abonnement verlengen mobiele telefoon

07-10-2007 20:24 7 berichten
Alle reacties Link kopieren
Waarschijnlijk een hele domme vraag, maar het komt nu ineens in me op.

Ik heb sinds vorig jaar een mobiele telefoon met abonnement. Daarvoor altijd prepaid gehad. Dit is een abonnement van 1 jaar en het verloopt binnenkort.

Nu bevalt het toestel me nog prima, die zou ik dus graag willen houden. Zou alleen mijn abonnement willen wijzigen, minder belminuten en een veel grotere sms bundel.

Hoe kan ik zoiets het beste doen? Wordt dat dan sim only (dat is voor mij een "ik heb de klok horen luiden, maar weet niet waar de klepel hangt" verhaal...8-P).

Help! Wie kan met dit in Jip en Janneke taal uitleggen? :-$
Alle reacties Link kopieren
8-P moet deze emoticon zijn: 8-P
Alle reacties Link kopieren
Huh... nu neemt ie 'm wel over... In mijn begintekst staan alleen de letters...
Alle reacties Link kopieren
Hoi Jazzie :-]

Meestal mag je kiezen, als je abonnement afloopt, ofwel een nieuw toestel, ofwel een flinke korting per maand. Het beste kun je gewoon even de klantenservice bellen, kun je alles telefonisch met ze regelen. Omdat ze je graag als klant willen houden, zullen ze hier alles aan doen, en het je graag 100 keer in Jip en Janneke taal (desnoods in het Swahili) willen uitleggen :-]

Hoe de naam is van het door jou gewenste abonnement, is van een afstand lastig te zeggen omdat het bij iedere provider weer anders heet.

Dus mijn advies; bellen. Nummer staat vast op de site of ergens op je telefoonnota.
Iets wat vier dagen bloedt en niet doodgaat is niet te vertrouwen.
Alle reacties Link kopieren
Klopt, als je toestel nog bevalt kun je je abo verlengen met SIM only. Hierdoor heb je dus een abonnement waarbij je puur de abonnementskosten betaalt en niet nog een toestel half 'afbetaalt'.



Resultaat: voor eenzelfde maandbedrag heb je meer belminuten, dus meer waard voor je geld!



Bel je provider anders even voor de opties, of kijk op de website, hier zie je vaak de sim only aanbiedingen. Als je je eigen abo verlengt houd je sowieso je nummer!
Alle reacties Link kopieren
Je kunt ook even bij een winkel langsgaan en je daar laten adviseren.



Ik werd tegen het einde van mijn abonnement opgebeld met een nieuwe aanbieding.
Alle reacties Link kopieren
Je kunt het ook via internet vergelijken, dat scheelt vaak ook in de kosten, met activatie kosten enzo, Dit is wel een handige site voor het verlengen van de abonnement. Abonnement verlengen

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven