Waar een 'grote' pompoen kopen?

25-11-2016 20:36 21 berichten
Alle reacties Link kopieren
Heeft iemand enig idee waar ik in deze tijd nog een grote pompoen kan kopen?
Alle reacties Link kopieren
Waar woon je? Mediterraanse supermarkt? Hier in de buurt ook veel bij de boeren op de opritten.
Alle reacties Link kopieren
quote:jlsecret schreef op 25 november 2016 @ 20:40:

Waar woon je? Mediterraanse supermarkt? Hier in de buurt ook veel bij de boeren op de opritten.In groningen..Hmm ik weet niet of wij die hebben. Zal het even opzoeken. Bedankt!
Alle reacties Link kopieren
Om te eten of voor versiering? In Nieuw-Weerdinge zit een pompoenenboerderij, de Pompoennerie. Stukje ribden maar daar vind je vast wat je zoekt.
'It's better to be absolutely ridiculous, than absolutely boring'
Alle reacties Link kopieren
quote:-Bladora- schreef op 25 november 2016 @ 20:49:

Om te eten of voor versiering? In Nieuw-Weerdinge zit een pompoenenboerderij, de Pompoennerie. Stukje ribden maar daar vind je vast wat je zoekt.Voor versiering. Bedankt voor de tip!
Alle reacties Link kopieren
Tuincentrum?
Alle reacties Link kopieren
quote:lilalinda schreef op 25 november 2016 @ 21:13:

Tuincentrum?Niet gevonden alleen de zaadjes
Op de markt lagen hier afgelopen zaterdag nog van die grote oranje pompoenen maar ik woon aan de andere kant van het land. Dus ik zou zeggen kijk eens op de markt bij alle groente en fruit kraampjes.
Waarom goed eten misbruiken als decoratie?

Ga dan gewoon naar een decoratie- of carnavalswinkel en koop daar een nep-variant.



(Of pluk er één uit iemand anders zijn voortuin die hem ook enkel voor de sier heeft liggen en hem volgende week de vuilbak in kiepert wegens "einde seizoen".)
Alle reacties Link kopieren
quote:Issa schreef op 25 november 2016 @ 20:45:

[...]





In groningen..Hmm ik weet niet of wij die hebben. Zal het even opzoeken. Bedankt!Op het Boterdiep zit Nazar, maar ik heb niet op pompoenen gelet. Verder heb je in de Folkingestraat Le Souk. Oudebosch op de Paterswoldseweg zou je ook kunnen proberen. Of de biologische supermarkten op het Zuiderdiep en in de Nieuwe Ebbingestraat.
Betty White: "Once you go blackberry... Hmmmmmhmmmm"
Alle reacties Link kopieren
quote:Snoesje666 schreef op 25 november 2016 @ 22:11:

[...]





Op het Boterdiep zit Nazar, maar ik heb niet op pompoenen gelet. Verder heb je in de Folkingestraat Le Souk. Oudebosch op de Paterswoldseweg zou je ook kunnen proberen. Of de biologische supermarkten op het Zuiderdiep en in de Nieuwe Ebbingestraat.Dankje. Zal morgen even langs gaan
quote:Issa schreef op 25 november 2016 @ 20:45:

[...]





In groningen..Hmm ik weet niet of wij die hebben. Zal het even opzoeken. Bedankt!Dan moet je even bij Le Souk langs in de Folkingestraat. Die hebben altijd grote stukken pompoen bij de groente staan, dus als je vraagt halen ze er vast een hele voor je uit het magazijn
Mosterd..



Of: de biologische groentekraam op de markt (staat er morgen weer, ter hoogte van de Bazars op de Vismarkt), die hebben ook altijd veel pompoenen liggen.
Alle reacties Link kopieren
quote:Bloemetjesolifant schreef op 25 november 2016 @ 22:20:

Mosterd..



Of: de biologische groentekraam op de markt (staat er morgen weer, ter hoogte van de Bazars op de Vismarkt), die hebben ook altijd veel pompoenen liggen.Bedankt!
Alle reacties Link kopieren
quote:Bloemetjesolifant schreef op 25 november 2016 @ 22:20:

Mosterd..



Of: de biologische groentekraam op de markt (staat er morgen weer, ter hoogte van de Bazars op de Vismarkt), die hebben ook altijd veel pompoenen liggen.Heb hem daar gekocht (:
Alle reacties Link kopieren
Supermarkt?
Bij Intratuin nu alle pompoenen 50% korting.
quote:Issa schreef op 26 november 2016 @ 13:29:

[...]





Heb hem daar gekocht (:Top! Fijn dat m'n tip werkte :D
Alle reacties Link kopieren
anoniem200320172006 schreef:
25-11-2016 21:59
Waarom goed eten misbruiken als decoratie?

Ga dan gewoon naar een decoratie- of carnavalswinkel en koop daar een nep-variant.



(Of pluk er één uit iemand anders zijn voortuin die hem ook enkel voor de sier heeft liggen en hem volgende week de vuilbak in kiepert wegens "einde seizoen".)
Je kunt ook gewoon een koe wegjatten bij een boer die hem volgend jaar enkel nog als huisdier heeft vanwege te weinig melkproductie.
Alle reacties Link kopieren
Sandra85x schreef:
05-11-2017 20:16
Je kunt ook gewoon een koe wegjatten bij een boer die hem volgend jaar enkel nog als huisdier heeft vanwege te weinig melkproductie.
dit is een oud topic hoor
RECEPTEN: https://www.ah.nl/allerhande/recepten/R ... enrecepten
https://www.ah.nl/producten/product/wi1 ... ch-pompoen

Mijn groene uit het andere topic ligt er nog.
Morgen maak ik er soep van.

Ik zocht een topic over vergeten groenten (vaak meer smaak) of nieuwe groenten. Ik had een bietrode winterpeen uit pakket.
Geen idee wat het was, maar combineert goed met peen en linzen.

Aah, sinterklaas is de peen en halloween is de pompoen.

Ja, is een oud topic. ZIE HIER VOOR


Ik zocht de naam van een winterpeen (bietrode kleur)

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven