Niet kunnen openen van een link

23-06-2018 09:54 11 berichten
Hallo,


Door een ander topic op dit forum ben ik erachter gekomen dat ik een bepaalde link/ site niet kan openen, mijn laptop blijft maar laden en laden en uiteindelijk krijg ik bericht dat het niet is gelukt. Ook niet in cache.
Waar kan dit aan liggen?


b.v.d.

Roelie :lips:
Ik zou niet weten hoe het "in cache "werkt, misschien kunnen ze dat dan ook meteen uitleggen.
Daar is niets zinnigs over te zeggen zonder de link te weten. Er kunnen tig redenen zijn.

"In cache" betekent dat de website nog in het geheugen van de browser zit. Dit kan alleen als je de website al eerder hebt bezocht.
die link van leeflang waar je op doelt werkt niet omdat de site off-line is.
ik vermoed dat er te veel (terechte) negatieve commentaar is geweest.
RikM schreef:
23-06-2018 10:36
Daar is niets zinnigs over te zeggen zonder de link te weten. Er kunnen tig redenen zijn.

"In cache" betekent dat de website nog in het geheugen van de browser zit. Dit kan alleen als je de website al eerder hebt bezocht.
Website nog niet eerder bezocht maar wel geprobeerd te openen. Het gaat om de link uit het topic Etherische olieën van Jantine Leeflang.

Ik krijg dat dit uiteindelijk na lang wachten: ERR_CONNECTION_TIMED_OUT
ouwewijsneus schreef:
23-06-2018 10:39
die link van leeflang waar je op doelt werkt niet omdat de site off-line is.
ik vermoed dat er te veel (terechte) negatieve commentaar is geweest.
Hét verlossende antwoord, dank je wel, Ouwewijsneus
Alle reacties Link kopieren
Ik zie hier wel vaak het probleem dat ik eerst een tijd tegen de basis-HTML aan zit te kijken en pas veel later de CSS arriveert. Ik denk dat Sanoma een zo goedkoop mogelijk abonnementje wou.
Dan moet het maar zoals het kan
Henk-en-Roelie schreef:
23-06-2018 10:43
Het gaat om de link uit het topic Etherische olieën van Jantine Leeflang.

Sorry maar dat zegt me niets en ik kan het ook niet vinden.

Een website die uit de lucht is geeft geen timeout, dan is er eerder een technische storing.
het is een link naar deze site: www.jantineleeflang.nl
Alle reacties Link kopieren
-
moderatorviva wijzigde dit bericht op 24-06-2018 09:49
Reden: Verwijderd ivm spam
99.14% gewijzigd
Ramd2530 I'm very honoured for having you here with your first post on the viva forum. There is something I can feel on my water that your post is a bit of a spam.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven