Mode & Beauty alle pijlers

naam van dure parfum?

22-01-2013 23:13 38 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ik heb hier een tijdje geleden een topic gelezen wat over een heel duur luchtje ging waar de meningen nogal over verdeeld waren.

Het was iets van ¤175,- Ik kan me daar niet zoveel bij voorstellen en wilde er daarom zelf mijn neus eens insteken

Weet iemand van hier de naam van de parfum die ik bedoel?
Hermes? Ik weet in ieder geval dat die zo'n beetje 150 is.
Amouage?
scent de tout d'euro?
Alle reacties Link kopieren
Nee helaas. Het is een naam die uit 2 delen bestaat.
Trop Cher?
Alle reacties Link kopieren
Mademoiselle van Coco Chanel?
De nieuwe variant op chanel nummer 5. De naam weet ik niet. Geen zin om mijn warme bed uit te komen en naar beneden te lopen.
Alle reacties Link kopieren
die is geen 175
quote:perlucalin schreef op 22 januari 2013 @ 23:27:

Mademoiselle van Coco Chanel?Mijn lievelingsluchtje
Alle reacties Link kopieren
Mademoiselle van Coco Chanel gebruik ik zelf al een hele tijd en die is echt niet zo duur.

Heb even factuur gecheckt en de laatste bestelling bij douglas kostte een 100 ml fles 105 euro.

Nog duur zat maar geen 175 dus.

Overigens ruikt het wel erg lekker ( is mijn mening dan)
Alle reacties Link kopieren
quote:loisnvt schreef op 22 januari 2013 @ 23:33:

[...]



Mijn lievelingsluchtje



Mijne ook!

Samen met Glow van JLo.
Alle reacties Link kopieren
quote:Lee24 schreef op 22 januari 2013 @ 23:34:

Mademoiselle van Coco Chanel gebruik ik zelf al een hele tijd en die is echt niet zo duur.

Heb even factuur gecheckt en de laatste bestelling bij douglas kostte een 100 ml fles 105 euro.

Nog duur zat maar geen 175 dus.

Overigens ruikt het wel erg lekker ( is mijn mening dan)



Zou best kunnen, ik krijg hem altijd cadeau van mijn Hubby en weet de prijs niet eens.

Weet alleen dat t geen goedkoop luchtje is.
Alle reacties Link kopieren
Douglas / geuren / sorteren: prijs aflopend:



http://www.douglas.nl/dou ... Type=PRICE_DESC&pageSize=



Dan blijkt dat 175 euro een (relatief) koopje is!
Boadicea the victorious?
Ik had nog nooit van Amouage gehoord.



Weer wat geleerd.
Iets van Serge Lutton? Of van Guerlain?
Alle reacties Link kopieren
Tom Ford, heeft een geur Jardin Noir - Private Blend, deze kost 175 euro. heb ik ergens gelezen.
I’m doing superhero stuff. I’m staying focused. If anybody comes in here looking for trouble, oh, they’re going to meet my partners. We’re talking about paw and order.
Alle reacties Link kopieren
Maar wat nou als je het een heel lekker luchtje vindt?
Alle reacties Link kopieren
Ik heb eens een keer een grote fles Gucci Accenti gekregen van mijn zus. Heb er heel lang mee gedaan en het ruikt heerlijk. Nu is de fles bijna leeg en wil ik een nieuwe, maar helaas. In een winkel niet meer te koop en op Internet vragen ze ¤ 150.-

Maar als het helemaal op is ga ik toch op zoek naar een nieuwe fles.

Alle reacties Link kopieren
Amouage is inderdaad duur, zelfs nog wel duurder dan 175 euro. Gelukkig vind ik hun geuren niet zo lekker.

Maar er zitten wel merken in die richting, moest zelf denken aan Bond no9, By Killian, Guerlain en Chanel, en dan niet de geuren die in elke parfumerie te koop zijn, maar Geurlain en Chanel hebben ook beide een exclusieve lijn die maar in relatief weinig winkels verkocht worden, en ook een bijbehorende exclusieve prijs hebben.
quote:sabbaticalmeds schreef op 22 januari 2013 @ 23:22:

scent de tout d'euro?



TO: "Nee helaas. Het is een naam die uit 2 delen bestaat."



TO: poets je Frans ffies wat op en lach . . . .
Alle reacties Link kopieren
Flower bomb van Victor & Rolf?
Alle reacties Link kopieren
Ik denk dat je een niche geur bedoelt. Misschien Lorenzo Villoresi - Teint de Neige. Of een geur van Parfumerie Generale.

Er zijn zoveel heerlijke geuren. Of Serge Lutens, bv Chergui. Dat is echt zo'n aparte geur. Of een geur van L'Artisan Parfumeur.
Alle reacties Link kopieren
Ik denk dat je een niche geur bedoelt. Misschien Lorenzo Villoresi - Teint de Neige. Of een geur van Parfumerie Generale.

Er zijn zoveel heerlijke geuren. Of Serge Lutens, bv Chergui. Dat is echt zo'n aparte geur. Of een geur van L'Artisan Parfumeur.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven