Mode & Beauty alle pijlers

Pantoffels/sloffen gezocht

26-11-2017 08:35 14 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ik draag thuis altijd pantoffels, normaal gesproken van die cheapy zeeman dingetjes, maar ik verslijt deze dus gewoon maandelijks.
Ik zoek nu dus van goede kwaliteit nieuwe, fijne, warme en van binnen zachte pantoffels. Met stevige, maar flexibele zool, dus niet om mee naar buiten te lopen. Ik moet er ook mee op de bank kunnen liggen dus zonder zo'n harde onderkant.
Budget: rond de 30 euro

Kom maar op met die tips!
Woolwarmers! Echt wol, heerlijk warm. de onderkant is van dat slappe leer zoals bij spaanse sloffen. En ze zijn 30 euro.

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding
Alle reacties Link kopieren
Je bedoelt dat je eerst anti slipsokken bij de zeeman had? Die zijn 1 euro per stuk dus dat is 1 keer per maand te overzien.
De mijne zijn van casa mia. Ik koop ze bij de duitse van Haren schoenen. Misschien hebben ze ze hier ook. Die van mij waren €15,- en doe er een jaar mee.
Alle reacties Link kopieren
oldschoolchic schreef:
26-11-2017 09:08
Woolwarmers! Echt wol, heerlijk warm. de onderkant is van dat slappe leer zoals bij spaanse sloffen. En ze zijn 30 euro.

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding
Whooo die zijn leuk!
Alle reacties Link kopieren
miedo schreef:
26-11-2017 09:59
Je bedoelt dat je eerst anti slipsokken bij de zeeman had? Die zijn 1 euro per stuk dus dat is 1 keer per maand te overzien.
Nee niet de anti slip sokken, maar echt de sloffen. Telkens een ander model ook hoor, heel willekeurig. Heb nu een soort van ballerina's. Met dus een gat in de zool.
Alle reacties Link kopieren
woeffie schreef:
26-11-2017 10:25
De mijne zijn van casa mia. Ik koop ze bij de duitse van Haren schoenen. Misschien hebben ze ze hier ook. Die van mij waren €15,- en doe er een jaar mee.
Bedoel je deze? Afbeelding

Of die met een harde zool?
aankleefsjaan schreef:
26-11-2017 10:37
Bedoel je deze? Afbeelding

Of die met een harde zool?
Ik kan je afbeelding niet zien. Ik heb deze http://m.deichmann.com/DE/de/shop/marke ... ult=true
Alle reacties Link kopieren
lidl heeft komende week superleuke kerstsloffen!
Alle reacties Link kopieren
Ik wad laatst bij Scapino en daar hadden ze heel veel keus.
Alle reacties Link kopieren
oldschoolchic schreef:
26-11-2017 09:08
Woolwarmers! Echt wol, heerlijk warm. de onderkant is van dat slappe leer zoals bij spaanse sloffen. En ze zijn 30 euro.

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding
Jaaaa deze zijn het geworden. Ik heb ze nu een week en wil je even bedanken voor de tip. Heeeeerlijk warm!
Mijn zus heeft ze ook besteld :high5:
Alle reacties Link kopieren
die zijn leukl!
Alle reacties Link kopieren
Productreview :)

Ik heb ze nu intensief gebruikt de afgelopen 4.5 maand en de eerste gaatjes beginnen er nu in te vallen. Vooral aan de binnenkant zit ik onder mijn voet al bijna op het leer. Aan de buitenkant zie je de randjes naast het leer al kaal worden.

Ze waren heerlijk warm, maar ik denk tóch dat ik weer op zoek ga naar andere sloffen. Tips zijn weer welkom!
...dan lees ik even mee, het is lastig om fijne pantoffels te vinden met zachte zolen.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven