Mode & Beauty alle pijlers

Onderjurk met lange mouwen

20-11-2017 13:17 12 berichten
Wie kan me helpen met zoeken?

Ik heb jurkjes via Ali gekocht, ze zijn heel leuk alleen de stof is dun en de mouwen kort. Nu dacht ik wel dat ik makkelijk iets zou vinden wat ik eronder kan doen maar ik kan toch niks vinden.

Ik zoek denk ik nu een nauwsluitend zwart jurkje met lange mouwen wat ik er dan onder kan doen, als ik op onderjurk zoek krijg ik alleen hits met spaghetti bandjes.

Wie helpt me met zoeken??
Is het mooi denk je als je een onderjurk onder de mouwen van je jurk uit ziet komen? Ik krijg dan een longsleeve idee. Niet heel flatteus.
Alle reacties Link kopieren
Hemdje eronder en een mooi vestje er op? Lijkt me beter
Internagelaktisch
Alle reacties Link kopieren
Maaique schreef:
20-11-2017 13:22
Hemdje eronder en een mooi vestje er op? Lijkt me beter
mij ook
.
anoniem_299075 wijzigde dit bericht op 20-11-2017 14:30
98.11% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren
Cherilee schreef:
20-11-2017 13:20
Is het mooi denk je als je een onderjurk onder de mouwen van je jurk uit ziet komen? Ik krijg dan een longsleeve idee. Niet heel flatteus.
Dit!

Baby's die een romper lange mouw met shirtje/jurkje korte mouw hebben komen er nog net mee weg. Boven de leeftijd van 2 vind ik het echt vreselijk.

Vestje of iets dergelijks voor er overheen en anders gewoon dragen wanneer je blote armen kunt hebben.
Alle reacties Link kopieren
Maaique schreef:
20-11-2017 13:22
Hemdje eronder en een mooi vestje er op? Lijkt me beter
Zo truttig, een vestje over een jurkje... Net een nonnen-outfitje. Droeg Julie Andrews niet zoiets in TSOM?
Alle reacties Link kopieren
Bij H&M heb je aansluitende tricot jurkjes met lange mouwen.

Maar ik ben het wel eens met hierboven. Beter een vest erover!
"Even if I knew that tomorrow the world would go to pieces, I would still plant my apple tree."
Alle reacties Link kopieren
haha nou lekker dan.. ik heb het altijd koud, koop geen jurkjes als er geen vestje (of dik wollen vest) overheen zou kunnen ;)
Alle reacties Link kopieren
Hm, ik denk dat een gewoon jurkje eronder niet werkt. Juist als de stof dun is, zie je het goed als er iets onder zit. Een onderjurk is van zo'n dunne, gladde stof zodat de jurk beter valt en niet aan je panty blijft kleven, echt warmer word je er niet van.

Misschien kun je een ondderokje combineren met een thermoshirt? Die zijn vaak bedoeld voor onder kleding en dus aansluitend. Ik zou wel voor een mouw gaan die korter is dan je jurkje, een zichtbaar shirt eronder vind ik niet mooi.

Triumph onderrok:
Afbeelding

Ten Cate thermoshirt:
Afbeelding
What a nuanced anxiety
Alle reacties Link kopieren
Het wordt meer een rok maar voor de afwisseling of voor dragen bij kouder weer, draag ik vaak een trui of longsleeve over mijn jurk. Of een vest, ligt eraan wat voor vest hoe het eruit ziet, Ivm mijn laarzen niet snel als een non.
Alle reacties Link kopieren
vantoase schreef:
20-11-2017 13:58
Zo truttig, een vestje over een jurkje... Net een nonnen-outfitje. Droeg Julie Andrews niet zoiets in TSOM?
truttig?

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

het zal wel aan mij liggen

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven