Muziek van iTunes naar cloud, hoe?

12-05-2018 10:45 4 berichten
Net mijn oude mac opgevist om hem op te schonen. Ik kan hem niet volledig configureren met mijn nieuwe (oude loopt op een gegeven moment vast). Alle muziek staat op de oude in iTunes, maar daar kan ik vanuit de nieuwe dus niet in. Ook niet met mijn apple id, dus had ik het briljante idee om de muziek over te zetten naar mijn iCloud. Maar uhmmm :$ :$ :$ op de een of andere manier lukt het deze nitwit niet.
Ik heb ook al van alles overgezet op een usb, maar ook daar loopt ik vast. Zucht.
Het enige dat tot nu toe heeft gewerkt: ik heb mezelf mijn hardloopprogramma's gemaild en deze op mijn telefoon geopend. En tada, die staan nu in iTunes. Maar om dat nou met mijn hele muziekcollectie te doen... @(

Wat doe ik fout of wie heeft de tip?

Oh en aan de foto's ben ik nog niet begonnen, dus tips daarvoor zijn ook heel erg welkom! ;-D
Hoe staan je iCloud instellingen?
Bij mij wordt namelijk standaard alles geüpload naar iCloud, dus ook muziek, boeken etc.
Uhm, ik zit nu in mijn cloud, maar kan hem niet op automatisch uploaden zetten? Of moet dat ergens op de mac en niet in de cloud?
Bij de systeemvoorkeuren staan de foto's bijv. idd op automatisch. Muziek / iTunes staat er niet eens bij?

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven