Gecodeerde foto's terug zetten

09-03-2019 19:42 8 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hoe zet ik gecodeerde foto's, die op mijn harde schijf staan, terug zodat ik ze kan zien? De opslagkaart zat in mijn mobiel, die ging kapot dus kon niet decorderen.
Nu heb ik de bestanden op mijn harde schijf gezet en de kaart geformatteerd. Zodat deze in de nieuwe mobiel kan.

Iemand een idee hoe ik de foto's weer kan zien? Ik kan zien dat de bestanden er gewoon zijn en inhoud hebben.

Hoop dat iemand een idee heeft om dit op te lossen...
Volgens mij kan dat niet zonder de oorspronkelijke telefoon. Het hele punt van die encryptie is juist dat niemand bij je bestanden kan.
Alle reacties Link kopieren
Dat is lastig want de bestanden staan niet meer op de kaart plus de telefoon is kaduuk 🤪
Als de telefoon nog werkte dan kon je de bestanden terugzetten op de kaart en vervolgens decoderen. Maar dat kan dus alleen met die telefoon want de encryptie is gekoppeld aan de hardwaresleutel van de telefoon.
Is het misschien mogelijk om de telefoon te laten repareren?
Alle reacties Link kopieren
Ik heb al een nieuwe telefoon gekocht. Maar ik zal eens kijken of ik er nog iets mee kan zodat ik de foto's kan decoreren. Bedankt voor je antwoord
Alle reacties Link kopieren
een deel van de sleutel om te decrypten stond op het kaartje dat je geformatteerd hebt, dus de sleutel om te decrypten heb je weggegooid.

Gevolg ? Decrypten is nu onmogelijk.
Niet geschoten is altijd mis
Alle reacties Link kopieren
Balen, er moet toch een manier zijn om de bestanden te decrypten?
Alle reacties Link kopieren
spaghettikop schreef:
09-03-2019 22:21
Balen, er moet toch een manier zijn om de bestanden te decrypten?
.
Uitera
ard is die er. Zodra jij de sleutel levert is het geen probleem meer.
Niet geschoten is altijd mis

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven