Mode & Beauty alle pijlers

Waar grote bh kopen? 95E cup

18-03-2018 21:57 46 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ik ga wel eens met mijn vriendin shoppen dan gaan we soms kijken voor lingerie voor haar.

Maar bijna geen een winkel heeft de maat 95E winkels zoals de bijenkorf /
Hunkemöller gaan maar tot 85D als ik het goed heb.

Waar zal ze dan bh's moeten kopen ze koopt nu vaak bij de Zeeman bh's maar ze wilt een keer wat mooiere..
Alle reacties Link kopieren
Hunkemoller gaat tot cup g voor veel modellen, dus ze zou daar gewoon moeten kunnen slagen
De betere lingeriezaak heeft dacht ik ook grotere maten of als ze niet in de winkel hangen kunnen ze die BH's vast wel bestellen.
Je verhaal klopt niet. Ik heb 85 E en koop regelmatig bij Hunkemöller en kan niet bij Zeeman terecht, daar zijn de BH's veel te klein, dus....:proud:
Alle reacties Link kopieren
florence13 schreef:
18-03-2018 22:01
Hunkemoller gaat tot cup g voor veel modellen, dus ze zou daar gewoon moeten kunnen slagen

Zijn we vandaag nog geweest in Utrecht we konden niks vinden..
Cateautje schreef:
18-03-2018 22:03
Je verhaal klopt niet. Ik heb 85 E en koop regelmatig bij Hunkemöller en kan niet bij Zeeman terecht, daar zijn de BH's veel te klein, dus....:proud:
85 E past niet bij haar.
90 E ook niet .

Het moet persee 95E zijn.
anoniem_316167 wijzigde dit bericht op 18-03-2018 22:06
39.05% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren
Ff google aanslingeren en kijken of ze ergens bij jullie in de buurt prima donna verkopen.
Alle reacties Link kopieren
Luuknl1 schreef:
18-03-2018 22:04
Zijn we vandaag nog geweest in Utrecht we konden niks vinden..
Kan natuurlijk dat ze in dat filiaal uitverkocht zijn, je kunt in een ander filiaal proberen of online bestellen, ik koop daar altijd bhs (cup f)
Naar de lingeriespeciaalzaak gaan; daar zijn genoeg BH's in die maat. Wel duurder, maar betere kwaliteit en ze gaan veel langer mee.
*
anoniem_64c64bf305ae7 wijzigde dit bericht op 18-03-2018 22:09
0.00% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren
florence13 schreef:
18-03-2018 22:06
Kan natuurlijk dat ze in dat filiaal uitverkocht zijn, je kunt in een ander filiaal proberen of online bestellen, ik koop daar altijd bhs (cup f)
Ja wij zien bijna elke cup overal maar bijna nooit 95E.

Als we op de bijenkorfsite filteren dan krijgen we ook maar weinig resultaten ;)
Alle reacties Link kopieren
Op de hunkemollersite staan ze gewoon, net gekeken
Online heeft Hunkemöller wel die maat. Verder hangt er bij livera zat. Zelfs de hema heeft 1 soort of de bonprix. Zo'n gekke maat is het niet.
Alle reacties Link kopieren
Cateautje schreef:
18-03-2018 22:07
Dan kan ze niet bij Zeeman kopen, want daar valt de hele collectie een maat kleiner, dus nogmaals, je verhaal klopt niet.
Waarschijnlijk koopt ze dan kleiner ofzo want ik weet zeker dat ze bij de zeeman koopt en dat zei 95E heeft.
Alle reacties Link kopieren
Het-groepje schreef:
18-03-2018 22:09
Online heeft Hunkemöller wel die maat. Verder hangt er bij livera zat. Zelfs de hema heeft 1 soort of de bonprix. Zo'n gekke maat is het niet.
Precies, het is niet echt een hele vreemde maat
Luuknl1 schreef:
18-03-2018 22:04
Zijn we vandaag nog geweest in Utrecht we konden niks vinden..



85 E past niet bij haar.
90 E ook niet .


Het moet persee 95E zijn.

Uh... nee dat is vrij logisch toch? Maar laat ze wel eens haar maat opmeten? De meeste vrouwen dragen nl. de verkeerde BH-maat.
Alle reacties Link kopieren
florence13 schreef:
18-03-2018 22:09
Op de hunkemollersite staan ze gewoon, net gekeken
Misschien maar eens online bij de hunkemoller bestellen dan.
https://www.hunkemoller.nl/nl_nl/bh-s/a ... l?size=E95

33 modellen beschikbaar in 95E bij Hunkemöller.

Echt, zo’n uitzonderlijke maat is 95E niet. Wat me dan wel weer verbaast is dat ze in zeeman bh’s loopt.
Alle reacties Link kopieren
Tijdschriftenverslindster schreef:
18-03-2018 22:10
Uh... nee dat is vrij logisch toch? Maar laat ze wel eens haar maat opmeten? De meeste vrouwen dragen nl. de verkeerde BH-maat.
Nee dat durft ze niet ze is nogal onzeker over haar zelf.
Alle reacties Link kopieren
Luuknl1 schreef:
18-03-2018 22:12
Nee dat durft ze niet ze is nogal onzeker over haar zelf.
Lijkt me toch verstandig, niet echt handig als ze constant de foute maat draagt
Alle reacties Link kopieren
Lady_Vintage schreef:
18-03-2018 22:12
https://www.hunkemoller.nl/nl_nl/bh-s/a ... l?size=E95

33 modellen beschikbaar in 95E bij Hunkemöller.

Echt, zo’n uitzonderlijke maat is 95E niet. Wat me dan wel weer verbaast is dat ze in zeeman bh’s loopt.
Ja ze geeft niet veel om lingerie.

Wou der vandaag €150 geven voor lingerie maar we konden dus geen bh's vinden alleen strings in haar maat.
florence13 schreef:
18-03-2018 22:13
Lijkt me toch verstandig, niet echt handig als ze constant de foute maat draagt
Of ze heeft het wel ooit eens laten meten zal het eens een keer vragen..
Cateautje schreef:
18-03-2018 22:03
Je verhaal klopt niet. Ik heb 85 E en koop regelmatig bij Hunkemöller en kan niet bij Zeeman terecht, daar zijn de BH's veel te klein, dus....:proud:
Die bh's vallen echt te klein ja.

Dus TO als je vriendin altijd alleen daar bh' s koopt is de kans vrij groot dat ze bij lingeriezaken een heel andere maat blijkt te hebben. Gewoon een keertje laten opmeten.
Luuknl1 schreef:
18-03-2018 22:12
Nee dat durft ze niet ze is nogal onzeker over haar zelf.
Zo jammer en onnodig. Ik kan puur op basis van je verhaal nl. al met vrij grote zekerheid zeggen dat ze de verkeerde BH-maat draagt en van de maatvoering niets begrijpt. Ze weet dat BH-maat over een dun topje gemeten kan worden? Dus ze hoeft daar niet in haar blote borsten te gaan staan, als ze dat niet wil.
anoniem_272211 wijzigde dit bericht op 18-03-2018 22:22
0.11% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren
ik draag 95E of F en die koop ik af en toe bij hunkemöller. Toch kan ze beter naar speciaalzaak gaan want daar is kwaliteit stukken beter.
zo'n rare maat is het niet.
Nou ik heb met 85D echt niet de grootste tieten, zie altijd nog grotere bh's hangen.

Anders online?

Hedona bh van chantelle vindt ik een fijne bh en die hebben ook grote maten. Kan je bestellen op Wehkamp en Zalando, is het niet goed stuur je ze gewoon terug.
Luuknl1 schreef:
18-03-2018 22:13
Ja ze geeft niet veel om lingerie.

Wou der vandaag €150 geven voor lingerie maar we konden dus geen bh's vinden alleen strings in haar maat.



Of ze heeft het wel ooit eens laten meten zal het eens een keer vragen..
Voor dat bedrag zijn bij de speciaalzaak in elk geval veel goede BH's te koop in grotere cupmaten. Denk aan merken als Prima Donna, Felina, Anita, Passionata, Chantelle etc.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven