Opzeggen Tinder abonnement - wie weet raad?

06-06-2019 21:56 10 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ik zou eigenlijk HELP in de topic-titel willen zetten want ik kom hier zelf niet uit. Ik heb uitgebreid gezocht op Google maar kan geen oplossing vinden.

Het probleem: drie weken geleden heb ik toen ik op vakantie was een abonnement op Tinder Plus afgesloten. Ik heb voor de maandelijkse versie gekozen zodat ik het abonnement na mijn vakantie weer stop zou kunnen zetten. Dit probeer ik nu maar het lukt me niet. Via internet krijg je de instructie dat je het abonnement stop kan zetten via de Google Play Store (ik heb een Android toestel). Dit heb ik geprobeerd maar bij "abonnementen" staat niks geregistreerd. Ik weet wel hoe dit werkt omdat ik via mijn werktelefoon (en een ander Google-account) ook abonnementen heb en die ook via de Google Play Store beheer. Ik heb de laatste versie geïnstalleerd, alles gewist en opnieuw opgestart etc. maar er staat gewoon echt niks.

Volgende stap was het proberen via tinder.com, ik heb dus ingelogd op mijn computer. Daar kan ik wel kiezen voor "account beheren" of iets dergelijks maar als ik dat doe krijg ik de mededeling dat ik het abonnement via de app af heb gesloten en het dus daar stop moet zetten. Ik heb van alles op de app geprobeerd, ook op mijn tablet geïnstalleerd maar er staat gewoonweg geen optie om het abonnement stop te zetten.

Vervolgens heb ik contact gezocht met de helpdesk van Tinder maar die herhalen eigenlijk wat er op internet staat en verwijzen me door naar Google Play nadat ik gemeld heb dat de standaard dingen niet werken. De helpdesk van Google Play geeft aan dat er geen abonnement geregistreerd staat en er bovendien geen betaalwijze (creditcard oid) aan het account gekoppeld is, wat ook klopt. Zij geven ook aan dat het abonnement waarschijnlijk via de app af is gesloten, vervolgens weer contact gezocht met Tinder maar die zeggen me niet verder te kunnen helpen.

Internet helpt me na deze acties ook niet verder dus ik wend me tot het alwetende Vivaforum :)

Heeft iemand hier ervaring mee? Of nog tips wat ik zou kunnen proberen? Op zich is het geen wereldprobleem maar ik vind het erg vervelend als dingen niet " werken" en wil het graag oplossen.

Dank aan degenen die dit gelezen hebben en nog maar dank aan een ieder die mij misschien verder kan helpen!
Alle reacties Link kopieren
Misschien je gehele account verwijderen en weer een nieuwe aanmaken?
Alle reacties Link kopieren
Heb ik geprobeerd, aankoop van het abonnement daarna met een code die ik via de mail heb gekregen hersteld maar het haalt niks uit...
Alle reacties Link kopieren
Als er geen creditcard gekoppeld is aan het abo, hoe betaal je er dan voor?
Alle reacties Link kopieren
Ik heb via de app mijn creditcardgegevens ingevuld, rechtstreeks dus en niet via de Google Play Store. Of ze een volgende keer weer af kunnen schrijven weet ik trouwens niet, dat is pas begin volgende maand (staat er in de bevestigingsmail). Maar ja, ze hebben de gegevens dus het zal wel kunnen.

Zucht, aanleiding was alleen maar dat de vriendin waar ik mee was via mijn telefoon aan het Tinderen was en een gemiste match terug wilde halen...
Poppendop schreef:
06-06-2019 22:22
Ik heb via de app mijn creditcardgegevens ingevuld, rechtstreeks dus en niet via de Google Play Store. Of ze een volgende keer weer af kunnen schrijven weet ik trouwens niet, dat is pas begin volgende maand (staat er in de bevestigingsmail). Maar ja, ze hebben de gegevens dus het zal wel kunnen.

Zucht, aanleiding was alleen maar dat de vriendin waar ik mee was via mijn telefoon aan het Tinderen was en een gemiste match terug wilde halen...
dit is de beste die ik ooit heb gehoord :cheers:
Alle reacties Link kopieren
ouwewijsneus schreef:
06-06-2019 22:50
dit is de beste die ik ooit heb gehoord :cheers:
Hahaha, er gingen wat glazen wijn mee gepaard ja. Zij was voor mij aan het Tinderen en was ervan overtuigd dat ze per ongeluk een perfecte man had weg geveegd dus wilde die per sé terughalen :)
Poppendop schreef:
06-06-2019 22:22
Ik heb via de app mijn creditcardgegevens ingevuld, rechtstreeks dus en niet via de Google Play Store. Of ze een volgende keer weer af kunnen schrijven weet ik trouwens niet, dat is pas begin volgende maand (staat er in de bevestigingsmail). Maar ja, ze hebben de gegevens dus het zal wel kunnen.

Zucht, aanleiding was alleen maar dat de vriendin waar ik mee was via mijn telefoon aan het Tinderen was en een gemiste match terug wilde halen...
Jaja.
Brr, voor mij de reden dat ik nooit abonnementen afsluit via apps. Ik vind het zo schimmig allemaal en voor je het weet zit je aan het vergeten maandelijkse afschrijving vast die je moeilijk kunt stoppen.
Alle reacties Link kopieren
Poppendop schreef:
06-06-2019 22:54
Hahaha, er gingen wat glazen wijn mee gepaard ja. Zij was voor mij aan het Tinderen en was ervan overtuigd dat ze per ongeluk een perfecte man had weg geveegd dus wilde die per sé terughalen :)
Heeft het geholpen?

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven