Welke vis uit blik?

27-08-2017 18:14 15 berichten
Ik eet graag verse vis, maar kom er vaak niet aan toe om naar de visboer te gaan. Welke vis uit blik vinden jullie lekker? Ik vind deze makreel met citroen en olijfolie lekker: https://deblikjesfabriek.nl/vis-uit-bli ... -blik.html

Tonijn uit blik vind ik niet lekker.
Alle reacties Link kopieren
Die van jou vind ik persoonlijk dan echt extreem duur! Ik koop altijd deze:
Afbeelding

Kost minder dan de helft!
Je kunt het toch ook invriezen?

Ik wilde tonijn zeggen maar dat mag niet. ;)
Waarom geen vis uit de vriezer? Bv Kabeljauw of zalm.
Niet zo lekker als vers maar een prima alternatief.
Vis uit blik kan ook lekker zijn (we eten veel tonijn) maar is toch echt heel anders dan vers of diepvries.
Alle reacties Link kopieren
Sardientjes in tomatensaus uit Portugal. Ik heb deze nog niet in NL kunnen vinden. Heerlijk!!
Ik vind vis uit de vriezer ook oké als het me niet lukt vers te halen. Moet zeggen dat ik altijd een zak garnalen, pak kabeljauw en een hele ingevroren vis in de vriezer heb liggen voor als ik lui of moe ben. Zo klaargemaakt en heerlijk. Ik krijg trek alleen vandaag geen vis maar bloemkool-wortelsoep. Morgen maar weet eens vis op het programma.
Surströmming! Het echt echt alsof de duivel over je tong plast.
Afbeelding

Grapje. Makreel in tomatensaus is wel heel lekker. Maar ik heb die nog nooit in Nederland kunnen vinden.
Bij AH hebben ze wel blikjes makreel in tomatensaus van John West.
Alle reacties Link kopieren
Ik neem altijd de goedkoopste sardines van AH.
En als het vuur gedoofd is komen er wolven
Alle reacties Link kopieren
Ook haring (of pilchards (sardines)) in tomatensaus vind ik lekker. Ook die vind ik prima van AH in een ovaal blik van ongeveer 1 euro. Die van Aldi is even goed. De goedkoopste is gewoon goed.

Lekker op een bruine boterham.
En als het vuur gedoofd is komen er wolven
Alle reacties Link kopieren
https://www.qeuze.com/kaviaar-baeri-100 ... k8EALw_wcB

Vind Vis uit blik vaak te zout of te vet in al die extra olie.
Kabeljauw en zalm uit de diepvries betere optie.

Mijn quilty pleasure voor vis uit de diepvries zijn de iglo lekkerbek ;-)
you go girl
Ik heb gisteren kabeljauw uit de diepvries gegeten. Was heerlijk! Ik weet niet waarom ik daar zelf niet op was gekomen..... :-D
Alle reacties Link kopieren
Wij hadden laatst kabeljauwhaasjes uit de diepvries bij de Lidl vandaan. Prima geprijsd en was heerlijk, zo eventjes gebakken in de pan met boter. Diepvriesvis kan ook echt heel prima zijn.

Zelf vind ik tonijn uit blik dan weer wel erg lekker, maar bv sardines uit blik vind ik ook super. Lekker door een salade, bijvoorbeeld. Of makreel.
Estranged met een hoofdletter D
Alle reacties Link kopieren
Dit recept (http://www.kokenmetkarin.nl/2008/04/01/ ... tomaatjes/) gaat prima met kabeljauw uit de diepvries. Wel even laten ontdooien, anders wordt ' ie niet gaar genoeg.
Freedom is just another word for nothing left to lose - Janis Joplin
Alle reacties Link kopieren
Zalm uit blik en tonijn uit blik van John West is lekker voor in de zelfgemaakte salades.
Meestal gebruik ik deze voor grote feestjes qua gemak.

Voor andere visgerechten haal ik liever van de visboer.
Autopsies tonen onomstotelijk de injectieschade aan.
retrostar schreef:
27-08-2017 20:58
Ook haring (of pilchards (sardines)) in tomatensaus vind ik lekker. Ook die vind ik prima van AH in een ovaal blik van ongeveer 1 euro. Die van Aldi is even goed. De goedkoopste is gewoon goed.

Lekker op een bruine boterham.
Makreel in tomatensaus is ook erg lekker.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven