Mode & Beauty alle pijlers

Sieraad voor mijn zusjes

23-10-2017 14:45 42 berichten
Nou dat dus.
Ik heb twee jongere zusjes waar ik een geweldig leuke band mee heb. Vroeger toen we allemaal nog thuis woonden was het wel eens geruzie over kleding lenen, zo gaat dat met zussen. Later toen we studeerden en allemaal uit huis gingen en een leven opbouwden was er weleens weinig contact maar nu zijn we allemaal wel gesetteld (ik ben 43 en mijn zusjes, 36 en 41) en merken we dat we het gewoon heel leuk samen hebben.
We wonen niet bij elkaar om de hoek maar we appen heel wat af en spreken ook regelmatig af om uit eten te gaan of een museum te bezoeken. Wedoen ook niet altijd wat met ze drieen, als er een met een andere zus wat gaat doen kan dat ook zonder jaloezie.
Maar wat ik dus wilde vragen, ik wil mijn liefde en waardering laten zien door mijn zusjes een soort symbolisch sieraad kado te doen. Dus drie dezelfde kettingjes met 'Zus' erop of zo iets. Of een armbandje waaruit onze zusterband spreekt.
Heeft iemand leuke tips?
Oja, mijn budget is maximaal 50 euro per stuk, dus 150 in totaal.

Alvast bedankt als jullie helpen zoeken!
Alle reacties Link kopieren
Wat een leuk idee. Hebben ze wel ongeveer dezelfde smaak? Ik weet dat mijn jongere zusjes ongeveer dezelfde stijl hebben maar die is weer anders dan mijne. Lijkt me lastig als dat ver uiteen ligt.
Alle reacties Link kopieren
Wat leuk! Je kunt natuurlijk letterlijk “zus” op een kettinkje zetten, maar drie steentjes kunnen ook symbool staan voor jullie. Of drie armbanden met elk een soort hangertje en dat de hangertjes in elkaar passen. Ik zou goed kijken wat voor soort sieraden jullie gewoonlijk dragen. Ik draag bijvoorbeeld nooit kettinkjes, maar wel graag een mooi armbandje.
.
Alle reacties Link kopieren
Afbeelding
“I've learned that people will forget what you said, people will forget what you did, but people will never forget how you made them feel.” Maya Angelou.
Alle reacties Link kopieren
OKcomputer schreef:
23-10-2017 14:51
Wat leuk! Je kunt natuurlijk letterlijk “zus” op een kettinkje zetten, maar drie steentjes kunnen ook symbool staan voor jullie. Of drie armbanden met elk een soort hangertje en dat de hangertjes in elkaar passen. Ik zou goed kijken wat voor soort sieraden jullie gewoonlijk dragen. Ik draag bijvoorbeeld nooit kettinkjes, maar wel graag een mooi armbandje.
Ik zou eerder zoiets doen. Iets symbolisch vind ik mooier.
Ik ben zelf niet zo van de sieraden, maar een sieraad met 'zus' erop zou ik sowieso niet dragen. Dat ligt er te dik bovenop.
Koettie schreef:
23-10-2017 14:49
Wat een leuk idee. Hebben ze wel ongeveer dezelfde smaak? Ik weet dat mijn jongere zusjes ongeveer dezelfde stijl hebben maar die is weer anders dan mijne. Lijkt me lastig als dat ver uiteen ligt.
nee we hebben wel dezelfde smaak hoor. Vandaar al die ruzies over kleding lenen vroeger, haha
Alle reacties Link kopieren
Ik zou zoiets zoeken, bij de plaatselijke juwelier bijvoorbeeld:

Afbeelding

Afbeelding

Vind ik mooi en symbolisch, het staat voor oneindigheid.
anoniem_355145 wijzigde dit bericht op 23-10-2017 14:55
17.39% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren
Afbeelding
“I've learned that people will forget what you said, people will forget what you did, but people will never forget how you made them feel.” Maya Angelou.
[quote=Enn post_id=27700148 time=1508763167 user_id=110778]
Alle reacties Link kopieren
Afbeelding
“I've learned that people will forget what you said, people will forget what you did, but people will never forget how you made them feel.” Maya Angelou.
Alle reacties Link kopieren
Enn schreef:
23-10-2017 14:52
[img]
Echt ik zou mijn zus heel raar aankijken als ze dat aan mij zou geven
anoniem_320683 wijzigde dit bericht op 23-10-2017 14:57
35.56% gewijzigd
hey, mijn quote lukt niet.
Ik wou dus zeggen over die armbanden die Enn liet zien:
Dat ik die heel leuk vind, vooral met big, middle en little sister.
Alle reacties Link kopieren
7102 schreef:
23-10-2017 14:56
Echt ik zou mijn zus heel raar aankijken als ze dat aan mij zou geven
Ik ook. Heel schattig voor meisjes van een jaar of 10. Dat wel.
Alle reacties Link kopieren
Natasssie schreef:
23-10-2017 14:57
hey, mijn quote lukt niet.
Ik wou dus zeggen over die armbanden die Enn liet zien:
Dat ik die heel leuk vind, vooral met big, middle en little sister.
https://www.kayasieraden.nl/nl/kaya-sie ... d-sta.html
“I've learned that people will forget what you said, people will forget what you did, but people will never forget how you made them feel.” Maya Angelou.
jullie zijn mijn zussen dan ook niet.
Alle reacties Link kopieren
Natasssie schreef:
23-10-2017 14:57
hey, mijn quote lukt niet.
Ik wou dus zeggen over die armbanden die Enn liet zien:
Dat ik die heel leuk vind, vooral met big, middle en little sister.
https://www.etsy.com/nl/listing/5064006 ... _gallery_9
“I've learned that people will forget what you said, people will forget what you did, but people will never forget how you made them feel.” Maya Angelou.
Alle reacties Link kopieren
Natasssie schreef:
23-10-2017 14:59
jullie zijn mijn zussen dan ook niet.
:high5:
“I've learned that people will forget what you said, people will forget what you did, but people will never forget how you made them feel.” Maya Angelou.
Alle reacties Link kopieren
smaken verschillen :) jij kent je zussen het beste. Veel plezier met geven!
.
dank je wel Enn voor de linkjes
Alle reacties Link kopieren
Moet het per se hetzelfde zijn? Sieraden zijn zó smaakafhankelijk en als een van de zussen het niet mooi vindt, loop je het risico dat het alsnog in de kast ligt te verstoffen.

Is het een optie om samen langs een juwelier te gaan en iets te laten ontwerpen? Weet alleen niet of je dat redt voor dit budget.
Ik wil hier geen tekst (maar een leeg vak kan ik niet opslaan)
Alle reacties Link kopieren
Ik zag laatst een tattoo van drie zusjes voorbij komen. Alledrie de zussen hadden op hun enkel drie driehoekjes laten tatoeëren. De oudste had de linker in laten kleuren, de middelste had de middelste in laten kleuren en de jongste had de rechter in laten kleuren.

Vond ik wel mooi. Zou zelf geen tattoo doen, maar de symboliek vond ik mooi. Kan ook in een ring met drie steentjes of een mooi armbandje.
Alle reacties Link kopieren
vitamined schreef:
23-10-2017 15:02
Ik zag laatst een tattoo van drie zusjes voorbij komen. Alledrie de zussen hadden op hun enkel drie driehoekjes laten tatoeëren. De oudste had de linker in laten kleuren, de middelste had de middelste in laten kleuren en de jongste had de rechter in laten kleuren.

Vond ik wel mooi. Zou zelf geen tattoo doen, maar de symboliek vond ik mooi. Kan ook in een ring met drie steentjes of een mooi armbandje.
super leuk idee dit, ga ik onthouden
.
Natasssie schreef:
23-10-2017 14:57
Dat ik die heel leuk vind, vooral met big, middle en little sister.
.
En niemand heeft een complex vanwege haar positie binnen het gezin? :roll: (In mijn ervaring kán dit soort dingen gevoelig liggen)
Alle reacties Link kopieren
Afbeelding

https://www.etsy.com/nl/listing/4629414 ... gallery_48
“I've learned that people will forget what you said, people will forget what you did, but people will never forget how you made them feel.” Maya Angelou.
Erizon schreef:
23-10-2017 15:04
.
En niemand heeft een complex vanwege haar positie binnen het gezin? :roll: (In mijn ervaring kán dit soort dingen gevoelig liggen)
nee hoor.

oooh die tattoo's
nou is dat niet iets voor ons, maar wel heel lief

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven