Mode & Beauty alle pijlers

Leren rok met leren jack kan dat?

21-10-2017 06:20 16 berichten
Alle reacties Link kopieren
Of wordt dat teveel leer op leer? Ik vind t jammer om m’n lange jas erover te dragen, omdat je dan niks van de outfit ziet 😉 en heb helaas geen kort jasje van ander materiaal.
Alle reacties Link kopieren
Ik zou zelf kiezen voor een kort jasje van ander materiaal, complete leren outfit kan misschien snel een beetje goedkoop ogen.
Alle reacties Link kopieren
Ik zou het niet doen, zoveel leer bij elkaar vind ik niet mooi.
Alle reacties Link kopieren
Nee
Life is short. Smile while you still have teeth.
Alle reacties Link kopieren
Heb je geen mooi dik vest wat je aan kan doen? Dat staat juist wel mooi bij leer vind ik.
Life is short. Smile while you still have teeth.
Alle reacties Link kopieren
Hmm ik dacht t al idd. Bedankt voor jullie reacties. Toch maar een vest of wollen jas dan 😉
Alle reacties Link kopieren
Je gaat dan wel op een bepaald volkstype lijken. Gewild stoer of sexy.
En als het vuur gedoofd is komen er wolven
Alle reacties Link kopieren
Ik zou het combineren met een lang vest. Liefst een wollig vest!
Alle reacties Link kopieren
Ik draag altijd een leren jasje (heb van die bikerjacks),ook als ik een leren rokje/broek aan heb. Vind het erg leuk staan en bij mij oogt het niet ordinair of goedkoop. Het ligt ook aan het totaal plaatje hé.

Deze tijd van het jaar draag ik een poncho over mijn leren jasje,zomers doe ik dat niet. En met een poncho oogt het natuurlijk ook heel anders.
Alle reacties Link kopieren
Ik vind het altijd mooi als er contrast tussen de stoffen is en zou zelf niet leer op leer dragen tenzij de textuur heel anders is. Ik draag zelf veel 'sobere' kleuren, dus dan vind ik het mooi als ik een suede legging aan heb met bijvoorbeeld een zijden blouse en een mohair vest. Als ik een wat glanzende leren broek aan heb, doe ik daar matte laarsjes onder, etc. etc.
Dat wordt echt heel gauw ordinair. Zou ik niet doen.
Lady_Day schreef:
21-10-2017 09:38
Ik vind het altijd mooi als er contrast tussen de stoffen is en zou zelf niet leer op leer dragen tenzij de textuur heel anders is. Ik draag zelf veel 'sobere' kleuren, dus dan vind ik het mooi als ik een suede legging aan heb met bijvoorbeeld een zijden blouse en een mohair vest. Als ik een wat glanzende leren broek aan heb, doe ik daar matte laarsjes onder, etc. etc.
Dit klinkt mooi en verzorgd
Alle reacties Link kopieren
Ik vind het soms wel kunnen afhankelijk van de kleuren van de twee kledingstukken en wat je voor de rest draagt
You can breathe, you can blink, you can cry. Hell, you’re all gonna be doing that.
Alle reacties Link kopieren
Nee,niet doen. Lang wollen vest wat open valt.
Alle reacties Link kopieren
En van die gave laarzen eronder :lol:
Alle reacties Link kopieren
Ik vind het soms wel kunnen, maar dat is inderdaad afhankelijk van het hele plaatje: wat draag je erbij voor top en schoenen/laarzen, welke kleuren gebruik je, welke structuren, welke pasvorm en stijl hebben de kledingstukken, enz. Je krijgt vaak het mooiste resultaat als je een gladde structuur (zoals leer) afwisselt met zachtere structuren (zoals wol, suède, fluweel, etc). Als je op Pinterest kijkt, dan kun je veel voorbeelden zien waarop leer op leer wordt gecombineerd zonder dat je er meteen ordinair uit ziet of een motormuis lijkt. Bijvoorbeeld door er een wollen sjaal bij te dragen, een top van zachte stof iets onder het leren jasje uit te laten steken en onder de rok dan ook weer zacht materiaal te gebruiken (bijv suède laarzen die tot onder de rok doorlopen, of een legging/panty met fluweel-look ipv een gladde panty).

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven