ftp programma

10-10-2007 17:59 10 berichten
Alle reacties Link kopieren
Wie o wie kan me vertellen hoe dit kan en nog beter; wat ik er aan kan doen;



Ik heb een website en gebruik al jaren het ftp programma mifiles.

Hij had altijd zijn kuren (pakte vaak in eerste instantie niet), maar hij deed het uiteindelijk wel en kreeg mijn info etc gewoon op mijn website.

Inmiddels doet hij het op een of andere manier niet meer, maakt de connectie niet.

Tussendoor al tig andere ftp programma's geinstalleerd en uitgeprobeerd (ook de gratis soorten) maar heel veel doen niet wat ze moeten doen.

Nu heb ik onlangs ftpsurfer geinstalleerd en deze maakt wel connectie met de site, maar nu zette ik de index opnieuw er in, geeft ie een foutmelding en heeft vervolgens de hele index er uit gemieterd.....en no way dat ik die er weer terug op krijg dus en website leeg.........gelukkig was ik wel zo kien door ervaring hiervan de website te gebruiken waar ik wel vaker dingen test en niet dé website waar het voor mij om gaat, anders was ik nu hélemaal gek geworden hahaha

Ik snap er geen hout van! en word er gek van!!

Voor de duidelijkheid; de instellingen zijn juist, dus daar ligt het niet aan, aan mijn pc ook niet, want de pc van mijn vriend doen de programma's idem dito en mijn oude pc ook idem.

Wie o wie begrijpt hier wat van en weet een oplossing zodat ik weer verder kan.



Groetjes Daysha
Alle reacties Link kopieren
Hi Daysha,



Zelf heb ik altijd - en nu nog - WS_FTP95LE gebruikt. Nooit storingen mee gehad.



Downloaden gaat niet meer omdat het een oude versie betreft. Evenwel zou ik je het programma kunnen mailen als je dat wil.



Groetjes,



Marion
Alle reacties Link kopieren
Nou graag!

Ik heb even een account aangemaakt omdat ik maar niet duidelijk krijg hoe ik mijn email adres "ondergronds" door kan geven.

Email= mailviva@gmail.com



Bedankt alvast en hopelijk pakt deze het wel!
Alle reacties Link kopieren
daysha schreef op 10 oktober 2007 @ 20:12:

Nou graag!

Ik heb even een account aangemaakt omdat ik maar niet duidelijk krijg hoe ik mijn email adres "ondergronds" door kan geven.

Email= mailviva@gmail.com



Bedankt alvast en hopelijk pakt deze het wel!




't Was nog een heel gedoe, want mailen ging niet. Schijnbaar wordt het versturen van toepassingen geblokkeerd. Ik heb nu het bestand tijdelijk op mijn website gezet, daar kun je het downloaden. Ik heb het uitgeprobeerd en dat werkt. Ik heb je gemaild met het adres van de pagina waar je kunt downloaden.



Groetjes,



Marion
Alle reacties Link kopieren
Super bedankt voor de moeite........maar ook deze pakt niet. :'-(

Ik krijg wel connectie met de site zeg maar....maar het transporteren van mijn files gaat niet en krijg links onderaan een error te zien.

Snap er echt geen snars van....
Alle reacties Link kopieren
daysha schreef op 10 oktober 2007 @ 22:10:

Super bedankt voor de moeite........maar ook deze pakt niet. :'-(

Ik krijg wel connectie met de site zeg maar....maar het transporteren van mijn files gaat niet en krijg links onderaan een error te zien.

Snap er echt geen snars van....
Wat voor error wordt er dan aangegeven? Kun je me wat meer info mailen zodat ik je misschien verder kan helpen? Ben behoorlijk handig met websites e.d. en los graag problemen op ;-)
Alle reacties Link kopieren
:cheer: oh wat goed.....hopelijk is het oplosbaar....



Als ik "inlog" krijg ik links onderaan de mededeling:

150 data connection from *mijn ip adres nr*

received 9 bytes in 0.1 secs, (900.00 bps), transfer succeeded

226 ASCII Transfer complete.



Vervolgens stuur ik mijn file naar de website:

Krijg ik eerst allerlei informatie dat er connectie is etc

Vervolgens komt er in beeld:



STOR index.html

150 data connection from *mijn ip adres nr*

Transmitted 9058 bytes in 0.1 secs (880.00 Kbps), transfer succeeded



En het programma is nog aant zoeken

En dan na een minuut ongeveer komt er in het rood te staan:

!Receive error: Blocking call cancelled



En dan gebeurd er uiteraard niets meer.....heel vaag.

Ik heb geen firewall die het kan blokkeren, mijn virusscanner kan het ook niet zijn, gezien op de andere pc's dat ik het geprobeerd heb andere virusscanners op zitten + dat het het eerder wel heeft gedaan (wat betreft mifiles dan, niet alle ftp's kreeg ik eerder al aan de praat)



Hopelijk kan je er iets mee......?
Alle reacties Link kopieren
Vreemd. Het hele verhaaltje klopt, maar waar die blokkade vandaan komt?



Als je dezelfde storing met meerdere ftp-programma's hebt zou je toch geneigd zijn om het niet bij die programma's te zoeken.



Je schreef dat je een test-website hebt? Is het een idee dat je mij daarvan de inlogcodes mailt zodat ik hier kan kijken of ik er iets op kan zetten? Dan weten we in ieder geval of het met het ftp-programma te maken heeft of dat we het ergens anders moeten zoeken.



Ben vanmiddag om een uur of 2 weer thuis, dus denk er maar even over ('t is wel een vertrouwenskwestie natuurlijk).



groetjes,



Marion
Alle reacties Link kopieren
Hi Marion,



Ik heb je de boel verzonden via de email



Groetjes Daysha
Alle reacties Link kopieren
:worship: :applause: :cheer: :cheers:

thx! Heel erg bedankt!!!

Ik kan weer gaan "websiten"!! :cheer:



Groetjes Daysha

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven