Fashionista's getting ready for summer! #72
maandag 16 april 2012 om 00:09
Deel 72 met een briljante OP die schaamteloos gekopieerd is van het vorige deel waarin Fashionista's elkaar weer gaan ontmoeten, en waarin we verder praten over alles dat van levensbelang is, of helemaal niet. Voor iedereen die op zoek is naar inspiratie, WOG/SOG, een goed gesprek, DIY tips, een luisterend oor of briljant advies.
Deel 71
Deel 71
donderdag 19 april 2012 om 20:08
Goedenavondschotel
Ik zou eigenlijk niet online moeten zijn en weet ook niet waarom ik nu hier ben can't resist
Ben helemaal uptodate gelezen
Waar ga je ook alweer naar toe GB? Oja duhuh ik weet het al.
@ Laarzen: dat bied perspectieven, ben heeeeel benieuwd waar het op uit gaat draaien maar kan het al zo'n beetje voorspellen
Ik duim voor je dat ze morgen je pakketje komen halen Alf, moet je er speciaal voor thuisblijven? En is er nog een update mbt vriendin?
Ik zou eigenlijk niet online moeten zijn en weet ook niet waarom ik nu hier ben can't resist
Ben helemaal uptodate gelezen
Waar ga je ook alweer naar toe GB? Oja duhuh ik weet het al.
@ Laarzen: dat bied perspectieven, ben heeeeel benieuwd waar het op uit gaat draaien maar kan het al zo'n beetje voorspellen
Ik duim voor je dat ze morgen je pakketje komen halen Alf, moet je er speciaal voor thuisblijven? En is er nog een update mbt vriendin?
donderdag 19 april 2012 om 20:09
dag dames !
ik heb vandaag mijn moeder geholpen met kleding kopen en uit eigen kast combineren, ze was warempel blij met mijn hulp.
toen ook die sandwichjurk gepast,
vind hem alleen wat flodderig, van deze vind ik de print minder mooi,
ach ooit vind ik de perfecte toul de jouy jurk en/of rok nog wel, ik ben op weg.
ik heb vandaag mijn moeder geholpen met kleding kopen en uit eigen kast combineren, ze was warempel blij met mijn hulp.
toen ook die sandwichjurk gepast,
vind hem alleen wat flodderig, van deze vind ik de print minder mooi,
ach ooit vind ik de perfecte toul de jouy jurk en/of rok nog wel, ik ben op weg.
donderdag 19 april 2012 om 20:20