Vast op mobiel

20-07-2012 11:24 14 berichten
Alle reacties Link kopieren
Wie heeft dit ook? Is het dan nog nodig om een vast toestel in huis te hebben, als je toch op je mobiele nummer een vast nummer hebt?
Huh?
Alle reacties Link kopieren
een vast toestel betekend dat het bij je huis hoort, officieel met een snoer de muur in. Een mobiele telefoon is een telefoon zonder snoer en die je dus mee kunt nemen.

Wat is dan vast op mobiel?
Ik heb ook een vast nummer op mijn mobiel. Dat vind ik erg handig, omdat het anders elke keer weer zo'n uitzoekerij wordt voor de mensen die mij willen bellen.
Alle reacties Link kopieren
quote:groentsoep2 schreef op 20 juli 2012 @ 11:42:

Ik heb ook een vast nummer op mijn mobiel. Dat vind ik erg handig, omdat het anders elke keer weer zo'n uitzoekerij wordt voor de mensen die mij willen bellen.
Alle reacties Link kopieren
Je kunt de thuistelefoon doorschakelen naar je mobiele telefoon. Iets met hekje enz. Wanneer er dan iemand belt naar de thuistelefoon komt deze binnen op je mobiel, zodat je dus inderdaad áltijd bereikbaar bent
Alle reacties Link kopieren
Tenzij dit niet is wat er bedoeld wordt?!...haha
Alle reacties Link kopieren
Uitstekende bereikbaarheid, ook als u onderweg bent.

• U kunt uw bestaande vaste nummer meenemen naar Vodafone of een nieuw vast nummer van Vodafone

krijgen.

• Kostenbesparingen: géén vast telefonie abonnement meer nodig, geen doorschakelkosten meer en besparing op bellen vanaf de mobiele telefoon naar vaste nummers



Was even niet duidelijk zie ik.

Vroeg mij even af of het niet overbodig is om mijn vaste telefoonlijn er nog naast te houden (die met snoer aan huis gebonden dus
quote:groentsoep2 schreef op 20 juli 2012 @ 11:42:

Ik heb ook een vast nummer op mijn mobiel. Dat vind ik erg handig, omdat het anders elke keer weer zo'n uitzoekerij wordt voor de mensen die mij willen bellen.Vind ik ook hoor.
Alle reacties Link kopieren
.
Alle reacties Link kopieren
Omdat ik een ondernemerspakket heb dan zitten de kosten voor het vaste nummer in een bundel. Als je je bestaande vaste nummer doorschakelt dan betaal je best veel daarvoor. Maar vind altijd bij dit soort dingen, waar zit de bekende 'adder onder het gras'.
Alle reacties Link kopieren
Je kan tegenwoordig met zakelijke telefonie van verschillende VoIP aanbieders ook je vaste nummer op mobiel laten overgaan en vica versa. Je kan daarbij ook naar buiten bellen met je vaste nummer op je mobiel. Zoiets wordt ook wel eens VAMO genoemd (VAst MObiel)
Alle reacties Link kopieren
als je mobiel hebt, heb je geen vaste telefoon meer nodig.

Maar ik vind geluidskwaliteit mobiel matig, dus ik gebruik nog voornamelijk mijn vaste telefoon.En ik neem mijn mobiel nooit op, hoor hem niet of kan er niet op tijd bij.
Alle reacties Link kopieren
Wat zal TO blij zijn dat ze na 5 jaar toch nog een antwoord krijgt. :facepalm:
Niet geschoten is altijd mis

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven