Werk - Verjaardag

23-09-2018 22:29 118 berichten
Nope, deze keer geen kinderverjaardag maar die van mij.

Geen tijd én een totale nul in bakken.
Ik verjaar volgende vrijdag en mag trakteren voor ongeveer 5 à 10 man.


De laatste tijd is er nogal veel pralines, chocola, koek, snoep, cake, ... getrakteerd en dat komt dus iedereen zijn oren uit.

Vorig jaar heb ik zelf de verse fruitsla al bovengehaald omdat iedereen maar zoet trakteert.
Niet nog een keer én bovendien staat er naast al dat zoet tegenwoordig ook al elke dag een mand met fruit die nooit leeg raakt.


Iemand dus nog geweldige én realistische ideeën?
Of wat zou jij graag getrakteerd krijgen van je collega op een vrijdag met weinig mensen in huis?



Kleine bijkomende kanttekening:
Dingen tijdens de middag ... niets voorhanden behalve een microgolfoven
anoniem_351483 wijzigde dit bericht op 23-09-2018 22:36
8.96% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren
Bladerdeeghapjes met wat verschillende vullingen?
Lekkere zelfgemaakte salades voor bij de lunch?
Zelfgemaakte saucijzenbroodjes of mini-pizza?

Ik zou iets hartigs doen
Alle reacties Link kopieren
Een hartige quiche trakteren tijdens de lunch? Kun je ook taartpunten van snijden :biggrin:
Kroketten
Starbucks 10 x icecoffee
Alle reacties Link kopieren
Bananen cake uit de Wonderpan.

*gaat niet meer lezen op het topic traditionele plattelandsvrouwen uit de jaren 50*
enn wijzigde dit bericht op 23-09-2018 22:35
11.74% gewijzigd
“I've learned that people will forget what you said, people will forget what you did, but people will never forget how you made them feel.” Maya Angelou.
Alle reacties Link kopieren
Ik hou er niet van maar een collega trakteerde ooit op worstenbroodjes.ging er bij de rest goed in
saucijzenbroodjes, belgisch worstenbrood, ham/kaas croissant.
Bak een bananenbrood.
Alle reacties Link kopieren
Enn schreef:
23-09-2018 22:33
Bananen cake uit de Wonderpan.

*gaat niet meer lezen op het topic traditionele plattelandsvrouwen uit de jaren 50*

?????

Ik heb iets gemist blijkbaar ;-D
De tand des tijds kan een antieke kast nou juist nét dat karakter geven. Zonde om over te schilderen. Avena.
Alle reacties Link kopieren
Je moet het van te voren even aankondigen maar gewoon verse broodjes met lekker beleg smaakt de meesten doorgaans beter dan de meegebrachte boterhammen van thuis.

Toen bij mijn man iets vergelijkbaars speelde heb ik een paar zakken witte puntjes gekocht, plus een paar blikken knakworst, een pak zuurkool en mosterd. Konden ze hotdogs maken.
Sindsdien koopt er nooit meer iemand taart. Het is bijna altijd eten. Pizza, hamburgers, hotdogs en maar ik heb ook wel eens gezorgd voor een grote pan met prut voor in wraps. Er heeft zelfs wel eens iemand twee friteuses meegenomen en ter plekke friet gebakken.
De tand des tijds kan een antieke kast nou juist nét dat karakter geven. Zonde om over te schilderen. Avena.
Alle reacties Link kopieren
Quiche is wel echt lekker! Of wrapjes..ik zou ook voor hartig gaan en eens googelen op tapas.
Alle reacties Link kopieren
Nee hoor! Maar ik typte dit antwoord omdat ik dat net dus in het betreffende topic gelezen heb. En menigeen in mijn omgeving zou van de bank rollen als ze zouden weten dat ik dit schrijf. Ben dus geen vrouw die specifieke pannen bezit laat staan dat ik zou weten hoe je een bananencake maakt. Recept opzoeken en lezen is dan weer geen probleem. Daar blijft het wel bij. ;-D í
“I've learned that people will forget what you said, people will forget what you did, but people will never forget how you made them feel.” Maya Angelou.
Ouderwetse prikkers met kaasje, worstje, druifje, a'dams uitje ed.
Ceylon schreef:
23-09-2018 22:40
Je moet het van te voren even aankondigen maar gewoon verse broodjes met lekker beleg smaakt de meesten doorgaans beter dan de meegebrachte boterhammen van thuis.

Toen bij mijn man iets vergelijkbaars speelde heb ik een paar zakken witte puntjes gekocht, plus een paar blikken knakworst, een pak zuurkool en mosterd. Konden ze hotdogs maken.
Sindsdien koopt er nooit meer iemand taart. Het is bijna altijd eten. Pizza, hamburgers, hotdogs en maar ik heb ook wel eens gezorgd voor een grote pan met prut voor in wraps. Er heeft zelfs wel eens iemand twee friteuses meegenomen en ter plekke friet gebakken.
Klinkt leuk.
En op de vorige locatie had ik het overwogen.

Maar 3 weken geleden verkast naar een kantorengebouw met "niks".
Alleen een waterkoker en een microgolf.

De eerste broodjeszaak is 5 km verder.

En friteuses op bus en trein meeslepen ... voor die eer pas ik :-).
Alle reacties Link kopieren
Dan bestel je toch wat en laat je het afleveren?
“I've learned that people will forget what you said, people will forget what you did, but people will never forget how you made them feel.” Maya Angelou.
Iemand een idee hoeveel quiches je voorziet voor "5 à 10 man" als lunch?

En wat je erin stopt?

(Hier standaard prei en spek of champignons en spek, maar de helft van de mensheid lust al geen champignons dus dat zullen we ze al maar niet aan doen.)
Bezorgt die broodjeszaak niet? Dan kunnen ze warm leveren. Zelf eet ik gerust koud worsten/saucijzenbrood.
Babybel? Lekker simpel, hartig, geen gedoe met hygiëne of opwarmen, en vrijwel iedereen lust kaas 😀
Alle reacties Link kopieren
Ik ben blij met alles wat eetbaar is. Wafels, koekjes, minimarsjes.
Pannenkoekrolletjes spies met aardbeien.
Alle reacties Link kopieren
parbleumondieu schreef:
23-09-2018 22:50
Ik ben blij met alles wat eetbaar is. Wafels, koekjes, minimarsjes.
:rofl:
“I've learned that people will forget what you said, people will forget what you did, but people will never forget how you made them feel.” Maya Angelou.
redbulletje schreef:
23-09-2018 22:49
Bezorgt die broodjeszaak niet? Dan kunnen ze warm leveren. Zelf eet ik gerust koud worsten/saucijzenbrood.
Nope.
Er is door mijn baas al op gevloekt geweest voor vergaderingen.


En onze vroegere leverancier - totale andere kant van de stad - wil alleen nog als ie er minstens 25 mag leveren én factureren.
(En nope, ik ga voor maximaal 10 man - waarvan de meeste vrouwen - écht geen 25 broodjes bestellen en betalen.)
Yoghurtdip aardbeien.
Trakteren op het werk daar hoef je toch geen seconde over na te denken? Bij ons is het vaak een paar dozen celebrations, taart, koeken, chocolade etc etc. Boeiend.. gaat om het idee. Echt, dat is toch zonde van je tijd om je daar mee bezig te houden?

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven