Digi
alle pijlers
mail niet leesbaar
vrijdag 21 juli 2017 09:11
Zijn er hier toevallig ook mensen die een mailadres hebben bij moerstaal.nl die
hebben sinds een week ofzo storing?kan de mailboxen niet meer in.
Heb al een mail gestuurd naar de helpdesk,kwam ook ongelezen retour.
Kan er op internet niets over vinden m.b.t. storing of klachten van andere gebruikers.
Dus vandaar hier mijn vraag!
hebben sinds een week ofzo storing?kan de mailboxen niet meer in.
Heb al een mail gestuurd naar de helpdesk,kwam ook ongelezen retour.
Kan er op internet niets over vinden m.b.t. storing of klachten van andere gebruikers.
Dus vandaar hier mijn vraag!
zaterdag 22 juli 2017 10:52
Ik heb dit probleem ook. De laatste mail die ik op mijn moerstaaladres heb binnengekregen is van 08-07-2017. Zowel via POP als via webmail, krijg ik geen verbinding meer.
Mailen naar Moerstaal heeft geen zin, ze reageren nooit. De website van Moerstaal is ook al in geen jaren meer bijgewerkt. Het hele systeem is achterhaald en sterk verouderd. Naast de mail heb ik ook nog een website draaien op een Moerstaal adres met een eigen domein. Deze wil ik graag overzetten naar een andere hosting, maar daarvoor heb ik 'verhuisgegevens' nodig. En je raadt het al, die krijg je ook niet.
Ik ben bang dat Moerstaal stervende is.
Mailen naar Moerstaal heeft geen zin, ze reageren nooit. De website van Moerstaal is ook al in geen jaren meer bijgewerkt. Het hele systeem is achterhaald en sterk verouderd. Naast de mail heb ik ook nog een website draaien op een Moerstaal adres met een eigen domein. Deze wil ik graag overzetten naar een andere hosting, maar daarvoor heb ik 'verhuisgegevens' nodig. En je raadt het al, die krijg je ook niet.
Ik ben bang dat Moerstaal stervende is.
dinsdag 25 juli 2017 17:10
landlevenmeisje schreef: ↑25-07-2017 10:38Hallo, hier precies hetzelfde.Ben al sinds 2 weken bezig om in mijn mail te komen.Ook de mails naar de helpdesk komen terug.Een telefoonnummer is ook niet te vinden.Heel vervelend allemaal.
Ik ben inmiddels een klein stukje verder, maar niet veel wijzer. Schijnbaar heeft mijninternet b.v. de boel overgenomen, maar de klanten weten van niets? Dit ontving ik uiteindelijk in mijn mailbox, hopelijk hebben jullie er wat aan:
Beste Marc,
het huidige Moerstaal systeem is defect en niet langer reparabel. We zijn bezig om een nieuw systeem
te ontwikkelen. Wanneer dit klaar is kan ik niet zeggen. De huidige mailboxen zijn helaas als verloren
te beschouwen.
Met vriendelijke groet,
Ruud Bos
Klantenservice MijnInternet B.V.
Tel: 0495 548285
KvK: 678 25 087
Bank: NL28 RABO 01769 68 970
www.mijninternet.nl
info@mijninternet.nl
MijnInternet BV
Kelperheide 50
6037 SZ Kelpen-Oler
dinsdag 25 juli 2017 21:17
Goed om te weten dit.
Ik gebruik het om meer anonieme email adressen ("nospam@mijnnaam.nl") automatisch door te sturen. Dat zal dan ook vast niet meer gebeuren.
Ik gebruik het om meer anonieme email adressen ("nospam@mijnnaam.nl") automatisch door te sturen. Dat zal dan ook vast niet meer gebeuren.
Niet geschoten is altijd mis
woensdag 26 juli 2017 00:05