Komen jullie vaak in een fastfood restaurant?

28-01-2019 22:54 89 berichten
Ik las netdit artikel waarin staat dat de groei van fastfood restaurants fors gaat stijgen.
Toen bedacht ik mij dat ik echt al in geen jaren meer een Mac, KFC of Burger King van binnen heb gezien. De laatste keer dat ik snel buiten de deur ergens ben gaan eten was bij Subway en Bakker Bart maar wellicht valt dat ook wel onder fastfood?

Komen jullie vaak bij fastfood restaurants en wat verstaan jullie onder fastfood?
Alle reacties Link kopieren
Eens in de paar maanden.
Alle reacties Link kopieren
Nooit.
Alle reacties Link kopieren
Dagelijks :-D
Zo ongeveer 2-3 keer per jaar.
Alle reacties Link kopieren
Alleen als we op vakantie gaan...
Alle reacties Link kopieren
Soms weken niet, soms wat vaker.
Subway en Bakker Bart zie ik wel als fastfood trouwens. Je kunt beter een goeie burger (quartpounder bij de mac) halen dan die broodjes van Bart. Daar zit tenminste nog vlees op ipv alleen een meelhap. Ik kom dasr dan ook nooit. (of doen ze ook vers belegde broodjes?)
impala wijzigde dit bericht op 28-01-2019 23:03
18.66% gewijzigd
.
Alle reacties Link kopieren
Nee echt zelden.
Alle reacties Link kopieren
Nooit. Ik eet graag lekker.
ik geef mn bek ook maar een douw
Alle reacties Link kopieren
Een paar keer per jaar in de snackbar om de hoek. Als we in de stad zijn, zijn er zo veel betere opties voorhanden dan de Mac, dat we daar nooit komen.

Ben wel anderhalf jaar geleden (of zo) een keer met de kinderen bij de Mac geweest, daar waren ze nog nooit geweest en volgens iemand hier op het forum was dat kindermishandeling :$ (oudste was 8).
Alle reacties Link kopieren
Chinees, friettent, pizza, Subway, döner, etc vind ik allemaal onder fastfood tellen.

Ik denk dat wij zo'n 2 keer per maand iets afhalen.
Alle reacties Link kopieren
Ik mis de mac 😂
Wonen sinds een paar maanden in het buitenland en er is hier geen mac. Wel KFC en Subway maar dat vind ik echt niet lekker.

Ik kwam minimaal 1 keer per maand bij de mac. Snackbar hadden we een Nederland een hele goede om de hoek; gingen we om de week frietjes halen. Snackbar hebben ze hier ook niet trouwens (in ieder geval niet zoals we die in Nederland kennen).
Alle reacties Link kopieren
op dit moment best wel vaak, na het avond eten (ik eet dus twee keer, een keer gezond, een keer vet).
Heb gewoon verschrikkelijke honger en moet aankomen.
Alle reacties Link kopieren
nooit
De gewone Nederlandse snackbar waar je frikandel/friet speciaal, saté en kroket kunt krijgen bezoek ik toch wel minstens 1 keer per maand. Een Mac en Burgerking hebben we hier niet in de buurt. Van de Burgerking hou ik enorm van die chilicheese nuggets, dus op een vliegveld neem ik wel 'ns een portie. Een burger vind ik toch wel het lekkerst van een echt restaurant die een kwalitatief goed stuk rundvlees vlees op de grill gooit, maar ben ook niet vies van 'n cheeseburgertje van een keten.
anoniem_109047 wijzigde dit bericht op 28-01-2019 23:27
2.92% gewijzigd
Subway vind ik echt niet te vreten. Dan liever Deli France of een belegde baguette in Vlaanderen.
Alle reacties Link kopieren
redbulletje schreef:
28-01-2019 23:26
Subway vind ik echt niet te vreten. Dan liever Deli France of een belegde baguette in Vlaanderen.
Die Subway broodjes zijn slap en goor. Maar ze hebben nu ook wraps en die vind ik wel te doen. Ook lekker veel keus in rauwkost (haha ik besef nu dat dat jouw ding niet is). Maar ik kom er eigenlijk alleen in de VS. Vind het wel jammer dat de tonijn al met een kilo mayo is aangemaakt, anders zou het nog best gezond zijn. Hou het nu meestal op turkey.
impala wijzigde dit bericht op 28-01-2019 23:33
0.86% gewijzigd
.
Gemiddeld 1 keer per maand kebab of friet.
2 keer per jaar Chinees.
5 keer per jaar een belegd broodje (franse baguette) op mijn werk.

Mac en consoorten vind ik veel geld voor weinig food en na 2 uur heb ik terug honger, dus daar pas ik voor.
impala schreef:
28-01-2019 23:30
Die broodjes zijn slap en goor. Maar ze hebben nu ook wraps en die vind ik wel te doen. Ook lekker veel keus in rauwkost (haha ik besef nu dat dat jouw ding niet is). Maar ik kom er eigenlijk alleen in de VS. Vind het wel jammer dat de tonijn al met een kilo mayo is aangemaakt, anders zou het nog best gezond zijn. Hou het nu meestal op turkey.
Van wraps hou ik sowieso al niet en idd dat slappe van die broodjes staat me tegen en rauwkost hoeft van mij ook niet zo nodig, alhoewel dat in de VS juist vaak wel weer lekker is met goeie ranch dressing.
In de VS hou ik van de Outback Steakhouse: blooming onion!
Ik ging nog wel eens naar de mcdonald's voor een groenteburger, maar die is er uit las ik.
Verder ga ik soms naar een snackbar of de subway, maar meestal ga ik als ik iets snels wil voor pizza of falafal ofzo.
Meestal kook ik zelf, of ik koop iets half kant en klaars bij de supermarkt als ik geen tijd heb (pot saus, voorgesneden groentes etc)

Fastfood dus vooral als ik onderweg ben, of echt geen zin heb om te koken.
Hoe vaak verschilt heel erg, soms maanden niet, dan ineens twee keer in 1 week, als dat zo uitkomt.

Voor mij tellen de meeste dingen die je af kunt halen wel als fastfood trouwens, of als je op zo'n klein krukje moet zitten ;-)
Alle reacties Link kopieren
Nu er wat gezondere fastfood ketens komen, en ik toevallig vrij veel met de trein reis momenteel, kom ik er wel vaker. Haal wel ns wat bij Leon of bij SLA.
Als ik geen zin heb om te koken en dat komt zo'n 2 keer per maand voor.
Dan neem ik of een shoarmaschotel, spareribs of pizza.
Als ik in de stad ben dan haal ik altijd wel een broodje vis en een broodje kroket bij Mac.
Eens per maand. Soms 2x.
Alle reacties Link kopieren
Heb van mijn 15de tot mijn 23ste bij de burger king gewerkt dus in die tijd at ik het bijna dagelijks, was ook een regel toendertijd want je mocht daar je eigen eten niet meenemen. Nog steeds vind ik de burger king echt het lekkerste vooral de chili cheese nuggets!
Wij gaan ongeveer 6x per jaar naar McDonald’s. Met de kinderen, die het daar helemaal geweldig vinden.

Verder eten we 1x per week ‘makkelijk’ dat rouleert zo’n beetje tussen soep met een tosti, pannenkoeken, pizza of frietjes. Liefst met rauwkost vooraf.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven