Mode & Beauty alle pijlers

Haar zwaarder maken

17-05-2017 13:19 12 berichten
Alle reacties Link kopieren
Dag dames en een enkele heer :)

Misschien een wat ongebruikelijke topictitel, maar dit is waar ik eigenlijk naar streef.

Vroeger had ik veel en dik, zeg maar het zg paardenhaar.
De laatste jaren sinds mijn haardos in 'gewicht' is afgenomen (niet in hoeveelheid en volume) dus fijn is van structuur, waait het echt helemaal op als ik buiten loop en het slechts een beetje waait. Eigenlijk gebeurt het al bij een windvlaagje.
Normaal wappert haar, maar ik wil het ook los kunnen dragen zonder dat mijn fluffy, golvende haar bij een zuchtje wind al de lucht in gaat.

Heeft iemand stylingtips en tips voor stylingproducten die evt het haar verzwaren?

Mijn dank is groot :))
Alle reacties Link kopieren
Droogshampoo!
En dan wel even een goede halen bij de kapper.
Alle reacties Link kopieren
Ik heb hetzelfde probleem. Zoutspray helpt, Beachspray van Andrelon is fijn, of de beachy droogshampoo ook van Andrelon.
Een beetje arganolie o.i.d. in de puntjes. Ik herken het, heb veel haar maar ook heel licht haar. Minste briesje en het zit overal.
Alle reacties Link kopieren
Bleken/verven maakt het haar lichter (van gewicht). Bovendien is de toplaag (de schubben) van je haar dan niet meer zo glad en krachtig.
En als het vuur gedoofd is komen er wolven
Alle reacties Link kopieren
Het kan ook de leeftijd zijn trouwens. Met zestien heb je een flinke dos gezond glanzend, dik haar maar die tijd keert niet meer terug. Elk jaar wordt het minder. De cycli worden korter (haar groeit dan niet meer zes jaar maar drie, twee of één jaar) en zodra de haar zijn hoeveelheid cycli heeft gehad komt er geen nieuwe haar meer uit de papil.
En als het vuur gedoofd is komen er wolven
Alle reacties Link kopieren
patchouli_ schreef:
17-05-2017 14:29
Ik heb hetzelfde probleem. Zoutspray helpt, Beachspray van Andrelon is fijn, of de beachy droogshampoo ook van Andrelon.
Ja, klopt. Ik heb destijds bij de kapper Wella beach texture spray aangeschaft. Dit merk werkte voor mij nog het beste. Helaas is de kapper overgegaan op Keune. Niets mis mee, maar bij Keune wordt het haar niet verzwaard, maar is het wat stug maar valt wel luchtig.
Andrelon heb ik geprobeerd. Maar op de een of andere manier kreeg ik er jeuk van op mijn hoofd pfff :@@:
Evt droogshampoo kan ik proberen. Of maar Wella professional online proberen te vinden en bestellen.
Alle reacties Link kopieren
patchouli_ schreef:
17-05-2017 14:29
Ik heb hetzelfde probleem. Zoutspray helpt, Beachspray van Andrelon is fijn, of de beachy droogshampoo ook van Andrelon.
Ja, klopt. Ik heb destijds bij de kapper Wella beach texture spray aangeschaft. Dit merk werkte voor mij nog het beste. Helaas is de kapper overgegaan op Keune. Niets mis mee, maar bij Keune wordt het haar niet verzwaard, maar is het wat stug maar valt wel luchtig.
Andrelon heb ik geprobeerd. Maar op de een of andere manier kreeg ik er jeuk van op mijn hoofd pfff :@@:
Evt droogshampoo kan ik proberen. Of maar Wella professional online proberen te vinden en bestellen.
Alle reacties Link kopieren
patchouli_ schreef:
17-05-2017 14:29
Ik heb hetzelfde probleem. Zoutspray helpt, Beachspray van Andrelon is fijn, of de beachy droogshampoo ook van Andrelon.
Ja, klopt. Ik heb destijds bij de kapper Wella beach texture spray aangeschaft. Dit merk werkte voor mij nog het beste. Helaas is de kapper overgegaan op Keune. Niets mis mee, maar bij Keune wordt het haar niet verzwaard, maar is het wat stug maar valt wel luchtig.
Andrelon heb ik geprobeerd. Maar op de een of andere manier kreeg ik er jeuk van op mijn hoofd pfff :@@:
Evt droogshampoo kan ik proberen. Of maar Wella professional online proberen te vinden en bestellen.
Texture spray van Sebastián vind ik erg prettig.
Alle reacties Link kopieren
Bed head tigi queen for a day thickening spray !
Ik koop altijd de Wella Professional online. Is niet zo moeilijk hoor, er zijn heel veel online kappersgroothandels. Nog veel goedkoper ook dan bij de kapper.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven