Mode & Beauty alle pijlers

Pier One laarzen Zalando

21-11-2017 18:43 11 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hi allemaal,

Wie heeft er laarzen van het merk Pier One besteld bij Zalando? Voor mij een onbekend merk maar heb er laarzen van besteld. Ik merk dat de rits wat moeizaam gaat, is dit een bekend probleem? Zien er verder wel leuk uit, ben benieuwd of het een beetje kwaliteit is. Wie heeft ook laarzen/schoenen van dit merk?
Ik ben heel tevreden over de mijne.
Ik heb mijn paar fantastisch rode laarsjes al 4 jaar. Door een stomme struikeling beschadigd maar dat was echt mijn fout. Echt 1 van mijn beste schoen-aankopen ever!
Alle reacties Link kopieren
Ik heb meerdere schoenen van Pier One en over allemaal zeer tevreden!
Alle reacties Link kopieren
Ook heel tevreden over laarzen en pumps van Pier One. Ik kijk wel altijd of het echt leer is, dan zit je sowieso goed. Met nepleer geen ervaring.
One in a melon
Alle reacties Link kopieren
Op de website van Zalando staat 'textielleer'. Wat zou dat nou zijn? Op de doos staat wel zo'n tekentje dat de buitenkant leer is, maar om eerlijk te zijn ziet het er meer uit als stof.
Alle reacties Link kopieren
Kate670 schreef:
21-11-2017 20:28
Op de website van Zalando staat 'textielleer'. Wat zou dat nou zijn? Op de doos staat wel zo'n tekentje dat de buitenkant leer is, maar om eerlijk te zijn ziet het er meer uit als stof.
Heb je een linkje?
"De cursus rietdekken is afgelast".

"Riet is ziek"
Alle reacties Link kopieren
O, het heet 'verloursleer', niet dat ik dan wel weet of het nou stof of leer is...

https://www.zalando.nl/pier-one-veterbo ... l-q11.html

Wel leuke laarsjes. Ze hebben heel veel leuke laarzen maar ook daar staat vaak veloursleer bij.
Alle reacties Link kopieren
Kate670 schreef:
21-11-2017 20:42
O, het heet 'verloursleer', niet dat ik dan wel weet of het nou stof of leer is...

https://www.zalando.nl/pier-one-veterbo ... l-q11.html

Wel leuke laarsjes. Ze hebben heel veel leuke laarzen maar ook daar staat vaak veloursleer bij.
Zo te zien is het gewoon suède.
"De cursus rietdekken is afgelast".

"Riet is ziek"
Alle reacties Link kopieren
veloursleer is echt leer, hoor. is gewoon suede.
Alle reacties Link kopieren
Ook 2 paar, blij mee

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven