Whatsapp vraag

23-06-2019 13:59 11 berichten
Ik zit in een Whatsapp groep en wilde een van de deelnemers een privé whatsapp sturen. Dus ik heb haar toegevoegd aan mijn contacten, maar nu staat ze niet in mijn whatsapp contacten. Ik kan haar wel ‘uitnodigen’ voor whatsapp, maar het door mij verstuurde bericht staat bij de ‘gewone berichten’ app.
Volgens mij ging het bij eerdere nieuwe contacten altijd probleemloos, is dit nieuw?
Alle reacties Link kopieren
Nummer verkeerd opgeslagen?
Als zij in die groep heeft gereageerd, bericht aanklikken en 'vasthouden' tot deze geselecteerd is en dan opties en kiezen voor privé berichten
Hecamel schreef:
23-06-2019 14:04
Nummer verkeerd opgeslagen?
Nee, dat heb ik uit de groep gehaald via de opties.
Alle reacties Link kopieren
Al op 'vernieuwen' geklikt in WA?
wij slapen nooit.
Alle reacties Link kopieren
Als hij bij je 'gewone berichten' staat, heb je denk ik per ongeluk een SMS gestuurd in plaats van een WA-bericht.
Een theorie stelt dat, als iemand ooit ontdekt waar het Universum precies voor dient en waarom het er is, het meteen zal verdwijnen en vervangen zal worden door iets dat nog bizarder en onbegrijpelijker is. Een andere theorie stelt dat dit al gebeurd is.
Alle reacties Link kopieren
Dit gebeurt op mijn telefoon ook wel eens. In dat geval: na het toevoegen van de persoon aan 'contacten' de telefoon even uit en aan zetten lost het probleem altijd op.
Alle reacties Link kopieren
Bij mij sloeg hij, als ik via die methode een contact wilde toevoegen, twee keer +31 op. Kijk dus even in je nieuwe contact of het nummer echt klopt.
The owls are not what they seem
LadyL0101 schreef:
23-06-2019 15:31
Bij mij sloeg hij, als ik via die methode een contact wilde toevoegen, twee keer +31 op. Kijk dus even in je nieuwe contact of het nummer echt klopt.
Het winnende antwoord! Er stond inderdaad +31 316.... Dat was me niet opgevallen, omdat ik altijd alleen naar de laatste 4 cijfers kijk.
Bedankt!
Alle reacties Link kopieren
Mooi, graag gedaan! Ik moest ook 3 keer kijken.
The owls are not what they seem
Alle reacties Link kopieren
LadyL0101 schreef:
23-06-2019 15:31
Bij mij sloeg hij, als ik via die methode een contact wilde toevoegen, twee keer +31 op. Kijk dus even in je nieuwe contact of het nummer echt klopt.
Doet hij bij mij sinds een paar weken opeens ook, ik vermoed een bugje in de laatste update.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven