Lulu, hoe lang duurt het voor iets hebt ontvangen?

14-10-2007 11:05 4 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hallo,



Ik heb iets uitgegeven bij Lulu, een zogenoemd ' prive project.' Nu heb ik mijn eigen werk 'gekocht' omdat ik er paperbacks van heb laten maken. Ik heb woensdag bericht gekregen dat mijn bestelling is verstuurd, maar ik heb nog steeds niets ontvangen. Ik heb geen idee waar het vandaan moet komen maar ik vind dat het best lang duurt. Of ben ik ongeduldig? Ik heb al een paar keer het opgegeven adres gecontroleerd maar dat klopt gewoon...

Heeft er iemand wel eens iets bij lulu gekocht? Hoe lang duurde het voordat je het in huis had?
Liefde is als Sinterklaas: je moet er in geloven, anders wordt het niks...
Alle reacties Link kopieren
Als het woensdag verstuurd is, zou je het toch al binnen moeten hebben. Het lijkt me dat een pakket opgestuurd krijgen meestal uiterlijk twee dagen duurt.

Kun je ze bellen? Zou ik dat doen. Misschien is er wat misgegaan in de communicatie of met de verzending of wat dan ook. Rustig afwachten is niet altijd de beste oplossing.
Het is mij: shaHla :) (Iranian version)
Alle reacties Link kopieren
Heb je er geen track 'n trace code bij gekregen? Als het via TPG wordt verstuurd, kan je je pakket dmv die code 'tracen' en zien waar je pakket uithangt.
Alle reacties Link kopieren
Nee, ik had niet zo´n code maar ik heb het inmiddels ontvangen! Ik kwam erachter dat mijn product in europa werd gemaakt en dat het wel 2 tot 6 dagen kon duren voor je het ontving. Het is dus gister gekome!. Het kwam uit Sevillia...
Liefde is als Sinterklaas: je moet er in geloven, anders wordt het niks...

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven