mail niet leesbaar

21-07-2017 09:11 13 berichten
Alle reacties Link kopieren
Zijn er hier toevallig ook mensen die een mailadres hebben bij moerstaal.nl die
hebben sinds een week ofzo storing?kan de mailboxen niet meer in.
Heb al een mail gestuurd naar de helpdesk,kwam ook ongelezen retour.
Kan er op internet niets over vinden m.b.t. storing of klachten van andere gebruikers.
Dus vandaar hier mijn vraag!
Alle reacties Link kopieren
Kun je ze niet bellen?
Je beseft pas hoe fijn het is om te ademen als je neus verstopt zit.
Alle reacties Link kopieren
Helaas niet,kan je kan alleen mailen met de helpdesk,niet dusss :nope: :nope: :nope: :nope:
Alle reacties Link kopieren
hier werkt hij nog gewoon hoor
Alle reacties Link kopieren
Dan moet het probleem dus ergens anders in zitten,heb al vanaf verschillende computers geprobeerd
om in te loggen,maar hij blijft bij elke poging vast lopen... :steam:
Alle reacties Link kopieren
Ik heb dit probleem ook. De laatste mail die ik op mijn moerstaaladres heb binnengekregen is van 08-07-2017. Zowel via POP als via webmail, krijg ik geen verbinding meer.

Mailen naar Moerstaal heeft geen zin, ze reageren nooit. De website van Moerstaal is ook al in geen jaren meer bijgewerkt. Het hele systeem is achterhaald en sterk verouderd. Naast de mail heb ik ook nog een website draaien op een Moerstaal adres met een eigen domein. Deze wil ik graag overzetten naar een andere hosting, maar daarvoor heb ik 'verhuisgegevens' nodig. En je raadt het al, die krijg je ook niet.

Ik ben bang dat Moerstaal stervende is.
Alle reacties Link kopieren
Hallo, hier precies hetzelfde.Ben al sinds 2 weken bezig om in mijn mail te komen.Ook de mails naar de helpdesk komen terug.Een telefoonnummer is ook niet te vinden.Heel vervelend allemaal.
Alle reacties Link kopieren
landlevenmeisje schreef:
25-07-2017 10:38
Hallo, hier precies hetzelfde.Ben al sinds 2 weken bezig om in mijn mail te komen.Ook de mails naar de helpdesk komen terug.Een telefoonnummer is ook niet te vinden.Heel vervelend allemaal.


Ik ben inmiddels een klein stukje verder, maar niet veel wijzer. Schijnbaar heeft mijninternet b.v. de boel overgenomen, maar de klanten weten van niets? Dit ontving ik uiteindelijk in mijn mailbox, hopelijk hebben jullie er wat aan:

Beste Marc,

het huidige Moerstaal systeem is defect en niet langer reparabel. We zijn bezig om een nieuw systeem
te ontwikkelen. Wanneer dit klaar is kan ik niet zeggen. De huidige mailboxen zijn helaas als verloren
te beschouwen.

Met vriendelijke groet,

Ruud Bos
Klantenservice MijnInternet B.V.

Tel: 0495 548285
KvK: 678 25 087
Bank: NL28 RABO 01769 68 970

www.mijninternet.nl
info@mijninternet.nl

MijnInternet BV
Kelperheide 50
6037 SZ Kelpen-Oler
Alle reacties Link kopieren
Goed om te weten dit.

Ik gebruik het om meer anonieme email adressen ("nospam@mijnnaam.nl") automatisch door te sturen. Dat zal dan ook vast niet meer gebeuren.
Niet geschoten is altijd mis
Alle reacties Link kopieren
Wow, dat is lang geleden! Wist niet dat Moerstaal überhaupt nog bestond, ook al werken ze niet echt meer. Ik hoop niet dat je dit als primaire inbox gebruikt hebt, anders is het wel meer dan zwaar vervelend...

Bitje93, ken je toevallig mailinator?
Alle reacties Link kopieren
Ken ik niet.

Ik moet wel even uitkijken nu want er zijn een aantal sites waar ik een dergelijke mail heb gebruikt voor de registratie en die daar dus ook info of verloren paswoorden naar toe sturen.
Niet geschoten is altijd mis
Alle reacties Link kopieren
Marcator, lees het nu pas.....zijn we mooi klaar mee dan.Dat word dan alles aanpassen naar een ander adres.Fijn dat klanten op de hoogte worden gehouden,en alles kwijt...... :(
Alle reacties Link kopieren
Inderdaad, na een reactie van mijninternet , kun je je mailbox als verloren beschouwen.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven