Mode & Beauty alle pijlers

zwemmen in een badpak ook voor mannen?

16-12-2008 17:41 66 berichten
Alle reacties Link kopieren
ik ben heel benieuwd wat vrouwen over het algemeen vinden van het idee van een man die in een zwembad zwemt (banen) in een baddpak zwemt.



Ik heb namenlijk wel eens in badpak gezwommen (en ben een man) maar nog niet in een zwembad. Ik draag een sportief model Speedo badpak, dus niets met dunne bandjes of erg vrouwelijks.



Er is rond mijn kruis denk ik minder of hooguit hetzelfde zichtbaar als bij een gewone zwemslip (die men normaal meestal draagt als man bij het banen zwemmen).



Ik zou een beetje rekening willen houden met de drukte (wil niet in een bad waar veel kinderen aan het zwemmen zijn enzo).



Is het een absolute NO-GO of moet ik me niet te veel aantrekken van wat anderen vinden, en het gewoon doen. Er zijn totaal geen erotische zaken die erbij komen, maar gewoon zwemmen. Ik vind een sportief badpak nou eenmaal echt 100x lekkerder zitten dan een zwembroek.

kan een jongen in badpak zwemmen?

Totaal aantal stemmen: 77

Ja, liever dan in een short (5%)
Ja, liever dan in een strakke zwembroek (4%)
Het maakt mij niets uit (29%)
Nee, maar er zijn ergere dingen (42%)
Nee, het zou verboden moeten worden (21%)
Alle reacties Link kopieren
Ik stel me voor dat je een soort badpak bedoelt wat professionele zwemmers ook dragen? Als je er atletisch uitziet kan dit wel denk ik al zul je veel bekijks trekken en mensen gaan vragen of het je beroep is etc want dat kennen ze alleen van sportevenementen. Mocht je niet atletisch gebouwd zijn dan zou ik het niet doen dan sta je voor gek omdat je een soort 'sportpak' draagt. Net als mensen die in de open lucht schaatsen in zop;n schaatspak; ik denk dan meteen dat het pro's zijn en als je dat duidelijk niet bent, zie je er meteen uit als een wannabee.
Ik had een vriend met een streepjesbadpak met pijpjes. Kun je niet zoiets zoeken? Dat vind ik zo hilarisch dat het prima kan.
Alle reacties Link kopieren
Vind je het gewoon mooi/mooier? Of inderdaad lekkerder zitten?



Of heb je bijv littekens/tattoos die niet voor anderen zichtbaar hoeven te zijn?
Alle reacties Link kopieren
persoonlijk zou ik wel even vreemd opkijken (en eerlijk gezegd denk ik ook wel dat ik er om zou moeten lachen, maar dat komt omdat ik mij nu vreemde 'beelden' in mijn hoofd haal, als visueel ingesteld persoon) zolang mijn man geen badpak draagt vind ik het prima
Alle reacties Link kopieren
Als je een topsporter bent vind ik het kunnen, anders vind ik het een beetje over the top, net zoals klapschaatsen voor iemand die alleen schaatst als er ijs ligt, drinkflesjesriem voor een jogger, etc. Maar als je dat niks kan boeien moet je het gewoon doen natuurlijk.

Verwacht wel rare blikken als men ziet dat je 25 seconden over één baantje doet
Alle reacties Link kopieren
Als jij het lekker vindt zitten dan is het toch prima? Zolang het geen Boratzwempak is zie ik niet in waarom mensen daar meer aanstoot aan zouden nemen dan aan een zwemslip.



Met de meeste afwijkende dingen is het toch zo, dat als jij er maar zelfverzekerd in rondstapt alsof het niets bijzonders is, dan vinden omstanders het al snel minder vreemd.



Gewoon doen, wie weet zet je een trend in het zwembad waar jij je baantjes trekt.
oh that purrrrrrrrrfect feeling
Alle reacties Link kopieren
Sorry maar ik vind het echt helemaal niks.
Alle reacties Link kopieren
Om wat voor soort badpak gaat het?











Bij het bovenste badpak zou ik denken dat je een prof bent. Bij het onderste badpak zou ik wel even vreemd opkijken.
anoniem_78097 wijzigde dit bericht op 17-12-2008 18:03
Reden: typo
% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren
er zijn ook nog andere, niet al te damesachtige badpakken zoals:



http://www.swimoutlet.com/product_p/3044.htm



http://www.swimoutlet.com/product_p/11282.htm
Dit lijkt mij wel kèk...vooral met borsthaar!!



Ook leuk



he-le-maal Goed!!



Maar zo het liefste....wel ff dat augurkenkoppie afplakken

Owwwwww, een push-up zwembroek, haahahaa
Alle reacties Link kopieren
Ik zie een man toch echt niet graag in een zwempak hoor
Alle reacties Link kopieren
Tsja... Brand is erger...
Alle reacties Link kopieren
Nou, als jij dat fijn vind moet je dat vooral doen.,

Maar mijn persoonlijke mening erover is dat het niet uit zou zien als je een buik(je) hebt.

Dan zie je er in mijn ogen hetzelfde uit als een grote peuter

dan zou ik ook wel even moeten gniffelen als ik je in het zwembad zou zien.
Ja, dat vind ik echt.
Alle reacties Link kopieren
borderwalk heeft het met het tweede badpak van Speedo helemaal goed. dat soort badpakken bedoel ik.



ik ben inderdaad geen prof, hoewel ik wel aan het trainen ga om 4 kilometer in 2 uur te zwemmen. dat is behoorlijk snel, dus ik ga wel naar een redelijke tijd toe uiteindelijk, maar dat duurt natuurlijk nog een hele tijd.



ZO'n Borat ding vind ik vreselijk, dat zal afschuwelijk zitten en het staat ook nog eens niet. Ik vind een Speedo badpak inderdaad erg prettig zitten, maar het zwemt ook prettiger.



Op het strand (meermalen gedragen, ook in het buitenland) heb ik nooit problemen gehad, ook jongeren en kinderen (die sneller zeggen wat ze denken) hebben nooit iets gezegd. Mijn vriendin kwam er toen wel achter, want ik had na een reis naar Azie opeens een sportieve badpak afdruk op mijn lichaam, en ze wist nog niet dat ik liever in badpak zwem... Maar ze vond het geen enkel probleem, en ze probeert me nu dus ook over te halen om eens in een zwembad te zwemmen.



Dank jullie wel voor de snelle reacties! ik had niet verwacht dat ik er zo snel zo veel zou krijgen. Bedankt voor de feedbach!
Alle reacties Link kopieren
Oh ja, ik ben 1.85 lang, en ben rond de 73 kilo, ik heb dus geen buikje en ben vrij slank gebouwd. Dus ik denk dat het er vooral gewoon vrij sportief uitziet. maar inderdaad wel wannabe, maar dat geld natuurlijk vooral voor die echte sportpakken die profs aanhebben. die pijpjes die die dingen hebben vind ik vreselijk, dus die bedoel ik niet :-)
Alle reacties Link kopieren
Wanneer je recreatief gaat zwemmen zou ik het een beetje kijk-mij-eens-stoer-zijn-in-mijn-supersnelle-superhippe-zwemoutfit vinden, maar dat kan een ander natuurlijk heel anders zien en het superstoer vinden.
Ja, dat vind ik echt.
Alle reacties Link kopieren
Je moet aantrekken wat jij lekker vindt. Wat maakt het nu uit wat ik er van vind? Het is toch niet aanstootgevend ofzo? Ieder z'n ding...
Alle reacties Link kopieren
Mijn man zou een verbod krijgen. Ik vind het er niet uit zien...Sorry..
Ik kom uit de zwemsport en vind het dus heel normaal, een man in badpak. Tóch zou ik een beetje raar opkijken wanneer een man recreatief zwemt in een badpak.
Alle reacties Link kopieren
Tja ikzelf vindt het wel vreemd hoor een man in een badpak, maar ja wat let je. Dan vinden met het maar raar als jij dat prettiger vindt dan doe je dat toch. Is wel een verschil of je dit wilt gaan dragen tijdens het familiezwemmen of tijdens het banenzwemmen. Andersom lijkt het me nog moeilijker. Het lijkt mij als vrouw juist wel lekker om mijn schouders helemaal vrij te hebben bij het zwemmen, maar om nou in een zwembroek te gaan geeft me weer iets te veel bloot. Letterlijk dan he.
Ze bestaan, het is moeilijk te verstaan. Je wilt het niet horen, toch ben je samen met een geest geboren. In je zit een geest die leeft, die je soms moeilijkheden geeft. Eigenlijk is een geest heel fijn, anders zou je toch nooit geboren zijn?
Gewoon doen waar jij je prettig bij voelt!

Is de mening van anderen zo belangrijk voor je? Ga je weer in een zwembroek zwemmen als iedereen hier het vreselijk vindt?
Alle reacties Link kopieren
quote:johan1983 schreef op 16 december 2008 @ 19:06:

borderwalk heeft het met het tweede badpak van Speedo helemaal goed. dat soort badpakken bedoel ik.



ik ben inderdaad geen prof, hoewel ik wel aan het trainen ga om 4 kilometer in 2 uur te zwemmen. dat is behoorlijk snel, dus ik ga wel naar een redelijke tijd toe uiteindelijk, maar dat duurt natuurlijk nog een hele tijd.



ZO'n Borat ding vind ik vreselijk, dat zal afschuwelijk zitten en het staat ook nog eens niet. Ik vind een Speedo badpak inderdaad erg prettig zitten, maar het zwemt ook prettiger.



Op het strand (meermalen gedragen, ook in het buitenland) heb ik nooit problemen gehad, ook jongeren en kinderen (die sneller zeggen wat ze denken) hebben nooit iets gezegd. Mijn vriendin kwam er toen wel achter, want ik had na een reis naar Azie opeens een sportieve badpak afdruk op mijn lichaam, en ze wist nog niet dat ik liever in badpak zwem... Maar ze vond het geen enkel probleem, en ze probeert me nu dus ook over te halen om eens in een zwembad te zwemmen.



Dank jullie wel voor de snelle reacties! ik had niet verwacht dat ik er zo snel zo veel zou krijgen. Bedankt voor de feedbach!



No offence, maar das toch helemaal niet zo snel. Toen ik 12 was ofzo zwom ik 1 kilometer in ongeveer 1 kwartier....



Wat betreft het zwempak, die bovenste die iemand postte ziet er professioneel uit, maar die onderste vind ik toch meer voor ene vrouw. Maar ach, wie ben ik (and for that matter, de hele Nl bevolking). Het is niet aanstootgevend ofzo'(itt sommige vrouwen en mannen in 'gewone' badkledij), dus doe waar jij je prettig n voelt. En neem aan dat als je lekker wilt gaan trainen je toch voor een rustige tijd kiest.
Alle reacties Link kopieren
hoi, girl-1983



nou, ik had er niet het hele verhaal bijgezet, het is de bedoeling dat ik die 4 kilometer binnen 2 uur zwem, daarna 180 kilometer fiets, en dan nog 42 kilometer hardloop. zodoende mag ik dus niet te veel kracht verspillen op de zwemafstand, en moet ik het volledig op armkracht proberen, omdat ik mijn benen zoveel mogelijk moet sparen voor de laatste 2 onderdelen.



wat bedoel je met je laatste zin? die begrijp ik niet helemaal...





PS, aan de rest:

bedankt voor de reacties. ik laat inderdaad niet mijn hele keuze afhangen van wat deze thread oplevert, bijna 2 op de 3 personen die hebben gestemd vinden dat het ofwel verboden moet worden, ofwel dat het eigenlijk niet kan. dat vind ik toch behoorlijk veel, en ik denk dat het de stap om het nu toch te doen wel iets minder makkelijk maakt. Maar bedankt voor de onderbouwingen ook, dat is beter dan stemmen en verder niets.



Bedankt!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven