mobiel forummen?

14-05-2017 23:56 24 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ladies,

Op hoop van zegen dat het lukt.... :frusty:

Ik zat voorheen altijd mobiel op het forum maar dit doet dus helemaal niets meer. Ik krijg een soort index te zien ( niet vergelijkbaar met Pc). Ik kan nergens op klikken laat staan openen/lezen.

Herkennen jullie dit probleem en of is er meer over bekend.

Na twee dagen cold-turkey zonder Viva zijn mijn ontwenningsverschijnselen mij de baas. Ik kan niet meer!!! Help?!
flip-flop op z'n kop.
op en top, wat 'n flop!
Het is een drama. Ik heb geen laptop of pc dus geen idee hoe het forum daarop is. Maar mobiel is om te janken inderdaad.
Alle reacties Link kopieren
Ik forum ook via mobiel maar kan soms niet posten. En veel gepuzzel. Zucht. Ik hoop dat alles nog gaat veranderen. Al hoewel ik wel minder hierdoor op het forum zit. (Zie pluspunt) :yes:
Bam!!!!
Alle reacties Link kopieren
Bij mij lukt mobiel forummen op zich wel, maar het openen van een pagina gaat veel langzamer dan bij andere websites.
Ook vind ik de layout veel te ruim, ik scroll me een ongeluk. Iedere keer bovenaan dat lijstje van mijn reacties, mijn favorieten, etc. en tussen de posts een grote reclame. De nieuwe manier van quoten (alle reacties van een draadje blijven staan) kost ook een hoop extra ruimte.
Alle reacties Link kopieren
Hij logt bij mij constant uit, ook heel vervelend. Kan helemaal niks met dit nieuwe format >:-(
Alle reacties Link kopieren
jantientje1 schreef:
15-05-2017 06:25
Hij logt bij mij constant uit, ook heel vervelend. Kan helemaal niks met dit nieuwe format >:-(
Hier ook .. ik erger me kapot aan de nieuwe opzet.
Naakt geboren, gekleurd de kist in ...
Alle reacties Link kopieren
Hier ook een mobiele forummer. De grootste problemen zijn bij mij dat ik steeds opnieuw moet inloggen, en inderdaad dat ik een RSI-duim krijg van het scrollen!
Op iPhone 6 gaat het best redelijk. Wel veel scrollen ja en onduidelijk of iets wel geplaatst is. Maar ach, het kan erger.
Alle reacties Link kopieren
Lijkt in niets op 'mijn' probleem.
Ik krijg direct het menu te zien maar ik kan dus nergens op klikken of scrollen. Ik kan dus niet inloggen en krijg geen pijlers te zien, helemaal niets!
flip-flop op z'n kop.
op en top, wat 'n flop!
Ik zie maar vijf onderwerpen op mobiel, ook geen pijlers
Alle reacties Link kopieren
Ik zie ook alleen de eerste regels va n mijn reactie. Als ik meer typ dan de grootte van het invoerscherm vallen de laatste regels helemaal weg.
Only dead fish go with the flow.
Alle reacties Link kopieren
Ik kan niet op actieve/nieuwe onderwerpen drukken met mijn mobiel. Nog meer mensen last van?
“Everybody is a genius. But if you judge a fish by its ability to climb a tree, it will live its whole life believing that it is stupid.”
Alle reacties Link kopieren
Knuffelmonster schreef:
15-05-2017 19:45
Ik kan niet op actieve/nieuwe onderwerpen drukken met mijn mobiel. Nog meer mensen last van?



Daar heb ik ook last van .. :mad:
Carpe diem
Alle reacties Link kopieren
Knuffelmonster schreef:
15-05-2017 19:45
Ik kan niet op actieve/nieuwe onderwerpen drukken met mijn mobiel. Nog meer mensen last van?
Dat heb ik ook. Nu forum ik mobiel in Chrome. Daar werkt het wel.

En ook daar moet ik steeds opnieuw inloggen. :(
Ik moet helemaal niks!
Alle reacties Link kopieren
In Chrome werkt het bij mij nu ook ..
Carpe diem
Alle reacties Link kopieren
Het is een verschrikkinh
Al een account? Log dan hier in.
Ik heb hetzelfde als jij TO, echt verschrikkelijk. Ik forum altijd mobiel, dit haalt de lol er wel heel snel af... :@ :'(
Alle reacties Link kopieren
Ik forum mobiel in chrome en dat werkt.
Alle reacties Link kopieren
Voorheen forumde ik via Actieve onderwerpen en dan had ik een lijst met zo'n 50 onderwerpen en heel veel pagina's, maar ik kan die knop niet meer vinden. Nu moet ik inloggen en zie ik maar 6 actieve topics. Verder moet ik alle pijlers een voor een af.
Is die knop nu helemaal verdwenen of ben ik gewoon blind? (Via Chrome op mijn telefoon)
Knuffelmonster schreef:
15-05-2017 19:45
Ik kan niet op actieve/nieuwe onderwerpen drukken met mijn mobiel. Nog meer mensen last van?
Ik zie ze niet eens... gewoon een wit vlak. Mobiel is echt een drama.
Alle reacties Link kopieren
Mobiel forummen, dat is iets van vroeger toch?
:calimero:
668, the neighbour of the Beast
Alle reacties Link kopieren
Marels schreef:
15-05-2017 21:18
Mobiel forummen, dat is iets van vroeger toch?
:calimero:
Ik ben bang van wel, Marels.
Ik moet helemaal niks!
Alle reacties Link kopieren
Ik kan mobiel ook niet op de actieve of nieuwe topics knop klikken knuffelmonster. Moet nu dus alle pijlers door om überhaupt topics te zien. Iemand tips? Want op deze manier ben ik er wel klaar mee... Forum eigenlijk alleen mobiel.
troelieboelie wijzigde dit bericht op 21-05-2017 12:08
Reden: Typo
4.25% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren
Je moet op t paginanummer klikken helemaal rechts dan opend dat topic dat is t enige wat wel klikbaar lijkt.

T lijkt wel alsof ze de site helemaal noef getest hebben voor ze hem live gegooid hebben.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven