Nummer traceren

21-06-2019 17:09 13 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ik word nogal lastig gevallen. Iemand appt me met vanallerlei enge verhalen en beweerd me te kennen.
Is er een mogelijkheid tot het traceren van een mobiel nr? Of kan dit niet..
Alle reacties Link kopieren
Dit kan werken https://www.wieheeftgebeld.nl maar vooral voor vaste nummers.
Je kan het nummer toch ook gewoon blokkeren?
Alle reacties Link kopieren
jippie55 schreef:
21-06-2019 17:14
Dit kan werken https://www.wieheeftgebeld.nl maar vooral voor vaste nummers.
Je kan het nummer toch ook gewoon blokkeren?
Heb ik gedaan maar zou zelf gewoon willen weten wie het is aangezien diegene me zou kennen en nogal chanteerd.
Anoniem0894 schreef:
21-06-2019 17:15
Heb ik gedaan maar zou zelf gewoon willen weten wie het is aangezien diegene me zou kennen en nogal chanteerd.
Dan doe je aangifte natuurlijk.
Alle reacties Link kopieren
Telecom provider. Die gaat dan onderzoeken en stuurt die persoon een brief met verzoek te stoppen. Indien hij/zij dit niet doet kan zijn nummer gestopt worden. Zelf meegemaakt met een ex vrouw van een date die mij lastig viel midden in de nacht
Intikken op google, dan krijg je te zien waar en door wie dat nummer wordt gebruikt.
Alle reacties Link kopieren
Orișa schreef:
21-06-2019 17:16
Dan doe je aangifte natuurlijk.

Aangifde.
Honey, you should see me in a crown
Contact je provider voor de te ondernemen stappen.
Blokkeren? Dan kan diegene ook niks meer sturen..
Alle reacties Link kopieren
Nummer blokkeren heeft weinig zin, dan kan die gene je alsnog met een ander nummer lastig vallen.

In jouw geval zou ik zelf een ander nummer nemen. En bij bedreigingen o.i.d. de politie inschakelen.
Alle reacties Link kopieren
Anoniem0894 schreef:
21-06-2019 17:15
Heb ik gedaan maar zou zelf gewoon willen weten wie het is aangezien diegene me zou kennen en nogal chanteerd.
Waarmee chanteert diegene jou? Zijn de verhalen die diegene stuurt waar?
¡Apagando las luces!
Eurus schreef:
21-06-2019 17:34
Aangifde.
:proud:
Alle reacties Link kopieren
Iemand anders dat nummer laten bellen en laten vragen naar Pietje Puk? Nee? Met wie spreek ik dan? Want hij heeft me toch echt dit nummer gegeven?
Hou de wet van drie in ere, driemaal zullen je daden wederkeren. Leer de wet en leer ook goed, dat wat je zaait je ook oogsten moet!

Disclaimer: alles wat ik schrijf is mijn mening, ongeacht de overeenkomsten met waarheid....

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven