ipad wordt warm

19-07-2018 17:10 11 berichten
Alle reacties Link kopieren
Mijn 6 maanden oude ipad 2018 wordt sinds een paar dagen erg warm na ong 30 minuten gebruik. Ik doe er niets anders mee dan ik normaal gesproken ook doe. Vandaag gebeurde het terwijl ik alleen aan het lezen en internetten was. Geen spelletjes of iets anders dat veel energie gebruikt. En ik zat niet in de zon of in een heel warme ruimte.
Wat kan hier de oorzaak van zijn? Is het ernstig? Moet het gerepareerd worden?
It is no measure of health to be well-adjusted to a sick society.
Krishnamurti
Alle reacties Link kopieren
Zou het niet met de hoge huistemperatuur te maken hebben, dat de warmte van het apparaat gewoon niet goed weg kan ?
Mijn beeldscherm wordt ook erg warm.
nounou
Alle reacties Link kopieren
zazamaenade schreef:
19-07-2018 17:38
Zou het niet met de hoge huistemperatuur te maken hebben, dat de warmte van het apparaat gewoon niet goed weg kan ?
Mijn beeldscherm wordt ook erg warm.
Het is al een hele tijd erg warm in mijn huis en de ipad wordt pas sinds een paar dagen zo warm. Dus ik denk iet dat dat het is.
It is no measure of health to be well-adjusted to a sick society.
Krishnamurti
Alle reacties Link kopieren
Heb je geen apps in de achtergrond draaien die energie vreten?
Like a great eternal Klansman
With his two flashing red eyes
Turn around he's always watching
(Dead Kennedys)
Zou wel door het weer kunnen komen hoor. Wellicht kon de ipad het in het begin beter aan maar omdat het zo lang aanhoud...

Ik houd mijn mac nu ook in de gaten, als ik het gevoel heb dat die te warm wordt gaat die uit of een extra ventilator erop. Zelfs mijn telefoon wordt nu veel sneller warm.
Alle reacties Link kopieren
Ik zou Apple even bellen. Volgens mij kan je hem gratis na laten kijken in een apple store, kan je het beste wel een afspraak voor maken.
Alle reacties Link kopieren
Schermverlichting lager zetten.
We’re all mad here
Alle reacties Link kopieren
Ik zie overigens dat de geadviseerde gebruikstemperatuur vd iPad tussen de 0 en 35 gr is, dus het weer lijkt het niet te zijn.
Alle reacties Link kopieren
mayolijn28 schreef:
19-07-2018 18:03
Ik zou Apple even bellen. Volgens mij kan je hem gratis na laten kijken in een apple store, kan je het beste wel een afspraak voor maken.
Dat is inderdaad een goed idee!
It is no measure of health to be well-adjusted to a sick society.
Krishnamurti
Alle reacties Link kopieren
Ga een goed boek lezen, die raken niet oververhit....tenzij Fahrenheid 451......
even opschonen (apps uit geheugen swipen), helemaal uitzetten, vijf minuten wachten en dan weer aanzetten.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven