (1 GB tot 5 GB) te splitsen.
Mooi op tijd ook.
óu sont les neiges d'antan

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven