Van Huawei naar Samsung (Galaxy A6)

28-07-2018 13:50 8 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ik wil een nieuwe telefoon kopen en mijn oog is gevallen op een Samsung Galaxy A6. Ik heb nu al 5 jaar een Huawei en die vind ik qua bediening erg fijn. Alleen heb ik nu voor de tweede keer dat hij heel traag is geworden. Vooral bij foto’s maken en bij het opstarten van apps.

Weet iemand of de bediening echt heel anders van een Samsung vergeleken een Huawei? En heeft er iemand toevallig deze telefoon? Bevalt ie een beetje?
Ik ben juist van een Samsung naar een Huawei gegaan, nooit meer Samsung voor mij :-D
Alle reacties Link kopieren
Ik twijfel dus ook heel erg omdat Huawei gewoon echt fijn in gebruik is.

Ik heb naast de Samsung Galaxy A6 ook de Huawei mate 10 lite gezien.
Alle reacties Link kopieren
slechte ervaringen met Samsung. De week dat de fabrieksgarantie verviel, ging hij ineens uit en niet meer aan.

Gelukkig kon ik bewijzen dat ik hem pas later gekocht had, en dus nog recht had op een paar maanden garantie. Hij is gemaakt maar niet netjes.


Vanaf nu kopen wij alleen maar Huawei.


Een bedrijf met ambitie, relatief goedkoop als je bekijkt wat je ervoor terug krijgt.
Alle reacties Link kopieren
Je moet je huawei opschonen dan gaat het een stuk beter. Bij mij liep ineens de batterij heel snel leeg. Wat apps die er onnodig opstonden afgehaald en regelmatig opschonen heeft geholpen.
you go girl
Alle reacties Link kopieren
Ik ben van Huawei naar Samsung S8 gegaan en ik wil heel graag weer terug naar Huawei. Het is dat de Samsung van het werk is en er 2 simkaarten in kunnen, anders was ik al gewisseld.
Als je dezelfde telefoon al 5 jaar hebt, is het zinvoller om een nieuwe(re) Huawei aan te schaffen ipv over te stappen naar een ander merk. Bij elk merk wordt de batterij slechter en de telefoon langzamer na een aantal jaren.
Alle reacties Link kopieren
Ik heb zowel een Huawei als een Samsung. De android voor Huawei is echt fijner mijns inziens.
Alle reacties Link kopieren
Ik heb gisteren de Huawei gekocht! Nu nog wachten tot mijn nieuwe nano simkaart binnen is en dan kan ik ‘m gaan gebruiken. Tot nu toe ben ik erg tevreden!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven